Keytrade
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Keytrade
Ok pas een keytrade rekening geopend naar al de lovende dingen hier.
Vandaag proberen in te loggen en blijkbaar moest ik mijn keytrade ID registreren voor 30/09/2009. Nu is dat vrij moeilijk als ik dat ding pas krijg ergens in oktober.
Dus toch maar geprobeerd. Na enkele keren werkt het precies wel nadat ik niks anders deed eigenlijk. Ik was een beetje verbaasd. Nu probeer ik mijn bankkaart te activeren. Maar welke is de bevestigingscode?! Heb er enkele geprobeerd en dan, jawel olé mijn login geblokkeerd: contacteer helpdesk. Ja leuk het is weekend.
Swat zou iemand mij kunnen zeggen welke code de bevestigingscode is? Dat zou toch wel plezant zijn. ;D
Tot zover maken ze bij mij niet echt een goede indruk...
Vandaag proberen in te loggen en blijkbaar moest ik mijn keytrade ID registreren voor 30/09/2009. Nu is dat vrij moeilijk als ik dat ding pas krijg ergens in oktober.
Dus toch maar geprobeerd. Na enkele keren werkt het precies wel nadat ik niks anders deed eigenlijk. Ik was een beetje verbaasd. Nu probeer ik mijn bankkaart te activeren. Maar welke is de bevestigingscode?! Heb er enkele geprobeerd en dan, jawel olé mijn login geblokkeerd: contacteer helpdesk. Ja leuk het is weekend.
Swat zou iemand mij kunnen zeggen welke code de bevestigingscode is? Dat zou toch wel plezant zijn. ;D
Tot zover maken ze bij mij niet echt een goede indruk...
Laatst gewijzigd door baller op 17 oktober 2009, 14:48, 1 keer totaal gewijzigd.
-
freetotax2005
- Sr. Member

- Contacteer:
Re: Keytrade
weet niet meer precies hoe het zit ... te lang geleden ...
weet wel nog dat je alle papieren netjes thuis krijgt ( met de bevestingscode
) en je nadien, als je ingelogd bent de bankkaart eerst moet activeren via je homebank ( stond ook vermeld in de brief )
Vindt het een Heel goeie bank, maar in het weekend is het een beetje windstil
weet wel nog dat je alle papieren netjes thuis krijgt ( met de bevestingscode
Vindt het een Heel goeie bank, maar in het weekend is het een beetje windstil
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Inderdaad al de brieven zijn mooi aangekomen.
Op de brief met de bankkaart op staat de uitleg van de bevestigingscode.
Dan staan er cijfers en letters boven mijn naam als afzender en nog een andere reeks cijfers en letters onder de streepjescode waar de kaart zat. Het probleem is dat ik niet weet welke de bevestigingscode is.
Het staat er niet echt expliciet bij vermeld. Dus ik heb al enkele combinaties geprobeerd met niet echt het gewenste resultaat.
Op de brief met de bankkaart op staat de uitleg van de bevestigingscode.
Dan staan er cijfers en letters boven mijn naam als afzender en nog een andere reeks cijfers en letters onder de streepjescode waar de kaart zat. Het probleem is dat ik niet weet welke de bevestigingscode is.
Het staat er niet echt expliciet bij vermeld. Dus ik heb al enkele combinaties geprobeerd met niet echt het gewenste resultaat.
Bij het openen van de Keytrade rekeningen heb ik indertijd 5 brieven gehad
- Brief met LOGON
- Brief met ID machientje, TOEGANGSWACHTWOORD en BEVESTIGINGSCODE
- Brief met BANKKAART
- Brief met PINCODE van de bankkaart
- Brief behorend bij de ADVICE cd-rom (maar die vroeg ik apart aan)
Je bevestigingscode staat dus op hetzelfde blad, net onder je toegangswachtwoord.
De streepjescode met cijfertjes/lettertjes eronder die je op de brief vindt wanneer je de bankkaart verwijdert heb ik niet nodig gehad. Ook de cijfers en letters boven mijn naam als afzender op de brief waar de bankkaart aan vasthing had ik niet nodig.
- Brief met LOGON
- Brief met ID machientje, TOEGANGSWACHTWOORD en BEVESTIGINGSCODE
- Brief met BANKKAART
- Brief met PINCODE van de bankkaart
- Brief behorend bij de ADVICE cd-rom (maar die vroeg ik apart aan)
Je bevestigingscode staat dus op hetzelfde blad, net onder je toegangswachtwoord.
De streepjescode met cijfertjes/lettertjes eronder die je op de brief vindt wanneer je de bankkaart verwijdert heb ik niet nodig gehad. Ook de cijfers en letters boven mijn naam als afzender op de brief waar de bankkaart aan vasthing had ik niet nodig.
Laatst gewijzigd door Anonymous op 17 oktober 2009, 22:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Pecunia non olet
Ja inderdaad zover ben ik dus ondertussen.
Maar ik zal tot morgen moeten wachten aangezien m'n login geblokkeerd is door enkele keren proberen met de foutieve code.
Nu hoop ik niet dat de bevestigingscode van die bankkaart gelinkt is aan de bevestigingscode gekregen in de brief want die had ik reeds veranderd.
Alé morgen eens bellen voor meer duidelijkheid
Alvast bedank voor de hulp!
Maar ik zal tot morgen moeten wachten aangezien m'n login geblokkeerd is door enkele keren proberen met de foutieve code.
Nu hoop ik niet dat de bevestigingscode van die bankkaart gelinkt is aan de bevestigingscode gekregen in de brief want die had ik reeds veranderd.
Alé morgen eens bellen voor meer duidelijkheid
Alvast bedank voor de hulp!