Keytrade vergat taksen
TIP
Keytrade vergat taksen
Afin, kan dit zomaar?Beste klant,
Als gevolg van een technisch probleem hebt u bij uw orders in het afgelopen jaar geen taks op beursverrichtingen hoeven te betalen. Dat is uiteraard onterecht en we gaan dat rechtzetten vanaf 18/2/2020 via uw beursrekening.
Gelieve dus zeker voor voldoende provisie te zorgen op uw beursrekening om debetintresten te vermijden.
Alvast onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Het Keytrade Bank-team
Re: Keytrade vergat taksen
Je hebt geluk dat zij een "Belgische tussenpersoon" zijn en dus verantwoordelijk zijn voor de doorstorting naar de Belgische staat. Anders had je ook nog problemen met de Belgische belastingen
Zie ook: https://financien.belgium.be/nl/experte ... richtingen
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
I know maar een leek als ik kent daar bijvoorbeeld onvoldoende van en dan komt Keytrade na een jaar plots af: oeps we zijn vergeten taksen te heffen. Dan is dat toch hun probleem en niet het onze om dat achteraf op te hoesten?B7H4long schreef: ↑13 februari 2020, 18:07 Je hebt geluk dat zij een "Belgische tussenpersoon" zijn en dus verantwoordelijk zijn voor de doorstorting naar de Belgische staat. Anders had je ook nog problemen met de Belgische belastingen
Neen, jij bent de taksen verschuldigd.
- Oudere Jongere
- Hero Member
- Contacteer:
Vreemd. Had je voor 2019 ook al en portefeuille bij Keytrade en werd de TOB dan wel correct afgehouden?
Bij mij verliep de afhouding correct, net nog nagekeken. Nog spaargidsers met dit probleem?