Keytrade verhoogt spaarrente tot 1%
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Keytrade verhoogt spaarrente tot 1%
En in de fiches van de essentiële spaardersinformatie, die op site KT staan, staat duidelijk en expliciet het behoud van getrouheidsperiodes vermeld voor max. 3 overschrijvingen per jaar en min. 500€: zie blz. 1 paragraaf net onder de grafiek: https://assets.ctfassets.net/pniyec9izm ... .01_v4.pdf
Ik kan alleen maar voor mijn geval spreken, ik had overgeschreven van plus naar Azur en ik ben de getrouwheidspremie kwijt. Een hele discussie gehad, uiteindelijk gelijkgekregen maar om het recht te zetten moest de back office beslissen. Na viertien dagen niets meer gehoord te hebben heb ik zelf maar mijn conclusie getrokken.
Dit was trouwens de enige bank waar ik dit probleem mee had.
Dit was trouwens de enige bank waar ik dit probleem mee had.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Tja, tegenwoordig moet je al een en ander doen en controleren om nog maar de (te) lage vergoeding correct toegekend te krijgen. Triestig en zou niet mogen. Banken blijven struikrovers.
En ook, waar moet je naartoe met je klacht? En hoe lang duurt dat dan weer? Intussentijd blijft het geld maar bij die p*ppos op de rekening staan. Ik beschouw het als een lesje dat ik geleerd heb. Nu met de lage intrestvoeten van vorig jaar valt de geleden schade nog mee, maar toch..... Elke euro die ze me afsnoepen is er mij één te veel.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Heb je een klacht ?
Ga gewoon op een ander, 2 vliegen in één klap:
- jij bent van je klacht verlost
- zij zijn van jouw klagen verlost

Ga gewoon op een ander, 2 vliegen in één klap:
- jij bent van je klacht verlost
- zij zijn van jouw klagen verlost

Veel positiefs heb ik hier nog niet gehoord over Keytrade Bank vooral als het om dienstverlening gaat. Ik denk er ook sterk aan om daar te vertrekken ik ben alvast mijn domiciliëringen aan het versassen. Ik vind het anders wel handig dat je daar aanzienlijke bedragen per keer kan overschrijven maar de prioriteit ligt bij mij nog altijd bij betrouwbaarheid dat hand in hand gaat met correcte dienstverlening.
Laatst gewijzigd door Sonja57 op 5 maart 2023, 19:56, 1 keer totaal gewijzigd.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Kweet het, kweet het.

- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Kweet het niet.EarthNvstr1 schreef: ↑5 maart 2023, 20:00Is dat de imperatief van het werkwoord "kweten" of zo ? Wat is "kweten" dan ?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Als je nu eens concreet zou zeggen wat je probleem met Keytrade is ... misschien is dat zinvoller.
Afgaan op allerlei ononderbouwd geklaag van jan-en-alleman is meestal niet zo'n goed idee.
Naast die klagers staan er meestal ook een heleboel zeer tevredenen, maar die lees/hoor je meestal gewoon niet.
Meermaals gelezen dat ze telefonisch niet of zelden bereikbaar zijn en dat e-mails niet beantwoord worden.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Nee ... "gelezen" ...

Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 5 maart 2023, 20:46, 2 keer totaal gewijzigd.