Keytrade verhoogt spaarrente tot 1%
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Keytrade verhoogt spaarrente tot 1%
Bij MeDirect lukt dat ook. Dat is trouwens ook de voorwaarde om de opgebouwde rente te behouden.
Bij KT heb ik daarin nog geen ervaring. Over 2 weken is de getrouwheidsperiode voor een groot bedrag afgelopen, dus ga ik wachten tot dan. Ik ben dan ook heel interessant of je straks of morgen de overschrijving rechtstreeks kan doen.
Bij KT heb ik daarin nog geen ervaring. Over 2 weken is de getrouwheidsperiode voor een groot bedrag afgelopen, dus ga ik wachten tot dan. Ik ben dan ook heel interessant of je straks of morgen de overschrijving rechtstreeks kan doen.
Heb een edit aan mijn bericht toegevoegd. Een half uurtje later ging het wel, maar had ondertussen wel opnieuw ingelogd. Dus ofwel moest er even gewacht worden na het aanmaken van de rekening, ofwel een nieuwe sessie gestart worden.annetje schreef: ↑12 juni 2023, 15:23 Bij MeDirect lukt dat ook. Dat is trouwens ook de voorwaarde om de opgebouwde rente te behouden.
Dank voor de update ! Veiligheidshalve zal ik de rekening dan al maar openen als ik nog eens inlog. Dan kan ik ineens overschrijven als de datum bereikt is.DiffieHM schreef: ↑12 juni 2023, 16:19Heb een edit aan mijn bericht toegevoegd. Een half uurtje later ging het wel, maar had ondertussen wel opnieuw ingelogd. Dus ofwel moest er even gewacht worden na het aanmaken van de rekening, ofwel een nieuwe sessie gestart worden.annetje schreef: ↑12 juni 2023, 15:23 Bij MeDirect lukt dat ook. Dat is trouwens ook de voorwaarde om de opgebouwde rente te behouden.
De rente is nog steeds niet verhoogd zie ik??? Was toch maandag de 12de juni
Maandag 2300 EUR (die er sinds 31 mei opstaat) overgeschreven van High Fidelity naar Azur. 1 dag laten staan. Gisteren diezelfde 2300 EUR opnieuw overgeschreven naar High Fidelity. Net een simulatie gedaan en rarara: getrouwheidsperiode van 12 dagen NIET meegenomen. Het gaat hier om een miniscuul verlies van 0,70 EUR, maar deze farce vind ik niet ok. In maart zelfde verhaal met veel groter bedrag en dus groter verlies. Dit was nog maar de 2e overschrijving dit jaar dus NIET OK van Keytrade. Blijkbaar ben ik niet de enige. Mijn rekeningen zijn NIET ex-MoneYou. 
Is er een beperking op het aantal "high fidelity" rekeningen die je kan openen?
zoniet => open gewoon een 2e high fidelity rekening en switch bij hogere rente tussen die 2.
voordeel: 1x overboeken volstaat ipv heen-en-weer via azur
zoniet => open gewoon een 2e high fidelity rekening en switch bij hogere rente tussen die 2.
voordeel: 1x overboeken volstaat ipv heen-en-weer via azur
Ja, 1 per klant.
Eventueel een tweede bij een gemeenschappelijke rekening maar die staat dan niet op dezelfde naam.
Gelijkaardig hier.coenen schreef: ↑14 juni 2023, 10:00 Maandag 2300 EUR (die er sinds 31 mei opstaat) overgeschreven van High Fidelity naar Azur. 1 dag laten staan. Gisteren diezelfde 2300 EUR opnieuw overgeschreven naar High Fidelity. Net een simulatie gedaan en rarara: getrouwheidsperiode van 12 dagen NIET meegenomen. Het gaat hier om een miniscuul verlies van 0,70 EUR, maar deze farce vind ik niet ok. In maart zelfde verhaal met veel groter bedrag en dus groter verlies. Dit was nog maar de 2e overschrijving dit jaar dus NIET OK van Keytrade. Blijkbaar ben ik niet de enige. Mijn rekeningen zijn NIET ex-MoneYou.![]()
Toen je het in maart voorhad, hoe lang duurde het dan tot Keytrade het had rechtgezet?
Bij anderen: wat zijn jullie ervaringen, hoe lang duurt het na melding bij klantendienst? En doen ze eerst moeilijk of erkennen ze meteen hun fout?
ik krijg juist een mail van keytrade dat ze in samenwerking met AG een uppie tak 23 verzekering ( UPPIE ) of zo lanceren.
Keytrade geeft 50 euro, op voorwaarde dat je minsten 50 euro in dat contract steekt.
Zou dat pakken als je 50 euro in de contract steekt en het na een maand opzegt, zoals in hun voorwaarden staat.
Zo steek je 50 euro in je pocket en stop je met de verzekering
Keytrade geeft 50 euro, op voorwaarde dat je minsten 50 euro in dat contract steekt.
Zou dat pakken als je 50 euro in de contract steekt en het na een maand opzegt, zoals in hun voorwaarden staat.
Laatst gewijzigd door paul op 15 juni 2023, 12:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb het zo gelaten aangezien ik uit ervaring weet dat het bekomen van een oplossing van de helpdesk van Keytrade een processie van Echternach is. Ging om een verlies van ca. 15 EUR.
Het zo laten moet u niet doen en ik zou er ook niet te veel woorden aan vuil maken bij Keytradebank zelf indien ze het niet willen recht zetten; u signaleert eerst duidelijk het probleem per mail aan hen en ze moeten het binnen de 30 dagen rechtzetten, zo niet meldt u dit aan de ombudsman voor banken
https://www.ombudsfin.be/nl/particulier ... -indienen/
Dit met de nodige rekeninguitreksels van beide omboekingen, alsook het eventuele antwoord van de Keytradebank
Reken maar dat het dan in orde komt, want dit is gewoon de wet die foutief wordt toegepast en daar staan strenge straffen op voor de bank: beide rekeningen (Azur En High Fidelity zijn gereglementeerde spaarrekeningen naar Belgisch recht en dienen dus de wet te respecteren, punt)
https://www.ombudsfin.be/nl/particulier ... -indienen/
Dit met de nodige rekeninguitreksels van beide omboekingen, alsook het eventuele antwoord van de Keytradebank
Reken maar dat het dan in orde komt, want dit is gewoon de wet die foutief wordt toegepast en daar staan strenge straffen op voor de bank: beide rekeningen (Azur En High Fidelity zijn gereglementeerde spaarrekeningen naar Belgisch recht en dienen dus de wet te respecteren, punt)
paul schreef: ↑15 juni 2023, 12:51 ik krijg juist een mail van keytrade dat ze in samenwerking met AG een uppie tak 23 verzekering ( UPPIE ) of zo lanceren.
Ik heb er zo al 2 geopend en 2 keer 50 eur gekregen. Nu nog die boel opzeggen.

Ja er is terug een nieuwe actie , ik kan nog eens 50 eur scoren. ER staat niet bij dat je nog geen andere uppie brol mag hebben. Want laat dat duidelijk zijn die UPPIE is brol. Ze beseffen het bij keytrade ook wel denk ik . Vandaar 50 eur cashback om u proberen liggen te hebben.
Ik heb voordien ook met een paar keyplannen wat cashbacks gekregen. Brengt wel op .
Heb het hier al meermaals gepost voor Me Direct. Keytrade gelijkaardig ? zo te lezen wel.
Maandag A naar B
Donderdag of vrijdag B naar A.
Waarom zo veel tijd er tussen?
Maandag van A naar B, dinsdag van B terug naar A.
Op voorwaarde dat A en B gereglementeerde spaarrekeningen zijn die op dezelfde naam staan.
Dat is nu eenmaal hoe het werkt bij Me.
Meen indertijd begrepen te hebben vrijdag wordt verwerkt op maandag.
Geen bankwerkdagen in weekend.
En de tijd is een veiligheid voor geen miserie achteraf.
Als je ellenlange discussie wil en er mee bezig zijn ...... doe dan maar vandaag en morgen.