Keytrade verlaagt rente op Azur voor rekeningen met meer dan 1 miljoen euro
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Keytrade verlaagt rente op Azur voor rekeningen met meer dan 1 miljoen euro
Voor de verandering eens een bank die een renteverlaging doorvoert waar meesten onder ons geen probleem mee zullen hebben: 

Due to the low interest rates, Keytrade Bank is compelled to adapt the conditions of the AZUR savings account.
As from 1st October 2009, the basic interest rate will be the following:
° Basis interest*:
- To € 1 million: 2.00% (unchanged)
- Higher than € 1 million (for the total amount): 1.00%
° Fidelity premium*:
- 0.50% (unchanged)
* Calculated on an annual basis
Laatst gewijzigd door phase op 15 september 2009, 20:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Keytrade verlaagt rente op Azur voor rekeningen met meer dan 1 miljoen euro
Zou best wel eens kunnen zeggen dat de rente van 2 + 0,5 % behouden zal blijven.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Euh, juist ja.. Maar dat staat er toch, of gaan die paar woordjes Engels je te ver? 

Slecht geslapen of altijd zo vriendelijk?phase schreef: Euh, juist ja.. Maar dat staat er toch, of gaan die paar woordjes Engels je te ver?![]()
phase schreef: Euh, juist ja.. Maar dat staat er toch, of gaan die paar woordjes Engels je te ver?![]()
euh waarom zo hevig?
Ik bedoel gewoon nu dat we alweer volop in een renteverlagingsronde zitten, Keytrade misschien niet zal volgen en de 2 + 0,5 % zal blijven geven. (op tegoeden kleiner dan 1 miljoen). Fortis zou in september de rente nog laten zakken.
Neen niet slecht geslapen, en ook niet hevig, gewoon een beetje van "wtf". 
No reason in stating the obvious twice dacht ik, maar kzal Campzie gewoon verkeerd begrepen hebben.

No reason in stating the obvious twice dacht ik, maar kzal Campzie gewoon verkeerd begrepen hebben.

Niet op mij van toepassing, ik heb geen 1 miljoen EUR 

-
- VIP member
- Contacteer:
Mensen met 1 miljoen euro zullen wel kunnen onderhandelen over het rendement 

Met die wetgeving van tegenwoordig ben ik daar niet meer van overtuigd. Zie uitleg van DB in bijlage . Een rekening , Een intrest voor iedereenFrisse Freddy schreef: Mensen met 1 miljoen euro zullen wel kunnen onderhandelen over het rendement ;)
https://www.spaargids.be/sparen/forum/h ... 896#p53896
" Dit laatste impliceert dat een bank op een gedefiscaliseerde spaarrekening geen interest meer mag toekennen onder tijdelijke, promotionele voorwaarden die afwijken van de voorwaarden die
gebruikelijk van toepassing zijn voor deze rekening."
Bij een garantie van max. 100 000 kan men zich afvragen waarom er nog mensen zijn die 1 miljoen op de rekening willen zetten ( volgens rabobank.be hebben zij er een paar).
Mogelijk zijn dat dan zo een supergrote vissen dat ze niet anders kunnen dan per bank 1 miljoen of meer te storten.
Laatst gewijzigd door paul op 20 september 2009, 21:05, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- VIP member
- Contacteer:
Idd, maar bv wel op een termijnrekening, daar krijgen onze goede klanten ook een extra rendement tov de andere klanten.paul schreef: Met die wetgeving van tegenwoordig ben ik daar niet meer van overtuigd. Zie uitleg van DB in bijlage . Een rekening , Een intrest voor iedereen
Je moet niet antwoorden natuurlijk, maar over +/- hoeveel meer spreek je dan? Want als je bv. ziet wat rabobank meer geeft aan goede klanten op een termijnrekening is dat huilen met de pet op.Frisse Freddy schreef:Idd, maar bv wel op een termijnrekening, daar krijgen onze goede klanten ook een extra rendement tov de andere klanten.paul schreef: Met die wetgeving van tegenwoordig ben ik daar niet meer van overtuigd. Zie uitleg van DB in bijlage . Een rekening , Een intrest voor iedereen
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
-
- VIP member
- Contacteer:
Onze standaardtarieven liggen natuurlijk lager dan die van rabobank waardoor iemand nog steeds beter af is bij Rabo, maar toch kan een goede klant (dan moeten de totale tegoeden toch wel 250 000 K zijn) bij ons toch 0,10% extra krijgen bovenop onze standaardtarieven op bv 60 maanden.cp1234 schreef: Je moet niet antwoorden natuurlijk, maar over +/- hoeveel meer spreek je dan? Want als je bv. ziet wat rabobank meer geeft aan goede klanten op een termijnrekening is dat huilen met de pet op.
Vroeger konden we meer geven, maar we hebben spaargeld genoeg, dus is het meer een kwestie van jarenlange klantentrouw belonen ipv extra spaargeld aantrekken.
Maar nogmaals, aan de tarieven van Rabo en consoorten kunnen we zeker niet tippen.
Beste Frisse Freddy,
U spreekt in bovenstaande over 'onze tarieven' en 'onze goede klanten'.
Bent u een medewerker van keytrade?
-
- VIP member
- Contacteer:
Webmaster schreef: Beste Frisse Freddy,
Neen, ik spreek van "onze klanten" en "onze tarieven" omdat ik dat gewoon ben van op mijn werk en ik geen behoefte voel om te zeggen bij welke bank ik werk.
Ik werk niet bij Keytrade, maar gebruik het wel (net zoals vele anderen).