Keytrade verlaagt rente vanaf 15 juli
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Keytrade verlaagt rente vanaf 15 juli
FYI: Vanaf 15 juli zakt de rente op de Azur spaarrekening naar 1.65 % + 0.40 % lees ik hier net, de Ex-Kaupthing Edge spaarrekening zakt naar 1 % + 0.40 %. PS: De sponsorship premiums van de introductieactie staan er vandaag ook op bij mij.
Laatst gewijzigd door phase op 13 juli 2010, 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Keytrade verlaagt rente vanaf 15 juli
Lap, ik heb deze morgen geld overgeschreven naar Keytrade!
Nuloperatie dus!
Nuloperatie dus!
Laatst gewijzigd door evita op 13 juli 2010, 18:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Het is nu enkel nog wachten tot Fortuneo,Record,Ethias en misschien Fortis/Fintro hun rentes ook laten zakken. 
- relativity
- Hero Member

- Contacteer:
Ach, laat ze maar zakken, staat al zó laag dat het me eigenlijk niet veel meer uitmaakt.
Van die 4.25% op spaarrekeningen zullen jullie nog lang mogen dromen, samen met de nodige vlagen van nostalgie.
Van die 4.25% op spaarrekeningen zullen jullie nog lang mogen dromen, samen met de nodige vlagen van nostalgie.
- Brugse Leeuw
- Hero Member

- Contacteer:
Ipv nieuwe klanten 30 euro toe te stoppen zouden ze die beter aan de bestaande trouwe klanten geven op hun spaarboekje! 
Het is inderdaad niet fraai dat ze deze verlaging vlak na hun nieuwe klanten-campagne doen.Brugse Leeuw schreef:Ipv nieuwe klanten 30 euro toe te stoppen zouden ze die beter aan de bestaande trouwe klanten geven op hun spaarboekje!
Het is jammer maar blijkbaar onvermijdelijk. Of het terecht is is nog een andere vraag...
- relativity
- Hero Member

- Contacteer:
We mogen natuurlijk ook niet vergeten dat we bij Keytrade gratis gebruik mogen maken van een hypermodern platform en bovendien geen cent betalen voor de zichtrekening en debetkaarten.
Die 5 cent-actie daar bovenop is ook aardig meegenomen.
Ik vind niet dat ik te klagen heb en moet gaan stellen dat het niet kan dat ze nieuwe klanten 30€ geven.
Breng een klant aan en je krijgt die zelf ook.
Het is logisch dat Keytrade wil groeien en met promoties nieuwe klanten aantrekken. Bovendien is dit niet alleen bij de banken gebruikelijk.
Als klant kan ik dan nog rekenen op een vriendelijke en efficiënte helpdesk.
30€ voor nieuwe klanten, geen problemen mee! Ik heb zelf voordelen genoeg om er klant te zijn en te blijven.
Die 5 cent-actie daar bovenop is ook aardig meegenomen.
Ik vind niet dat ik te klagen heb en moet gaan stellen dat het niet kan dat ze nieuwe klanten 30€ geven.
Breng een klant aan en je krijgt die zelf ook.
Het is logisch dat Keytrade wil groeien en met promoties nieuwe klanten aantrekken. Bovendien is dit niet alleen bij de banken gebruikelijk.
Als klant kan ik dan nog rekenen op een vriendelijke en efficiënte helpdesk.
30€ voor nieuwe klanten, geen problemen mee! Ik heb zelf voordelen genoeg om er klant te zijn en te blijven.
-
jawadde001
- Sr. Member

- Contacteer:
Schandalig is het voor een internetbank! Ze geven welgeteld 0.05% meer rente dan bijvoorbeeld een Argenta... Terwijl hun kosten in vergelijking met Argenta stukken lager ligt (geen kantoren, bijna geen personeel,...).
Zoals met zoveel zaken in dit land is het hier met de internetbanken ook weer anders gesteld dan in het buitenland. Daar zijn het prijszetters waar je winst kan maken door het grote verschil dat ze geven, hier zijn het meelopers die extra winst willen amken door zo weinig mogelijk te geven.
Een triestige zaak.
Het merendeel van mijn spaarcenten staat bij argenta, gun ik een Vlaamse bank toch nog iets.
Een triestige zaak.
Het merendeel van mijn spaarcenten staat bij argenta, gun ik een Vlaamse bank toch nog iets.
-
corsamonta
- Jr. Member

- Contacteer:
Vandaag 90 euro ontvangen door een deel van mijn emailadressen ter beschikking te stellen van de actie 30 euro. Bedankt Keytrade.
Maar nu heb ik daar toch gemengde gevoelens bij, de nieuwe klanten worden onmiddellijk in de zak gezet door die renteverlaging. En ik vind mezelf een oen dat ik Keytrade heb aangeprezen.
Het enige dat Keytrade wenst, is nieuwe klanten aanwerven. Nu opnieuw met een actie om transactiekosten tot het einde van september terug te betalen.
Oude klanten zijn verworven en zijn geen surplus waard.
Ik denk dat het tijd wordt uit te kijken naar alternatieven en een (groot) deel van Keytrade elders te plaatsen.
Keytrade gaat steeds meer de truuken van een grootbank toepassen. En dat zint mij al veel minder.
Maar nu heb ik daar toch gemengde gevoelens bij, de nieuwe klanten worden onmiddellijk in de zak gezet door die renteverlaging. En ik vind mezelf een oen dat ik Keytrade heb aangeprezen.
Het enige dat Keytrade wenst, is nieuwe klanten aanwerven. Nu opnieuw met een actie om transactiekosten tot het einde van september terug te betalen.
Oude klanten zijn verworven en zijn geen surplus waard.
Ik denk dat het tijd wordt uit te kijken naar alternatieven en een (groot) deel van Keytrade elders te plaatsen.
Keytrade gaat steeds meer de truuken van een grootbank toepassen. En dat zint mij al veel minder.
- Brugse Leeuw
- Hero Member

- Contacteer:
Die 5 cent actie loopt nog tot eind dit jaar.
Hoe meer klanten, hoe hoger de uitbetalingen van die 5 cent actie.
Dus ooit zal het wel ophouden hé...
Ik overweeg een groot deel van mijn spaargeld te versluizen naar rendabelere alternatieven.
Ik overweeg een groot deel van mijn spaargeld te versluizen naar rendabelere alternatieven.
Ik gebruik Keytrade vooral voor hun zichtrekening en Fund Savings Plan, de spaarrekening dient vnl. om mijn loon op te laten rusten tot dat het uitgegeven wordt. Vanuit dit standpunt hebben ze mij tot op heden nog niet teleur gesteld.
- relativity
- Hero Member

- Contacteer:
Hoe meer klanten, hoe meer winst! Geene stress, Keytrade zal zich geen pijn doen door wat extra uit te betalen.Brugse Leeuw schreef:Die 5 cent actie loopt nog tot eind dit jaar.
Wat doen die luttele tienden van een percent er nog aan toe? Door de huidige inflatie brengt spaargeld zowieso niks op... wil je dat je geld rendeert? Ga er dan bijvoorbeeld mee naar de beurs. TINA, you know? There Is No Alternative. Nu meer dan ooit.