KeytradeBank verlaagt de rente vanaf 1 april
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
KeytradeBank verlaagt de rente vanaf 1 april
Vanaf 1 april 2009 zal uw spaarrekening enkele wijzigingen ondergaan teneinde in overeenstemming met het Koninklijk Besluit van 7 december 2008 te zijn.
Nieuwe renten zullen ook in voege treden.
Vanaf 1 april 2009 zal de basisrente en de getrouwheidspremie voor de AZUR spaarrekening als volgt gewijzigd worden:
° De basisrente zal 2.00% * bedragen op het geheel van de bedragen die in de AZUR spaarrekening worden gedragen;
° De getrouwheidspremie zal 0.50% bedragen.
De interest op uw zichtrekening wordt eveneens herzien:
° 1.50% tot € 2,500;
° 0.50% voor de hogere bedragen.
De promotie "5 eurocent per uitgevoerde verrichting" blijft geldig tot en met 30 juni 2009.
Om meer te weten over de nieuwe gereglementeerde spaarrekening, klik hier.
* Rente berekend op jaarbasis.
Nieuwe renten zullen ook in voege treden.
Vanaf 1 april 2009 zal de basisrente en de getrouwheidspremie voor de AZUR spaarrekening als volgt gewijzigd worden:
° De basisrente zal 2.00% * bedragen op het geheel van de bedragen die in de AZUR spaarrekening worden gedragen;
° De getrouwheidspremie zal 0.50% bedragen.
De interest op uw zichtrekening wordt eveneens herzien:
° 1.50% tot € 2,500;
° 0.50% voor de hogere bedragen.
De promotie "5 eurocent per uitgevoerde verrichting" blijft geldig tot en met 30 juni 2009.
Om meer te weten over de nieuwe gereglementeerde spaarrekening, klik hier.
* Rente berekend op jaarbasis.
Re: KeytradeBank verlaagt de rente vanaf 1 april
http://www.keytradebank.com/nl/support/faq/45/339
lees ik het goed dat op 1 april voor de lopende getrouwheidspremies een nieuwe periode begint?
lees ik het goed dat op 1 april voor de lopende getrouwheidspremies een nieuwe periode begint?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
't is éénvoudig, in deze onzekere tijden van basisrente, kies je beter voor een bank met een hoge getrouwheidspremie, deze is ten minste gegarandeerd voor 12 maanden. Keytrade geeft amper 0,5%.gerd schreef: http://www.keytradebank.com/nl/support/faq/45/339
Dit staat niet uitdrukkelijk vermeld, ik denk eerder dat ze bedoelen dat er een nieuwe getrouwheidspremie in werking treed, omdat deze nu verplicht 25-50% van de basisrente bedraagt en de berekening voordeliger verloopt bij afhalingen dan vroeger het geval was. Misschien kan je best toch even de helpdesk een mailtje sturen om zeker te zijn.gerd schreef: http://www.keytradebank.com/nl/support/faq/45/339
Dat hangt af van de redenen, ik gebruik Keytrade als "hoogrentende zichtrekening" combo dus heb geen enkel probleem met een zo laag mogelijke getrouwheid, ik verkies in dit geval een hoge basisrente.Gorge schreef:'t is éénvoudig, in deze onzekere tijden van basisrente, kies je beter voor een bank met een hoge getrouwheidspremie, deze is ten minste gegarandeerd voor 12 maanden. Keytrade geeft amper 0,5%.gerd schreef: http://www.keytradebank.com/nl/support/faq/45/339
Laatst gewijzigd door phase op 16 maart 2009, 16:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Haha waar zijn nu al die Keytrade bank fans 
En over de 'lage' intrest van rabobank.be wordt ook al niet meer gesprokenCampzie schreef: Haha waar zijn nu al die Keytrade bank fans
Nu ja we moeten wel een beetje realistisch blijven, de andere banken zullen toch moeten volgen op korte termijn, de ECB rente staat nu op 1.5% en er wordt nog een verdere daling tot 1% verwacht (if not lower). 
Iemand overigens al opgevallen dat er bij Keytrade nergens iets tussen het World News verschenen is van de slechte afloop van de toch wel vrij belangrijke en ingrijpende beslissing van het overnameproces van de K-klanten?
Iemand overigens al opgevallen dat er bij Keytrade nergens iets tussen het World News verschenen is van de slechte afloop van de toch wel vrij belangrijke en ingrijpende beslissing van het overnameproces van de K-klanten?
-
david
Als de rente niets meer geeft is het dan niet beter voor aandelen met dividend?
Bv ackermans telenet die van de BEL 20?
niet zo heel erg...
Ik gebruik keytrade enkel als zichtrekening en tijdelijke "oplagplaats" voor bedragen die ik nog moet storten.
Keytrade is mn tegenrekening van CE...
Vind het wel spijtig dat er een einddatum is voor de 5cent-actie...
Ik gebruik keytrade enkel als zichtrekening en tijdelijke "oplagplaats" voor bedragen die ik nog moet storten.
Keytrade is mn tegenrekening van CE...
Vind het wel spijtig dat er een einddatum is voor de 5cent-actie...
Waiting for the financial meltdown...
Een tip, neem dan GIMV. Een zeer stabiel aandeel, in deze zeer moeilijke tijden blijft het nu rond de 30 euro staan en een mooi dividend. De intrinsieke waarde van het aandeel ligt rond de 52 euro. Mooi rendement op de langere termijn.david schreef: Als de rente niets meer geeft is het dan niet beter voor aandelen met dividend?
eenvoudig? je moet eens zien hoeveel mensen gewoon met hun ogen zitten te staren op die getrouwheidspremie, is gewoon een kat in de zak!Gorge schreef:'t is éénvoudig, in deze onzekere tijden van basisrente, kies je beter voor een bank met een hoge getrouwheidspremie, deze is ten minste gegarandeerd voor 12 maanden. Keytrade geeft amper 0,5%.gerd schreef: http://www.keytradebank.com/nl/support/faq/45/339
wat ben je nu met getrouwheidspremie! basisrente is wat we moeten hebben, die brol daar ben ik niks mee, geld gaat af, geld gaat bij, getrouwheidspremie is dan niet te berekeken en een heel onbetrouwbare premie.
En dan het belangrijkste, je denkt toch niet dat je die getrouwheidspremie ziet op 1 januari 2010!
FOUT! mensen leer dat nu toch eens, getrouwheidspremie is nutteloos en brengt niets op! tel maar eens uit, dit jaar getrouwheidspremie en je ziet die pas op 1 januari 2011, dus tussen 1 januari 2010 en 1 januari 2011 brengt het geld van je getrouwheidspremie nul de botte op!
iederen wakker nu, of moet ik er nog een tekeningske bij maken!
Rabobank was vroeger absoluut tegen dit valse percentage, en ik heb altijd begrepen waarom. Hopelijk jullie nu ook. Dit is ook gewoon een rot snoepje dat Reynders jullie cadeau geeft en de meeste van jullie trappen er ook nog in ook ...
Heel juist!!!! De basisrente t is dat die telt al de rest is bullshit!!
-1
ik neem die 1 % toch graag erbij...
dat is toch 33,33% meer intrest...als je op 3% basisintrest uitrekend.
op 1000 euro/jaar intrest is dat ~ 333 euro meer of 1333 euro...
Da's wat ik bedoel, de basisrente gaat bij de kleine banken sowieso nog flink zakken naar mss 1,5%, dan is 1% extra gegarandeerde rente handig meegenomen.w00ha schreef: -1