Keytraderekening afsluiten -help! Iemand ervaring?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Keytraderekening afsluiten -help! Iemand ervaring?
Hoi iedereen,
Graag had ik een Keytraderekening afgesloten.
Weet iemand of 't verplicht is om de bankkaart terug te sturen? Er is er trouwens 1 die ik niet vind.
Op 't papier voor afsluiting kan je o.a. verklaren dat je de kaart terugstuurt.
Als ik deze niet terugstuur, wordt de rekening dan ook afgesloten? Of zijn er eerst nog extra kosten omdat die kaart niet teruggestuurd is en zogezegd "verloren" is?
Er zijn 3 dingen die kunnen verklaard worden, anders verklaar ik gewoon niets
grz
Graag had ik een Keytraderekening afgesloten.
Weet iemand of 't verplicht is om de bankkaart terug te sturen? Er is er trouwens 1 die ik niet vind.
Op 't papier voor afsluiting kan je o.a. verklaren dat je de kaart terugstuurt.
Als ik deze niet terugstuur, wordt de rekening dan ook afgesloten? Of zijn er eerst nog extra kosten omdat die kaart niet teruggestuurd is en zogezegd "verloren" is?
Er zijn 3 dingen die kunnen verklaard worden, anders verklaar ik gewoon niets
grz
Re: Keytraderekening afsluiten -help! Iemand ervaring?
Gewoon brief verzenden met de rekeningen die je wil afsluiten, dateren en handtekenen. Na enkele weken zal de rekening dan defitinief afgesloten worden.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
en die 3 vakjes "ik verklaar..." moet dat dan niet (verplicht) ingvuld worden?
-
herman-h
Die rekeningen en kaarten zijn volledig gratis. Wat is het nut om ze af te sluiten? Haal het geld er zonodig af, en doe verder niets.
Ik begrijp eigenlijk ook niet waaróm men die zou moeten afsluiten.
Men kan ze gewoon leeghalen en de rekeningen laten bestaan.
Ze zijn tóch gratis.
En als men zich later bedenkt, hoeft men geen moeite te doen om alles terug te heropenen.
(bovendien zitten de zicht- en spaarrekening van keytrade momenteel nog steeds vrij goed + een gratis debetkaart + prima online-service)
Men kan ze gewoon leeghalen en de rekeningen laten bestaan.
Ze zijn tóch gratis.
En als men zich later bedenkt, hoeft men geen moeite te doen om alles terug te heropenen.
(bovendien zitten de zicht- en spaarrekening van keytrade momenteel nog steeds vrij goed + een gratis debetkaart + prima online-service)
Volledig akkoord dat de rekeningen gratis zijn etc. Ben zelf zeer tevreden over Keytrade.
Maar 't is de gezamenlijke rekening, mijn man is er vandoor en heeft zelf al een spaarrekening bij een andere bank afgesloten.
Vandaar dus de vraag.
Maar 't is de gezamenlijke rekening, mijn man is er vandoor en heeft zelf al een spaarrekening bij een andere bank afgesloten.
Vandaar dus de vraag.
In het document centre van Keytrade staat een standaardformulier om de rekeningen af te sluiten
Pecunia non olet
In eenzelfde situatie heb ik een brief geschreven waarin ik vermeld heb welke rekeningen ik wilde sluiten en waar het geld naar toe moest overgeschreven worden.
Ik heb op mijn naam ook nieuwe rekeningen geopend omdat ik zeer tevreden ben van de bank. Dit heb ik met de formulieren, hiervoor bestemd te vinden in documentcenter van de site gedaan.
Ongeveer 1 week was de gezamelijke rekening met 0 saldo op de site te zien en daarna is ze verdwenen.
Als ik een vraag heb bij keytrade schrijf ik een mailtje(via contact op de site). Dezelfde dag heb ik meestal een antwoord.
Ik heb op mijn naam ook nieuwe rekeningen geopend omdat ik zeer tevreden ben van de bank. Dit heb ik met de formulieren, hiervoor bestemd te vinden in documentcenter van de site gedaan.
Ongeveer 1 week was de gezamelijke rekening met 0 saldo op de site te zien en daarna is ze verdwenen.
Als ik een vraag heb bij keytrade schrijf ik een mailtje(via contact op de site). Dezelfde dag heb ik meestal een antwoord.
Marianne
Ik kan spijtig genoeg niet zo enthousiast zijn over Keytrade.
Heb vorig jaar een rekening trachten te openen met bankkaart, maar de bankkaart werd zelfs geweigerd. Uitleg: we geven nooit een bankkaart aan pas geopende rekeningen.
Gevolg: bij mijn andere bank gebleven
Onlangs krijg ik echter een email van Keytrade met de vraag of ik content ben met hun service en wat ik vind van m'n nieuwe debetkaart? waarom ik ze niet gebruik? ,...
Eerst weigeren ze en daarna stellen ze zo'n domme vragen!
Ik heb op die email gereageerd en ze snapten zelfs niets van hun oorspronkelijke weigering. Duidelijk dus slechte interne communicatie en gebrek aan kennis.
Heb vorig jaar een rekening trachten te openen met bankkaart, maar de bankkaart werd zelfs geweigerd. Uitleg: we geven nooit een bankkaart aan pas geopende rekeningen.
Onlangs krijg ik echter een email van Keytrade met de vraag of ik content ben met hun service en wat ik vind van m'n nieuwe debetkaart? waarom ik ze niet gebruik? ,...
Ik heb op die email gereageerd en ze snapten zelfs niets van hun oorspronkelijke weigering. Duidelijk dus slechte interne communicatie en gebrek aan kennis.
Zowel ikzelf als vrienden waar ik keytrade heb aan aangeraden, kregen direct, zonder enig probleem een bankkaart.picolo schreef: Ik kan spijtig genoeg niet zo enthousiast zijn over Keytrade.
Heb vorig jaar een rekening trachten te openen met bankkaart, maar de bankkaart werd zelfs geweigerd. Uitleg: we geven nooit een bankkaart aan pas geopende rekeningen.Gevolg: bij mijn andere bank gebleven
Volgens mij ben jij dan toch de uitzondering op de regel.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
- relativity
- Hero Member

- Contacteer:
Ik heb bij de opening van de rekeningen toch ook zonder problemen mijn debetkaart gekregen. Ben trouwens ook zeer tevreden over de service, email sturen met een vraag is gewoonlijk dezelfde dag nog een antwoord.
Er is geen bank die qua tevredenheid hier beter scoort dan Keytrade. En ik neem toch aan dat de meeste onder ons hier wel weten wat een goede prijs/kwaliteit/service bank is.
Er is geen bank die qua tevredenheid hier beter scoort dan Keytrade. En ik neem toch aan dat de meeste onder ons hier wel weten wat een goede prijs/kwaliteit/service bank is.
Ook ik kreeg mijn bankkaart onmiddellijk en ben idd zeer tevreden over Keytrade.
Ook het afsluiten verloopt vlot. Gewoon de brief invullen, opsturen en klaar is kees.
normaal stond in die brief waarop de debetkaart geplakt was ook, dat je online via de webmodule de bankkaart eerst moest activeren. Eens dit gedaan is, werkt de kaart perfect...picolo schreef: Ik kan spijtig genoeg niet zo enthousiast zijn over Keytrade.