Kinepolis keert 4,33 euro per aandeel uit
TIP
Re: Kinepolis keert 4,33 euro per aandeel uit
De grote swung is er uit. Ik blijf mijn Kinepolis wel behouden.Jhn schreef:is Kinepolis nog altijd koopwaardig?
de koers gaat nog steeds in stijgende lijn
ook las ik hier nog iets over een beurs exit, is daar nog iets van aan?
Voor aankoop zullen allicht andere aandelen interessanter zijn.
mijn inziens koopwaardig.
Risico naar beneden beperkt door inkoopprogramma, mooi en vrij zeker dividend ,
koers blijft achter op de algemene hoera stemming.
dit soort smaller caps durven wel eens "zonder duidelijke redenen" spurtjes omhoog trekken. (cfr Sioen),
(heb ze zelf 5% portefeuille)
dit soort smaller caps durven wel eens "zonder duidelijke redenen" spurtjes omhoog trekken. (cfr Sioen),
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
Zeezout, hoeveel dividend verwacht u wel voor Kinepolis?zeezout schreef:mijn inziens koopwaardig.
En Kinepolis is reeds veel gestegen en noteert vandaag met een koers/winst van 15. Zeker dus niet goedkoop maar wel topkwaliteit.
Ik sta zelf op ruim 100% winst op Kinepolis.
ik verwacht 1,9 euro dividend dat met gem 12% doorstijgt tot 3 euro de volgende jaren.
mogelijk valt er ook nog een kapitaalvermindering uit de boom.
Misschien niet goedkoop maar een van de weinige goedgeleide familiale ondernemingen in Brussel met duidelijke visie en goed track record. Beleggers hebben dit graag en zullen mijn inziens dus hier een faire prijs voor willen blijven betalen.
PS. zit voor 6,5% in mijn portefeuille en niet 5% dat is voldoende
mogelijk valt er ook nog een kapitaalvermindering uit de boom.
Misschien niet goedkoop maar een van de weinige goedgeleide familiale ondernemingen in Brussel met duidelijke visie en goed track record. Beleggers hebben dit graag en zullen mijn inziens dus hier een faire prijs voor willen blijven betalen.
PS. zit voor 6,5% in mijn portefeuille en niet 5% dat is voldoende
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
3 euro bruto dividend ligt ook mijn verwachtingen. Hoog vind ik dit echter niet.
Een kapitaalsvermindering zie ik persoonlijk niet meer plaatsvinden. Kinepolis zoekt wel naar uitbreiding/overnames.
In het beste geval komt echter nog een volgende inkoopfase.
Een kapitaalsvermindering zie ik persoonlijk niet meer plaatsvinden. Kinepolis zoekt wel naar uitbreiding/overnames.
In het beste geval komt echter nog een volgende inkoopfase.
vergelijk met zetes econocom texaf en vroeger colruyt dieteren . Bescheiden dividenden maar wel jaarlijks fors stijgend.
Veel beleggers zoeken deze witte raven, er zijn er niet zo veel en dus hogere prijzen.
Zolang dividend vlotjes verhoogd wordt blijven ze in mijn portefeuille, door steeds minder aandelen in omloop kan het dividend makkelijk stijgen , kans op delisting en met het vastgoed zie ik ook nog iets gebeuren.
Veel beleggers zoeken deze witte raven, er zijn er niet zo veel en dus hogere prijzen.
Zolang dividend vlotjes verhoogd wordt blijven ze in mijn portefeuille, door steeds minder aandelen in omloop kan het dividend makkelijk stijgen , kans op delisting en met het vastgoed zie ik ook nog iets gebeuren.
Zeezout, voor alle duidelijkheid Kinepolis blijft zeker ook in mijn portefeuille aanwezig, maar ik denk niet dat zij de markt gaan kloppen.
Daarvoor moeten beleggers mijn inziens vandaag in risicovollere aandelen zoals ArcelorMittal, TKH group, Aperam, Usg People, Randstad, ING, Deutsche Bank e.d. zitten. M.a.w. aandelen die profiteren van begin van economisch herstel in Europa.
Daarvoor moeten beleggers mijn inziens vandaag in risicovollere aandelen zoals ArcelorMittal, TKH group, Aperam, Usg People, Randstad, ING, Deutsche Bank e.d. zitten. M.a.w. aandelen die profiteren van begin van economisch herstel in Europa.
http://investors.kinepolis.com/nl/persb ... n-aandelen" onclick="window.open(this.href);return false;
http://investors.kinepolis.com/nl/persb ... -9/12/2013" onclick="window.open(this.href);return false;
Het inkoopprogramma loopt stilaan op zijn einde.
http://investors.kinepolis.com/nl/persb ... -9/12/2013" onclick="window.open(this.href);return false;
Het inkoopprogramma loopt stilaan op zijn einde.
Iemand enig idee van de koersopstoot de laatste dagen?
Resultatennieuws is toch uitgewerkt
Geen verhoogde analistenverwachtingen
Plannen voor nieuw inkoopprogramma?
In ieder geval mijn TOPaandeel, maar heb nu toch een beetje afgebouwd.
Resultatennieuws is toch uitgewerkt
Geen verhoogde analistenverwachtingen
Plannen voor nieuw inkoopprogramma?
In ieder geval mijn TOPaandeel, maar heb nu toch een beetje afgebouwd.
koersen reageren dikwijls met wat vertraging op goede resultaten, arseus, ageas en ook kinepolis.
Mijn inziens nog steeds één van de aandelen in brussel met beste potentieel/risico profiel.
Mijn inziens nog steeds één van de aandelen in brussel met beste potentieel/risico profiel.
zeezout schreef:koersen reageren dikwijls met wat vertraging op goede resultaten, arseus, ageas en ook kinepolis.
Voor mij inderdaad ook beperkt risico maar heeft er ondertussen wel een helse rit opzitten. Niet meer goedkoop, maar wel topkwaliteit.
Houden is voor mij persoonlijk de boodschap. Zit stilaan aan 200% winst + dividenden + eenmalige kapitaalsvermindering van 4,33 euro per aandeel.
Kopen aan huidige koersen zou ik echter niemand meer aanraden.
Ja, in principe moet je ze dan zelf ook verkopen en je winst nemen.Piper schreef:zeezout schreef:koersen reageren dikwijls met wat vertraging op goede resultaten, arseus, ageas en ook kinepolis.
Kopen aan huidige koersen zou ik echter niemand meer aanraden.
Ik verkocht een deel aan 134, hoop dat ze nog een stukje dalen (+/- 125) en koop dan terug
Obby, er is wat mij betreft toch duidelijk een verschil tussen "kopen" of "houden".
Ik verkoop echter niet, vooral omdat ik geen voldoende alternatieven vind.
En het is zeker nog niet het moment om aandelenposities te verminderen. Integendeel zelfs.
Ik verkoop echter niet, vooral omdat ik geen voldoende alternatieven vind.
En het is zeker nog niet het moment om aandelenposities te verminderen. Integendeel zelfs.
hoop voor jullie dat ze terug wat zakken en bij een algemene correctie die er wel eens komt is dit mogelijk.
Moest ik niet >5% portefeuille hier inzitten had ik na resultaten bijgekocht.
Voor mij één van de beste kopen in Brussel (met AB inbev, Ageas, WDP en Home invest)
Moest ik niet >5% portefeuille hier inzitten had ik na resultaten bijgekocht.
Voor mij één van de beste kopen in Brussel (met AB inbev, Ageas, WDP en Home invest)
Petercam trekt het koersdoel voor Kinepolis op tot 150 euro
!!