Kinepolis
TIP
Re: Kinepolis
De nieuwste Star Wars was bangelijk. Heb hem echter niet in Kinepolis gezien.
LOL, moet zowat de minst goeie Star Wars-film tot nu toe zijn.wlievens schreef:De nieuwste Star Wars was bangelijk. Heb hem echter niet in Kinepolis gezien.
Maar goed, smaken verschillen.
Voor alle duidelijkheid bedoel ik Rogue One, niet The Force Awakens.
De minst goeie? Dus je vond echt die films met Jar Jar Binks en emo-tiener-Darth-Vader beter dan deze?
De minst goeie? Dus je vond echt die films met Jar Jar Binks en emo-tiener-Darth-Vader beter dan deze?
Mesa thinka you are a baddy bad guy... Mesa notta liky you.wlievens schreef: De minst goeie? Dus je vond echt die films met Jar Jar Binks en emo-tiener-Darth-Vader beter dan deze?
Ik ben zelf meer een Trekkie, heb het dystopische van de Star Wars films altijd afstotend gevonden. De toekomst, moet je bij kunnen wegdromen, zeker bij fictie. Daarom vind ik bv Firefly ook maar niets. Jar Jar Binks was gewoon nog een enorme irritatie erbij, dat had echt niet gemoeten. RO nog niet gezien.
Het personage Jar Jar Binks blijft je tenminste nog bij (blijkbaar), aan deze Rogue One was niks memorabel.wlievens schreef:Voor alle duidelijkheid bedoel ik Rogue One, niet The Force Awakens.
Als dàt de norm moet zijn, nomineer ik dit personage voor Star Wars 8:Wimpie85 schreef:
Het personage Jar Jar Binks blijft je tenminste nog bij (blijkbaar), aan deze Rogue One was niks memorabel.

Nee, da's niet de nieuwe norm, maar jullie waren over Jar Jar Binks bezig dus...Inversor schreef:Als dàt de norm moet zijn, nomineer ik dit personage voor Star Wars 8:Wimpie85 schreef:
Het personage Jar Jar Binks blijft je tenminste nog bij (blijkbaar), aan deze Rogue One was niks memorabel.
zit ondertussen terug op recordhoogte
Dit aandeel staat 45,55 vandaag ATH.
Een van mijn buy and hold aandelen.
Is koud weer zoals nu goed voor bioscopen?
Een van mijn buy and hold aandelen.
Is koud weer zoals nu goed voor bioscopen?
ja, elk weer dat niet goed is om buiten te wandelen is goed voor Kinepolis
En het filmaanbod is uiteraard ook belangrijk.

En het filmaanbod is uiteraard ook belangrijk.
Als ik het me goed herinner was de IPO aan 40€ - dus eigenlijk te herrekenen naar 8€ door de aandeleninsplitsing in 5 in 2014. Paar turbulente jaren door een mislukt avontuur in Duitsland die achteraf gezien absolute koopkansen waren, al enkele jaren een mooi dividendbeleid. Nee, voor mij is het aandeel zeker geen miskoop 

Kinepolis doet ook vandaag weer aardig voort.
KBC geeft vandaag nieuw koerdoel van 52,50.
Degroof petercam vrijdag 48
KBC geeft vandaag nieuw koerdoel van 52,50.
Degroof petercam vrijdag 48
Portefeuille: Kinepolis, Tinc, Ageas, GBL, Solvay, AD, Sofina, Sippef, Biocartis, Sioen.
Dat is zo'n aandeel waarbij ik het gevoel heb dat ze niet alleen cash maken, maar er ook weten wat mee gedaan zodat die in de toekomst nog meer op brengt en daarna nog meer en nog meer
Jep idd.nuyttie schreef:Dat is zo'n aandeel waarbij ik het gevoel heb dat ze niet alleen cash maken, maar er ook weten wat mee gedaan zodat die in de toekomst nog meer op brengt en daarna nog meer en nog meer
Las zelf een analyst die bijna zelfde als jij schreef. Dat het een zelfdraaiend machientje geworden is dat blijft doorbollen.
Portefeuille: Kinepolis, Tinc, Ageas, GBL, Solvay, AD, Sofina, Sippef, Biocartis, Sioen.
Ik heb ze sedert de ipo in bezit dus je kan me wel een believer van het eerste uur noemen
Onderweg ook nog eens gunstig kunnen bijkopen + de obligatie tot 2019, ik klaag dus niet.
Maar kijkend naar mezelf begin ik een avondje cinema wel redelijk stevig geprijsd te vinden eerlijk gezegd. Ook een film met zoonlief doe ik nu minder dan vroeger. Misschien zit daarin wel een bedreiging voor het businessmodel, met name dat het een luxe uitgave wordt en er zijn daardoor ook andere kapers op de kust in hetzelfde prijssegment genre wellness of een middagje subtropisch zwemparadijs.

Onderweg ook nog eens gunstig kunnen bijkopen + de obligatie tot 2019, ik klaag dus niet.
Maar kijkend naar mezelf begin ik een avondje cinema wel redelijk stevig geprijsd te vinden eerlijk gezegd. Ook een film met zoonlief doe ik nu minder dan vroeger. Misschien zit daarin wel een bedreiging voor het businessmodel, met name dat het een luxe uitgave wordt en er zijn daardoor ook andere kapers op de kust in hetzelfde prijssegment genre wellness of een middagje subtropisch zwemparadijs.