Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Schuldsaldoverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Schuldsaldoverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Fondsen en aandelen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Kinepolis

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
348 berichten
  • Pagina 20 van 24
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • …
  • 24
  • Volgende
TIP
Vergelijk via onze tools Effectenrekening - Fondsen - Beleggingsplannen
gpv1
VIP member
VIP member
Beste antwoorden: 1
Contacteer:
Contacteer gpv1
Verstuur privébericht

Re: Kinepolis

• Citeer

Bericht door gpv1 » 20 augustus 2020, 17:01

Blackbelt schreef: ↑6 augustus 2020, 13:46 Geluid staat meestal veel te hard.
Is een reden waarom ik niet meer naar de bioscoop ga. Acht jaar geleden was de laatste keer (Batman). Na een kwartier ben ik gewoon naar buiten gegaan. Zelf vind ik het niet leuk om twee uur in een donkere zaal met een meute volk rondom mij naar een gigantisch scherm te zitten staren met loeihard geluid. Veel te stresserend voor mij. Moet wel zeggen dat ik sowieso niet van lawaaierige toestanden hou.
Aandelenportefeuille netto met 1167% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: -7,7% (tem 11 jul '25)
Momenteel: 100% cash

Sebastiaan1985
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Sebastiaan1985
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Sebastiaan1985 » 20 augustus 2020, 17:56

DeZatteNonkel schreef: ↑20 augustus 2020, 15:18 En die analisten maar koersdoelen van €50-57 uitgeven.

Ach, ik zit er wel vaker naast ;D
Ik zit met hetzelfde dilemma. Ik overweeg ze te kopen maar de toekomst zit er wazig uit vind ik. Ik zie mijn eigen nog niet snel in een bioscoopzaal zitten...

Umi
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Umi
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Umi » 20 augustus 2020, 17:58

DeZatteNonkel schreef: ↑20 augustus 2020, 15:18 Ik vind de berichtgeving over Kinepolis absurd positief. De fcf was bijna €-30mio. De netto schuld (dus inclusief die magnifieke kaspositie waar ik overal over lees) bedraagt €462mio. En toch speculeert men over 'op koopjesjacht gaan bij concurrenten in financiële problemen'. Doe daar het onzekere toekomstperspecief nog eens bovenop (streaming, uitstel/afstel blockbusters). En die analisten maar koersdoelen van €50-57 uitgeven.

Ach, ik zit er wel vaker naast ;D
Uiteraard is de FCF negatief (werkkapitaal speelt hierin ook nog een grote rol, zo'n 20M), had je iets anders verwacht als je uw zaak 3 van de 6 maand moet sluiten & met vaste kosten blijft zitten? De vraag is in welke mate ze FCF positief zijn in Q3/Q4 met 30% bezetting & geen inkomsten uit food & drinks ? Geen idee of die vraag beantwoord is (mss op CC?)

TV, Video, DVD, Netflix,... waren ook de dood van de cinema. & tot nu toe heeft de cinema dat allemaal overleefd. In Q1 2020 (tot lockdown) waren er zelfs meer bezoekers dan het vorige jaar.
Feit is dat een film kijken in de cinema een totaal andere ervaring is dan op TV.

Vergeet ook niet dat Kinepolis het grootste deel van het vastgoed in eigen beheer heeft. Eenmaal de business terug draait genereren ze >100M FCF. Dan is die schuldgraad makkelijk beheersbaar, zelfs in combinatie met overnames. Ze moeten ook niet kijken naar de convenanten tot Juli 2021.
Dus ze noteren <8x de (post corona)FCF. Risk/reward.

gpv1
VIP member
VIP member
Beste antwoorden: 1
Contacteer:
Contacteer gpv1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door gpv1 » 20 augustus 2020, 19:22

Op lange termijn groeit het aantal bioscoopbezoeken niet. Omzettoename komt op lange termijn volledig van overnames, prijsstijgingen en verkoop van versnaperingen.

Toeschouwers in België volgens Statbel (in andere landen is het niet beter):
2018: 19,4 mio
2017: 21,0 mio
2016: 20,6 mio
2015: 21,4 mio
2014: 20,9 mio
2013: 20,9 mio
2012: 21,8 mio
2011: 22,3 mio
2010: 21,3 mio

Grote vraag is of we naar een toekomst gaan waar de lancering van films op hetzelfde moment zowel in de cinema als op streamingdiensten zal plaatsvinden. In dat geval ziet het er niet goed uit voor bioscoopuitbaters. Al kan dat misschien al dan niet gedeeltelijk opgevangen worden door bepaalde zalen van een complex voor te behouden voor andere doeleinden.
Aandelenportefeuille netto met 1167% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: -7,7% (tem 11 jul '25)
Momenteel: 100% cash

anonymous9

• Citeer

Bericht door anonymous9 » 20 augustus 2020, 20:39

Concurrent Cineplex opent vanaf morgen terug de zalen in Canada. Eens benieuwd hoe de bezoekersaantallen zullen evolueren.

http://irfiles.cineplex.com/Attachments ... 1319_0.pdf

Ik zag dat Kinepolis hintte dat ze in de loop van Q2 alweer opengingen. Was maar de halve waarheid natuurlijk, even op onderzoek uitgegaan en er openden welgeteld 3 (!) van de 45 cinemas, en dat 4 dagen voor het einde van het kwartaal (dus 12 bioscoopdagen in Q2 ten opzichte van 45 * 91 = 4095 dagen). Kan wel tellen als potje 'verbloemen'.

Nairo
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Nairo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Nairo » 20 augustus 2020, 21:14

Poldermol schreef: ↑20 augustus 2020, 20:39 Concurrent Cineplex opent vanaf morgen terug de zalen in Canada. Eens benieuwd hoe de bezoekersaantallen zullen evolueren.

http://irfiles.cineplex.com/Attachments ... 1319_0.pdf

Ik zag dat Kinepolis hintte dat ze in de loop van Q2 alweer opengingen. Was maar de halve waarheid natuurlijk, even op onderzoek uitgegaan en er openden welgeteld 3 (!) van de 45 cinemas, en dat 4 dagen voor het einde van het kwartaal (dus 12 bioscoopdagen in Q2 ten opzichte van 45 * 91 = 4095 dagen). Kan wel tellen als potje 'verbloemen'.
Op zich hebben ze niet gelogen hè :)

anonymous9

• Citeer

Bericht door anonymous9 » 20 augustus 2020, 21:18

Inderdaad, vandaar 'de halve waarheid' en 'verbloemen'. Technisch 100% correct, maar compleet futiel ;D De cijfers die voor Canada gegeven worden zijn dus quasi volledig toerekenbaar aan de pre-COVID bezoekersaantallen.

Nairo
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Nairo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Nairo » 20 augustus 2020, 21:18

gpv1 schreef: ↑20 augustus 2020, 19:22 Op lange termijn groeit het aantal bioscoopbezoeken niet. Omzettoename komt op lange termijn volledig van overnames, prijsstijgingen en verkoop van versnaperingen.

Toeschouwers in België volgens Statbel (in andere landen is het niet beter):
2018: 19,4 mio
2017: 21,0 mio
2016: 20,6 mio
2015: 21,4 mio
2014: 20,9 mio
2013: 20,9 mio
2012: 21,8 mio
2011: 22,3 mio
2010: 21,3 mio

Grote vraag is of we naar een toekomst gaan waar de lancering van films op hetzelfde moment zowel in de cinema als op streamingdiensten zal plaatsvinden. In dat geval ziet het er niet goed uit voor bioscoopuitbaters. Al kan dat misschien al dan niet gedeeltelijk opgevangen worden door bepaalde zalen van een complex voor te behouden voor andere doeleinden.
Ja maar de grote films zal men liever in de zalen bekijken en tegenwoordig hoort cinema bij een avondje uitgaan. + De prijzen zijn ongeveer verdubbeld voor een filmticket sinds 2010. ook kan niet jaar per jaar kijken naar het bezoekers aantal. Veel heeft te maken met welke soort films men dat jaar uitbrengt.

anonymous9

• Citeer

Bericht door anonymous9 » 20 augustus 2020, 21:21

Poldermol schreef: ↑10 juli 2020, 22:32 Nee, mijn broker stuurt me regelmatig nieuwe offerings door. Had ook interesse in de uitgifte van een begrafenisondernemer (Park Lawn) maar daar wou de lead underwriter geen buitenlandse inschrijvingen aanvaarden ;)

Cineplex- gekocht met de vennootschap, dus voorlopig zinnens de rit uit te rijden. Tenzij natuurlijk er een vaccin komt in 2021, de koers van Cineplex verdubbelt waardoor ook de bonds aan 170-190% van de nominale waarde zullen gaan traden ;) Eerste handelsdag vandaag al meteen wat gezakt naar 99.28%, dus effectief weinig animo tot intekenen.

https://www.stockwatch.com/Quote/Detail ... B&region=C
Sterke dag voor de Cineplex obligaties trouwens, staan nu aan 104 bid, 106 ask.

Beewee
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Beewee
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Beewee » 21 augustus 2020, 12:18

Nairo schreef: ↑20 augustus 2020, 21:18 Ja maar de grote films zal men liever in de zalen bekijken en tegenwoordig hoort cinema bij een avondje uitgaan. + De prijzen zijn ongeveer verdubbeld voor een filmticket sinds 2010. ook kan niet jaar per jaar kijken naar het bezoekers aantal. Veel heeft te maken met welke soort films men dat jaar uitbrengt.
Je zei eerder dat een cinema-bezoek hoort bij het uitgaan onder jongeren, maar waar haal je deze info? Jongeren gaan helemaal niet meer naar de cinema buiten een groepje enkelingen hier en daar.

Als je kan kiezen tussen een avondje Netflix bij jou of vrienden thuis tegenover cinema is de keuze snel gemaakt. En nu dat zelfs Disney heeft gekozen om een typische blockbuster-film als Mulan op streaming ipv cinema uit te brengen wordt het nu wel duidelijk. Je gaf ook als voorbeeld de Marvel-films aan, vergeet niet dat deze en Star Wars ook van Disney zijn en na het absolute succes van The Mandalorian op Disney+ weten ze ook wel waar het licht knippert.

Cinema is dood.

anonymous38476

• Citeer

Bericht door anonymous38476 » 21 augustus 2020, 13:05

Beewee schreef: ↑21 augustus 2020, 12:18Cinema is dood.
Nog niet dood, maar wel stervende. Om het met de woorden van Xander De Rycke te zeggen. Je was me voor om erop te wijzen dat de Marvel- en Star Wars franchises ook Disney-eigendom zijn. The Mandalorian was inderdaad schitterend.

Die €100mio pre-corona fcf zullen we niet snel terug zien denk ik.

SMGGM
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer SMGGM
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door SMGGM » 21 augustus 2020, 16:51

Ik geloof ook niet echt meer in de cinema, zeker niet als het gaat om met je gezin weg te gaan.
Het is vreselijk duur (voor echt alles mag je betalen zoals parking, wc, eten en uiteraard de film) wat je stapje uit al snel €50 kan kosten (met 2 en een kind). Met de streaming diensten die nu in sneltempo eraan komen kan het inderdaad wel eens gedaan zijn. Abonnement van Disney+ en om een zeer recente titel zien moet je €6 ofzo betalen ongeacht naar hoeveel volk mee kijkt.
Dat kan wel eens de doodsteek zijn van de cinema.

Onder jongeren even uit gaan dat is een ander verhaal. Mensen wonen telkens maar kleiner dus met meerdere even een film gaan zien is niet altijd even praktisch op kot / studio of klein appartement. Dan is de cinema net wat praktischer.
Onder vrienden kan ik de cinema ook nog verdedigen. Je wilt met vrienden even naar de film zonder man / vrouw, dan is de filmzaal ook hier de ervaring die je erbij krijgt.

De vraag is natuurlijk of ze enkel hierop zullen overleven. Kinepolis misschien nog wel vanwege zijn grootte, maar een groeiende markt is het waarschijnlijk niet en het komende jaar ziet er zeer depressief uit wat maakt dat mensen alternatieven gaan ontdekken en er mogelijk bij blijven.

Enige wat hen kan redden is de serieuze versnippering aan streaming aanbod. Dat is dan weer de keerzijde van die medaille. Als je voor elke film de bijhorende uitgever zijn streaming dienst erbij moet nemen dan begint ook dat een duur plaatje te worden. Dan ga je naar een scenario waar het gezin 1 dienst heeft en als er dan eens iets te zien valt bij de andere dan maar naar de cinema.

anonymous9

• Citeer

Bericht door anonymous9 » 21 augustus 2020, 17:17

Is Kinepolis eigenlijk al vele jaren in de eerste plaats geen vastgoed play?

Nairo
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Nairo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Nairo » 21 augustus 2020, 21:05

SMGGM schreef: ↑21 augustus 2020, 16:51 Ik geloof ook niet echt meer in de cinema, zeker niet als het gaat om met je gezin weg te gaan.
Het is vreselijk duur (voor echt alles mag je betalen zoals parking, wc, eten en uiteraard de film) wat je stapje uit al snel €50 kan kosten (met 2 en een kind). Met de streaming diensten die nu in sneltempo eraan komen kan het inderdaad wel eens gedaan zijn. Abonnement van Disney+ en om een zeer recente titel zien moet je €6 ofzo betalen ongeacht naar hoeveel volk mee kijkt.
Dat kan wel eens de doodsteek zijn van de cinema.

Onder jongeren even uit gaan dat is een ander verhaal. Mensen wonen telkens maar kleiner dus met meerdere even een film gaan zien is niet altijd even praktisch op kot / studio of klein appartement. Dan is de cinema net wat praktischer.
Onder vrienden kan ik de cinema ook nog verdedigen. Je wilt met vrienden even naar de film zonder man / vrouw, dan is de filmzaal ook hier de ervaring die je erbij krijgt.

De vraag is natuurlijk of ze enkel hierop zullen overleven. Kinepolis misschien nog wel vanwege zijn grootte, maar een groeiende markt is het waarschijnlijk niet en het komende jaar ziet er zeer depressief uit wat maakt dat mensen alternatieven gaan ontdekken en er mogelijk bij blijven.

Enige wat hen kan redden is de serieuze versnippering aan streaming aanbod. Dat is dan weer de keerzijde van die medaille. Als je voor elke film de bijhorende uitgever zijn streaming dienst erbij moet nemen dan begint ook dat een duur plaatje te worden. Dan ga je naar een scenario waar het gezin 1 dienst heeft en als er dan eens iets te zien valt bij de andere dan maar naar de cinema.
Volgens mij overleefd de cinema al jaren enkel op jongeren die uitgaan. Ik en vriendin gingen vroeger geregeld naar de cinema was toen maar 7€ voor ticket in de Kinepolis en 5€ in de goedkopere zalen. Maar sinds we samen wonen z'n 8j gaan we nog zelden enkel wanneer ik gratis tickets krijg via mijn werk. Nu liever thuis voor de tv een film op het gemak.

SMGGM
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer SMGGM
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door SMGGM » 21 augustus 2020, 21:45

1 groot voordeel van Kinepolis is dat er nog amper personeel rond loopt.
Alles wordt gedaan met de zelf kassa's. De snoepkraam wordt nog bedient en daar kan je alsnog je ticket kopen als je een afgunst hebt voor de machines. Zelfs diegene die de tickets normaal valideerde is verdwenen en vervangen door die achter de kassa van diezelfde snoepkraam.
Door deze manier "schaam" je je zelf een beetje als je niet eens wat snacks wilt (want dan sta je daar met lege handen in die rij te wachten) wat dan de verkoop van snacks stimuleert want je kan er letterlijk niet meer rond.
Natuurlijk is diegene die achter de kassa zit dan vaak nog eens een jobstudent om kosten te besparen.

1 persoon zullen ze in ieder geval niet schrappen, nl de wc dame ::) Tenzij in Leuven, daar heeft het gebouw 3 wc's en zal waarschijnlijk 3 wc dames niet rendabel kunnen zijn ;D

Achter de schermen zullen er een paar technische mensen zitten die daar het boeltje runnen.

Ben een beetje benieuwd wat de marge is dat ze hebben op de films die getoond worden. Zit dat op de bodem en moet men bijna leven van de versnaperingen?

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

348 berichten
  • Pagina 20 van 24
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • …
  • 24
  • Volgende

Terug naar “Fondsen en aandelen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy