Klanten met huis hyoptheek bij DL
-
nullsestien
- Jr. Member

- Contacteer:
Klanten met huis hyoptheek bij DL
Hallo,
naar aanleiding van jullie nieuwe "koers" wat mogen de niet vermogende klanten die bij jullie een lening hebben afgesloten zich verwacthen?
Gaat men straks zijn bancontact en visa kaart in Brussel persoonliijk moeten gaan halen?
naar aanleiding van jullie nieuwe "koers" wat mogen de niet vermogende klanten die bij jullie een lening hebben afgesloten zich verwacthen?
Gaat men straks zijn bancontact en visa kaart in Brussel persoonliijk moeten gaan halen?
-
nullsestien
- Jr. Member

- Contacteer:
Re: Klanten met huis hyoptheek bij DL
is er nog iemand van DL om op dit forum antwoorden te geven, of gaat het ook dicht hier wegens te veel service?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Er bestaat hier zelfs een rubriek " vraag het aan DL". Maar die zullen ook wel ondergesneeuwd zijn, om zich te verlagen tot het gewone volk om nog vragen te beantwoorden.nullsestien schreef:is er nog iemand van DL om op dit forum antwoorden te geven, of gaat het ook dicht hier wegens te veel service?
Ik zou zeker niet te snel panikeren en gewoon afwachten tot je op gesprek bent geweest met uw kantoorhouder.
Ze willen alleszins de klanten kwijt die van maand tot maand leven,0€ op hun rekening,geen leningen of verzekeringen,pensioensparen hebben.Mensen die 5 keer bellen of hun loon nog niet gestort is om de laatste nieuwe snufjes te gaan kopen.Wanneer je wel een lening,ssv en verzekeringen hebt maar geen 75000€ zullen ze je zeker niet buiten gooien.Wat je nog niet hebt kan je nog wel hebben zeker?
Ze willen alleszins de klanten kwijt die van maand tot maand leven,0€ op hun rekening,geen leningen of verzekeringen,pensioensparen hebben.Mensen die 5 keer bellen of hun loon nog niet gestort is om de laatste nieuwe snufjes te gaan kopen.Wanneer je wel een lening,ssv en verzekeringen hebt maar geen 75000€ zullen ze je zeker niet buiten gooien.Wat je nog niet hebt kan je nog wel hebben zeker?
-
webmaster
is nu weekend maar zal maandag contact nemen met Delta Lloyd.nullsestien schreef:is er nog iemand van DL om op dit forum antwoorden te geven, of gaat het ook dicht hier wegens te veel service?
-
Guest
Vorig jaar een lening voor 30 jaar aangegaan bij DLB, jaarlijks aanpasbaar, want dan zou ik bij een daling van de vaste rentevoet kunnen omschakelen naar een vaste rentevoet.
Wij zijn oktober 2010 en ik vraag een vaste rentevoet aan, na lang aandringen krijg ik een belachelijk hoge rentevoet voorgesteld (0,75% meer dan er aan nieuwe klanten wordt aangeboden)... Ik vraag voor een betere rentevoet en verklaar mij bereid om een brand-, famililiale & auto verzekering over te brengen + 2x pensioensparen... Ik ben er 30, mijn vrouw 25, beide een hogerdiploma... met onze lening er bij komen we ruim aan de 1300 €.... maar gezien de aankoop van ons huis hebben we natuurlijk geen 75.000€ op onze rekening!
Ondertussen zijn we 2 maanden verder en.....elke week een herinnering gestuurd, waarop zelfs niet meer wordt gereageerd... maar nog steeds geen nieuw voorstel!
Ondertussen is het één en ander wel duidelijk geworden! DLB wil enkel supperrrrr rijke klanten maar ik vraag me af hoe het nu verder moet met ons?
Wij zijn oktober 2010 en ik vraag een vaste rentevoet aan, na lang aandringen krijg ik een belachelijk hoge rentevoet voorgesteld (0,75% meer dan er aan nieuwe klanten wordt aangeboden)... Ik vraag voor een betere rentevoet en verklaar mij bereid om een brand-, famililiale & auto verzekering over te brengen + 2x pensioensparen... Ik ben er 30, mijn vrouw 25, beide een hogerdiploma... met onze lening er bij komen we ruim aan de 1300 €.... maar gezien de aankoop van ons huis hebben we natuurlijk geen 75.000€ op onze rekening!
Ondertussen zijn we 2 maanden verder en.....elke week een herinnering gestuurd, waarop zelfs niet meer wordt gereageerd... maar nog steeds geen nieuw voorstel!
Ondertussen is het één en ander wel duidelijk geworden! DLB wil enkel supperrrrr rijke klanten maar ik vraag me af hoe het nu verder moet met ons?
-
Guest
Net Reactie gehad van een DLB agent, man durft niet schriftelijk te reageren uit angst voor sancties van hogerhand. Agenten hebben zelf een advocaat ingeschakelt tegen de hoofdzetel maar vrezen het ergste.nullsestien schreef:Hallo,
Deze agent in kwestie zou als dit doorgaat +-75% van zijn klanten kwijt zijn en 75% van zijn personeel moeten ontslaan...
Hij vreest zelfs dat het nog maar een tussenstap is... het ergste...volgens hem moeten de hypotheek klanten er ook nog uit!!!
-
nullsestien
- Jr. Member

- Contacteer:
Net Reactie gehad van een DLB agent, man durft niet schriftelijk te reageren uit angst voor sancties van hogerhand. Agenten hebben zelf een advocaat ingeschakelt tegen de hoofdzetel maar vrezen het ergste.kenny007 schreef:nullsestien schreef:Hallo,
Deze agent in kwestie zou als dit doorgaat +-75% van zijn klanten kwijt zijn en 75% van zijn personeel moeten ontslaan...
Hij vreest zelfs dat het nog maar een tussenstap is... het ergste...volgens hem moeten de hypotheek klanten er ook nog uit!!![/quote]
goed... ik wacht met spanning af..
mocht het zo zijn, ik neem aan dat DLB de kosten voor de wederbelegging van dezelfde hypotheek bij een andere bank op zich zal nemen?...
Dit is allemaal voorbarig en theoretisch. Als klant moet je je geen zorgen maken over extra kosten. Toen einde vorige eeuw CBHK werd opgedoekt had dit ook geen financiële gevolgen voor de klanten met hypotheekleningen.nullsestien schreef:kenny007 schreef: goed... ik wacht met spanning af..
mocht het zo zijn, ik neem aan dat DLB de kosten voor de wederbelegging van dezelfde hypotheek bij een andere bank op zich zal nemen?...
- Delta Lloyd
- Woordvoerder

- Contacteer:
Eerst en vooral… verontschuldigingen voor de late reactie. Helaas kreeg ik geen (automatische) alert. Gelukkig is er de Webmaster die mij daarnet belde!
Aan nullsestien
Er verandert niets aan uw hypothecaire lening, tenzij u daar zelf om vraagt natuurlijk.
Aan allen
Geen sprake dat de hypotheekcliënten ‘er uit vliegen’… geen enkele cliënt, trouwens.
Jef Vandenbergh, Delta Loyd Bank.
Aan nullsestien
Er verandert niets aan uw hypothecaire lening, tenzij u daar zelf om vraagt natuurlijk.
Aan allen
Geen sprake dat de hypotheekcliënten ‘er uit vliegen’… geen enkele cliënt, trouwens.
Jef Vandenbergh, Delta Loyd Bank.
Gisteren op het nieuws nog iets horen vertellen dat Delta Loyd "diepe zakken " heeft.
In die fraudezaak met Spaarselect - hypotheeek op een afbetaalde woning nemen en daar werd dan een tak 23 verzekering voor aangesmeerd, werd DL ook genoemd , maar ik snap niet goed in welke contekst .
In die fraudezaak met Spaarselect - hypotheeek op een afbetaalde woning nemen en daar werd dan een tak 23 verzekering voor aangesmeerd, werd DL ook genoemd , maar ik snap niet goed in welke contekst .
Spaarselect is failliet gegaan, en daarna overgenomen door DL.
In het lopende proces probeert DL een mogelijke veroordeling met verplichting tot uitbetaling van een schadevergoeding te ontlopen door te beweren dat het hun affairen niet zijn. DL zegt : "Het was de verplichting van Spaarselect om wie intekende op de formule grondig in te lichten en te duiden op de risico's".
Mocht DL dus al diepe zakken hebben, ze houden ze liever gesloten voor de gedupeerden van Spaarselect.
In het lopende proces probeert DL een mogelijke veroordeling met verplichting tot uitbetaling van een schadevergoeding te ontlopen door te beweren dat het hun affairen niet zijn. DL zegt : "Het was de verplichting van Spaarselect om wie intekende op de formule grondig in te lichten en te duiden op de risico's".
Mocht DL dus al diepe zakken hebben, ze houden ze liever gesloten voor de gedupeerden van Spaarselect.
@Delta Lloyd Bank,
Ondertussen zijn we een klein jaartje later en wat blijkt ... De gewone klant wordt door het verdwijnen van de webzichtrekening en de daarmee gepaard gaande tariefverhoging wel degelijk weggepest.
Sinds ik klant ben bij uw bank, heb ik volgende zaken vastgesteld:
- loze beloftes
- gemene praktijken
Ik kan u wel al beloven dat ik reeds uitzoek om bij deze gangsterbende t4e vertrekken
Ondertussen zijn we een klein jaartje later en wat blijkt ... De gewone klant wordt door het verdwijnen van de webzichtrekening en de daarmee gepaard gaande tariefverhoging wel degelijk weggepest.
Sinds ik klant ben bij uw bank, heb ik volgende zaken vastgesteld:
- loze beloftes
- gemene praktijken
Ik kan u wel al beloven dat ik reeds uitzoek om bij deze gangsterbende t4e vertrekken