Klantenkaart
Klantenkaart
Beste
Ik vroeg mij af of er misschien wel interessante klantenkaarten zijn.
Zoals Happy Days kaart, of Golden Tiger kaart van Esso. Als ik de info op de websites lees, dan moet je bv al voor duizenden euro's in de Carrefour gekocht hebben eer je iets kan kopen met je Happy Days punten. Dit lijkt me niet echt voordelig, tenzij je natuurlijk voor honderden euro's per week gaat shoppen in de Carrefour. Als je zowieso in de Carrefour gaat shoppen, is het wel leuk meegenomen.
Zijn er misschien andere 'betere' klantenkaarten?
Ik vroeg mij af of er misschien wel interessante klantenkaarten zijn.
Zoals Happy Days kaart, of Golden Tiger kaart van Esso. Als ik de info op de websites lees, dan moet je bv al voor duizenden euro's in de Carrefour gekocht hebben eer je iets kan kopen met je Happy Days punten. Dit lijkt me niet echt voordelig, tenzij je natuurlijk voor honderden euro's per week gaat shoppen in de Carrefour. Als je zowieso in de Carrefour gaat shoppen, is het wel leuk meegenomen.
Zijn er misschien andere 'betere' klantenkaarten?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Klantenkaart
Voor diegenen die veel in Nederland boodschappen doen de Albert Heijn Bonus kaart. Daar bespaar je toch heel wat mee.
Verder heb ik ook een kaart om bij DATS24 (benzinestations van Colruyt) te tanken. Dat levert toch meestal extra centen korting op. Via deze kaart krijg je dan ook nog eens korting bij oa pizzahut en sunjets.
Verder heb ik ook een kaart om bij DATS24 (benzinestations van Colruyt) te tanken. Dat levert toch meestal extra centen korting op. Via deze kaart krijg je dan ook nog eens korting bij oa pizzahut en sunjets.
weet jij waar juist in nederlanD die kaart te krijgen iS? want in rotterdaM vond ik ze nieT.
Ben anders wel content over mijn Happy Dayskaart van Carrefour die trouwens gelinkt is aan de Visa kaart van Carrefour zodat ik geen fysieke extra kaart heb en krijg ook dubbele punten voor die gratis visa kaart.
Zal nooit producten kopen die ik normaal niet koop maar als er extra punten zijn op artikelen die ik wel gewoon ben durf ik wel een extra voorraadje opslaan als de houdbaarheidsdatum dat toelaat. Als ik 2000 punten heb wissel ik die om voor 4 aankoopbons van 5 euro en enkele keren per jaar wissel ik ook punten om voor dubbele belwaarde op mijn GSM met Carrefour Mobile.
Misschien geen vetpot maar ben er wel content over en als alleenstaande koop ik zeker niet voor honderden euro per week, eerder 50 euro.
Zal nooit producten kopen die ik normaal niet koop maar als er extra punten zijn op artikelen die ik wel gewoon ben durf ik wel een extra voorraadje opslaan als de houdbaarheidsdatum dat toelaat. Als ik 2000 punten heb wissel ik die om voor 4 aankoopbons van 5 euro en enkele keren per jaar wissel ik ook punten om voor dubbele belwaarde op mijn GSM met Carrefour Mobile.
Misschien geen vetpot maar ben er wel content over en als alleenstaande koop ik zeker niet voor honderden euro per week, eerder 50 euro.
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---
De meeste klantenkaarten hebben verschillende bedoelingen: ze zorgen ervoor dat je zaken koopt die je anders niet zou kopen en door een klantenkaart te gebruiken hebben de supermarkten een profiel van jou koopgedrag en kunnen ze jou bestoken met gepersonaliseerde reclame. Ik ben daar geen voorstander van.
Sommige klantenkaarten kunnen wel interessant zijn maar er zijn er maar weinig.
Sommige klantenkaarten kunnen wel interessant zijn maar er zijn er maar weinig.
De grootste besparing doe je door te stoppen met roken. Al heb je 100 klantenkaarten, de besparing die je ermee doet, blaas je in stinkende rook in de lucht.
@Yaris daar heb je gelijk in. Ik heb nog een klantenkaart van de Priba, en zegels van de COOP. Allebei waardeloos.
Zo zit ik ook nog met een klantenkaart van een fotowinkel : 10 filmrolletjes laten ontwikkelen, het elfde gratis! Wat zou ik daarmee doen?
Yaris toch,
Jij en ik zijn toch ook van de vorige eeuw
maar daarom niet minder geldig 
Jij en ik zijn toch ook van de vorige eeuw
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Mijn vriendin en ik vinden de Desigual klantenkaart enorm leuk, gewoon omdat dit de enige klantenkaart is die wij kennen die in meerdere landen geldig is! België, Spanje, Frankrijk,... probeer maar eens met je Fnac-kaart een Frans filiaal binnen te stappen, ze zullen je vies bekijken!
Kleine besparingstip voor de fans van Desigual: koop in laagseizoen een low cost vliegticket naar Barcelona en doe daar al je aankopen van Desigual (en bezoek de stad ook eens wat). Je haalt er zonder probleem de kosten van je vliegtuigticket terug uit doordat de kleren ginder stukken goedkoper zijn dan in België
Kleine besparingstip voor de fans van Desigual: koop in laagseizoen een low cost vliegticket naar Barcelona en doe daar al je aankopen van Desigual (en bezoek de stad ook eens wat). Je haalt er zonder probleem de kosten van je vliegtuigticket terug uit doordat de kleren ginder stukken goedkoper zijn dan in België
ik heb een tankkaart van Dats en eentje van Q8. Beide met een korting als ik er ga tanken. Die laatste heb ik gekoppeld aan mijn plus kaart van delhaize waar ik eigenlijk nooit iets koop, tenzij 100% gratis producten via my shopi. Voor de andere aankopen ga ik naar Colruyt met mijn colruyt kaart.
Ook een kaart van Albert Hein (er is er eentje in Oudenaarde), maar ik ga er niet veel.
En dan nog kaarten van As Adventure, apotheker, gamma, Hubo, ... Maar dat gebruik ik niet zoveel.
Ook een kaart van Albert Hein (er is er eentje in Oudenaarde), maar ik ga er niet veel.
En dan nog kaarten van As Adventure, apotheker, gamma, Hubo, ... Maar dat gebruik ik niet zoveel.
Ik zie het nut van de gammakaart voor een consument niet echt in.
Had er eentje toen ik electriciteitswerken moest doen. Ging vrolijk heel mijn bestelling kopen, kaartje afgegeven. Na afrekening kreeg ik meteen een kortingsbon, enkele weken geldig en bij minimum-besteding van xx aantal euro. Nu gezien ik mijn bestelling in 1 keer had meegenomen kon ik de bon niet recupereren.
Winst weg, en meteen ook de klantenkaart in de vuilbak gekieperd.
Had er eentje toen ik electriciteitswerken moest doen. Ging vrolijk heel mijn bestelling kopen, kaartje afgegeven. Na afrekening kreeg ik meteen een kortingsbon, enkele weken geldig en bij minimum-besteding van xx aantal euro. Nu gezien ik mijn bestelling in 1 keer had meegenomen kon ik de bon niet recupereren.
Winst weg, en meteen ook de klantenkaart in de vuilbak gekieperd.
En nu meteen ook een besparingstip voor de Apple-fans onder ons ...
Boek een tikketje New York ... ga daar achter de nodige Apple spulletjes en je vlucht is vrij snel terugbetaald. Enig nadeel is dat je met een querty-klavier overweg moet bij een PC. Zaken zonder toetsenbord zijn helemaal geen probleem.
Boek een tikketje New York ... ga daar achter de nodige Apple spulletjes en je vlucht is vrij snel terugbetaald. Enig nadeel is dat je met een querty-klavier overweg moet bij een PC. Zaken zonder toetsenbord zijn helemaal geen probleem.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Maak jij hier nu reclame voor Dixan Yaris?Yaris schreef:
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!