Klein bedrag voor een half jaar beleggen
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
-
- Newbie
- Contacteer:
Klein bedrag voor een half jaar beleggen
Hey
Ik heb een 7000 euro die ik een half jaar kan missen. Wat kan ik er best mee doen zodat ik meer verdien dan het gewoon op een spaarrekening te laten staan? En dat bovendien een zekere belegging is?
Bedankt!
Ik heb een 7000 euro die ik een half jaar kan missen. Wat kan ik er best mee doen zodat ik meer verdien dan het gewoon op een spaarrekening te laten staan? En dat bovendien een zekere belegging is?
Bedankt!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Klein bedrag voor een half jaar beleggen
Veiligheid en hoog rendement gaan niet samen en al zeker niet over zo een korte periode.
Dat klopt volledig Yaris .
Een fonds in obligaties, maar of je daarmee de kosten terugverdient?
Je moet zelf afwegen hoe dramatisch het zou kunnen zijn als je 1000€ kwijt raakt.
De regel is altijd om geld te beleggen dat je 5 jaar kan missen.
Je moet zelf afwegen hoe dramatisch het zou kunnen zijn als je 1000€ kwijt raakt.
De regel is altijd om geld te beleggen dat je 5 jaar kan missen.
heel simpele vraag met maar één antwoord: mone you direct aan 1,35% netto, PSA aan 1,40% netto of Me direct aan 1,95% netto.
Yep, dit denk ik er ook overstany schreef:heel simpele vraag met maar één antwoord: mone you direct aan 1,35% netto, PSA aan 1,40% netto of Me direct aan 1,95% netto.

-
- Newbie
- Contacteer:
Oke, dat had ik wel verwacht.
Kunnen jullie mij wijzen op wat meer risicovolle beleggingen die het wel waard zijn? Aandelen zijn hier waarschijnlijk eentje van, maar net zoals alles van de financiële wereld ken ik er bitter weinig van (als hierover boeken zijn die een must zijn om te lezen, hoor ik het graag!).
Kunnen jullie mij wijzen op wat meer risicovolle beleggingen die het wel waard zijn? Aandelen zijn hier waarschijnlijk eentje van, maar net zoals alles van de financiële wereld ken ik er bitter weinig van (als hierover boeken zijn die een must zijn om te lezen, hoor ik het graag!).
Je schreef dat je je geld een half jaar kan missen. Ik veronderstel dat je het na dat half jaar dan nodig zult hebben. Dan moet je het niet in aandelen steken. Want wat als er binnen een half jaar net een zware beurscorrectie plaatsvindt?