Klein beschrijf , < 3 jaar bewoning.
TIP
- Depechemode10
- Jr. Member

- Contacteer:
Klein beschrijf , < 3 jaar bewoning.
We zijn aan het kijken om ons appartement te verkopen(aangekocht 160.000 euro in 06/2010) met klein beschrijf.
We hebben en bod ontvangen van 225.000 euro , maar vragen ons af welke boete/herziening we kunnen verwachten door het feit dat we de woning minder dan 3 jaar bewoond zullen hebben.
Iemand een idee rond welk bedrag deze boete zal liggen?(ik heb ergens gelezen dat het voordeel van klein beschrijf zal wegvallen en dat het verschil met groot beschrijf zal betaald moeten worden, in ons geval dus 8.000 euro).
We hebben en bod ontvangen van 225.000 euro , maar vragen ons af welke boete/herziening we kunnen verwachten door het feit dat we de woning minder dan 3 jaar bewoond zullen hebben.
Iemand een idee rond welk bedrag deze boete zal liggen?(ik heb ergens gelezen dat het voordeel van klein beschrijf zal wegvallen en dat het verschil met groot beschrijf zal betaald moeten worden, in ons geval dus 8.000 euro).
Re: Klein beschrijf , < 3 jaar bewoning.
Heb daar ook ooit eens achter geinformeerd.
Je verliest inderdaad je voordeel van klein beschrijf.
Dus logischerwijs is dit voor jou 8000 euro.
toch wel veel geld...
Je verliest inderdaad je voordeel van klein beschrijf.
Dus logischerwijs is dit voor jou 8000 euro.
toch wel veel geld...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Depechemode10
- Jr. Member

- Contacteer:
Hangt er van af natuurlijk wat het bod is , als ik tevreden ben met 217.000 euro zal ik dit natuurlijk aanvaarden.(225.000 euro - 8.000 euro boete)
http://belastingen.vlaanderen.be/nlapps ... sp?fid=107" onclick="window.open(this.href);return false;
8000 +8000 = 16000 euro kost je dat.
8000 +8000 = 16000 euro kost je dat.