kleine inleg
TIP
kleine inleg
Hallo, Ik ben een kleine spaarder bij Argenta en heb er een klein spaarpotje staan dat bijna niets opbrengt.
Misschien een advies van jullie om enkele kleine aandelen te kopen op de BEL20.
Kan ik dat best bij hen doen omdat ik er klant ben? Heb ik er jaarlijkse kosten op of koop ik best HUN produkten?
Graag enkele goede adviezen. Dank u .
Kan ik dat best bij hen doen omdat ik er klant ben? Heb ik er jaarlijkse kosten op of koop ik best HUN produkten?
Re: kleine inleg
DeGiro is de goedkoopste broker.
Zeker geen fonds bij een bank nemen, een index presteert in 90% van de gevallen beter.
Dus ofwel een index ofwel zelf aandelen selecteren.
Zeker geen fonds bij een bank nemen, een index presteert in 90% van de gevallen beter.
Dus ofwel een index ofwel zelf aandelen selecteren.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Hangt er vanaf hoe klein je kleine inleg is. Als je met kleine bedragen (vanaf 100 euro) geleidelijk aan wilt instappen is dat volgens mij het goedkoopste op me-direct, dan betaal je geen instapkosten. Kies daar een goed gespreid fonds uit en je bent vertrokken. Kijk er wel naar dat de lopende kosten laag zijn, dit is afhankelijk van fonds tot fonds. Persoonlijk kijk ik er altijd naar dat dit niet hoger is dan 1,75 %. Ga je liever voor een etf bedenk dan dat je, om de kosten te beperken, best in schijven van min. 750 euro aankoopt.
-
- Full Member
- Contacteer:
Als je gespreid wilt instappen bv 100€ per week, kan je bv een wereldwijd Large Cap Gemengd fonds nemen en een wereldwijd small cap fonds.
Zo beleg je wereldwijd in zowel grote als kleine bedrijven.
Je kan dan bv deze fondsen proberen te houden in de verhouding 50-50% of 60-40% of 70-30% naargelang je visie en voorkeur.
MeDirect lijkt me zeer geschikt daarvoor.
Zo beleg je wereldwijd in zowel grote als kleine bedrijven.
Je kan dan bv deze fondsen proberen te houden in de verhouding 50-50% of 60-40% of 70-30% naargelang je visie en voorkeur.
MeDirect lijkt me zeer geschikt daarvoor.
Alvast al beginnen met die spaarcentjes bij Argenta weg te halen.lucasss schreef: ↑22 maart 2020, 10:07 Hallo, Ik ben een kleine spaarder bij Argenta en heb er een klein spaarpotje staan dat bijna niets opbrengt.
Opbrengst * 5 is bvb mogelijk bij Me Direct op een spaarrekening.
Rente van 0.11 naar 0.55.
Estate Guru believer.