kleine nummerplaat bromfiets
kleine nummerplaat bromfiets
De langverwachte kleine nummerplaat zal beschikbaar zijn vanaf 1 oktober 2016 en zal voor alle bromfietsen van toepassing zijn. Alle nieuwe afgeleverde nummerplaten vanaf 1 oktober 2016 zullen als formaat 10 cm breed x 12 cm hoog zijn. Zij die reeds een nummerplaat bezitten (type moto 21 x 14 cm) en willen overschakelen naar een nieuwe kleine nummerplaat, dienen via de verzekeraar een herinschrijving aan te vragen, maar dit brengt opnieuw een kost met zich mee van 30 EUR.
Re: kleine nummerplaat bromfiets
Merci Nuyttie,
misschien beter ook eens de pers contacteren, want die meldde deze week alleen maar dat niemand wist wat er stond te gebeuren
misschien beter ook eens de pers contacteren, want die meldde deze week alleen maar dat niemand wist wat er stond te gebeuren
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Ik dacht dat spaargids.be van de pers was. 
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
dat is natuurlijk ook weer waar :p
ik probeer die gedachte misschien nog onbewust te onderdrukken
ik probeer die gedachte misschien nog onbewust te onderdrukken
ik denk dat zij bedoelen dat sommige pedelecs (fietsen die sneller dan 25 kunnen) geen gelijkvormigheidsattest hebben, en het blijkbaar onmogelijk is om er nog een te bekomen. Dat heb je wel nodig om een nummerplaat aan te vragen. En de DIV medewerkers zijn ambtenaren pur sang, uitzonderingen kennen ze niet, je kan er niet mee discuteren en het kan hen geen reet schelen dat de burger in de kou staat.Boogje schreef:Merci Nuyttie,
- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker

En voor snorfietsen?nuyttie schreef:voor alle bromfietsen
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Dank voor ons er attent op te maken.nuyttie schreef:De langverwachte kleine nummerplaat zal beschikbaar zijn vanaf 1 oktober 2016 en zal voor alle bromfietsen van toepassing zijn. Alle nieuwe afgeleverde nummerplaten vanaf 1 oktober 2016 zullen als formaat 10 cm breed x 12 cm hoog zijn. Zij die reeds een nummerplaat bezitten (type moto 21 x 14 cm) en willen overschakelen naar een nieuwe kleine nummerplaat, dienen via de verzekeraar een herinschrijving aan te vragen, maar dit brengt opnieuw een kost met zich mee van 30 EUR.
Maar zou echter van mijn verzekerings maatschappij verwachten mij er attent op te maken.
Of zou het de bedoeling zijn , we laten ze betalen , ze hebben een ongeval , en we kunnen verwijzen dat ze wettelijk niet meer in orde zijn.
Intussen aanvaarden we de premie wel met de glimlach.
Kan heden ten dage in het computer tijdperk toch niet zo moeilijk zijn om diegenen die een plaat nodig hebben te verwittigen.
Of is dit weer schuiven naar makelaar , die het maar moet op volgen van toepassing.
Hoe meer personen hun zeg ,maatschappij 1-2-3-4 etage , makelaar, bediende makelaar , klant hoe sneller het in de soep loopt.
Estate Guru believer.
ook. Nummerplaat zal beginnen met SA... Een bromfiets klasse B begint met SB...CarpeNoctem schreef:En voor snorfietsen?nuyttie schreef:voor alle bromfietsen
Verzekering slaat op een chassisnummer, niet op een nummerplaat. Dus je blijft verzekerd, ookal heb je geen nummerplaat.