"Koersreacties"
TIP
Re: "Koersreacties"
straks trekt spaargids nog pedofielen aan
-
- Newbie
Ik betreur dit erg dat we niet bezig zijn over beleggen. En van de beheerder van Beursig mocht ik artikels publiceren, met een verwijzing naar m'n website. Verder zou ik liever willen dat we niet discuteren, maar bijleren van elkaar. Een mediafenomeen ben ik niet, ik ben gewoon geïnteresseerd in de beurswereld. Geld verbrassen aan de beurs doe ik niet ik heb nu geen aandelen! Ik beleg met een minimumbedrag. Ik ben niet alleen maar geïnteresseerd in de beurs, maar ook in triatlon en duatlon (wat ik zelf beoefen). Ik wil niet worden zoals van die dooie, zieke mensen die alleen maar pessimist zijn zoals er velen zijn... Ik heb dus ook een ander leven en niet alles staat in het teken van de beurswereld.
Einde discussie en hopelijk zullen er nog vele posten over beleggen verschijnen.
Einde discussie en hopelijk zullen er nog vele posten over beleggen verschijnen.
Er zijn op dit forum al veel draadjes over beleggen, aandelen en de beurs. Waarom post je daar geen bijdrage in, Hamish, zonder te vermelden wie je bent, dat je een website hebt en dat je al op tv geweest bent?
Mooie verhalen, ongeloofwaardig ofwel een genie op het forum.
'artikels'? Een samenraapsel van verscheidene sprokkels uit De Tijd en dergelijke? Ik weet dat ge nog maar 14 jaar zijt, maar met alle respect, dat is nu ook niet meteen iets om over naar huis te schrijven.Belegger285 schreef:Ik betreur dit erg dat we niet bezig zijn over beleggen. En van de beheerder van Beursig mocht ik artikels publiceren, met een verwijzing naar m'n website. Verder zou ik liever willen dat we niet discuteren, maar bijleren van elkaar. Een mediafenomeen ben ik niet, ik ben gewoon geïnteresseerd in de beurswereld. Geld verbrassen aan de beurs doe ik niet ik heb nu geen aandelen! Ik beleg met een minimumbedrag. Ik ben niet alleen maar geïnteresseerd in de beurs, maar ook in triatlon en duatlon (wat ik zelf beoefen). Ik wil niet worden zoals van die dooie, zieke mensen die alleen maar pessimist zijn zoals er velen zijn... Ik heb dus ook een ander leven en niet alles staat in het teken van de beurswereld.
Ik heb eens op uw website geneusd, maar vond nergens iets wat ook maar lijkt op enige vorm van 'in-depth' éigen research. Wellicht heb ik erover gekeken, maar kan je aub enkele van dergelijke links posten? Verdermeer kan ik u aanraden om in het Engels te beginnen schrijven en artikels te submitten op Seeking Alpha, dan kunt ge er nog een frank aan verdienen ook.
En dan een willekeurig artikeltje gelezen, en lijkt klakkeloos overgenomen uit een andere bron (zonder bronvermelding). Kijk bvb even naar je openingszin hier: http://beursintroductie2014.webnode.be/ ... ijgt-fors/" onclick="window.open(this.href);return false; en dan vergeleken met hier: http://www.gva.be/cnt/dmf20141017_01326 ... in-de-lift" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoe verwacht je dan dat mensen je met diep respect gaan behandelen, als je eigenlijk enkel een herkauwer bent?
PS - het verschil tussen miljoenen miljard blijft lastig voor je, blijkbaar. HEt waren 1.2M auto's en gaan 1.2B. Dat betekent ook dat je nog niet echt logisch nadenkt als je iets schrijft. 1.2 miljard autos voor 600 miljoen inwoners. Dat betekent dat élke EU-inwoner 2 auto's zou kopen in één maand tijd?
Hoe verwacht je dan dat mensen je met diep respect gaan behandelen, als je eigenlijk enkel een herkauwer bent?
PS - het verschil tussen miljoenen miljard blijft lastig voor je, blijkbaar. HEt waren 1.2M auto's en gaan 1.2B. Dat betekent ook dat je nog niet echt logisch nadenkt als je iets schrijft. 1.2 miljard autos voor 600 miljoen inwoners. Dat betekent dat élke EU-inwoner 2 auto's zou kopen in één maand tijd?

-
- Newbie
Sorry een typfout. Vanaf nu al ik op aanvraag van Yaris posten op verschillende onderwerpen zonder verwijzing naar mijn site. Maar kunnen we het dan nu hebben over beleggen? En Poldermol, ik verwerk al mijn artikels behalve dit (autoverkoop). Ik gebruik dezelfde informatie, maar ik verwerk ze. Anders is alles hetelfde... Je moet toch informatiebronnen hebben?
Verwerken mag heel zeker, en het is een nobel ding dat je doet, maar altijd oppassen met letterlijke overname van zinnen zonder bronnenopgave. Als ge ooit voor Trends wil schrijven (wat toch uw uiteindelijk doel was, meen ik te herinneren), dan zal plagiaat uit den boze zijn. Geldt ook voor later aan den unief enzo, ze lachen daar niet (meer) mee blijkbaar
Zelf de rektor zelf is daar ontslagen/ontslag genomen ( is tegenwoordig allemaal één pot nat ) voor plagiaat