Komt Lagarde aankloppen?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Komt Lagarde aankloppen?
Ik wil Lagarde het echt eens zien proberen
.

Slechte mens.

Och echt ? Medelijden met een veroordeelde fraudeur die ondanks die veroordeling een positie bekleedt waar ze niet eens het diploma voor heeft ? Gewoon een ledenpop om het vuile werk op te knappen voor anderen. Daar heb jij medelijden mee ?
Ik zoek mij wel een waardiger zaak
Ik zoek mij wel een waardiger zaak

Waarom zou ik medelijden moeten hebben met Lagarde?
Zij zal voorkennis hebben en dus niet te lijden hebben onder enige maatregel die ze zelf doet uitvoeren.
Zij zal voorkennis hebben en dus niet te lijden hebben onder enige maatregel die ze zelf doet uitvoeren.

- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Is er in Frankrijk destijds protest gekomen toen de hoogste coupures ontwaard werden?
Is er in Nederland protest gekomen met Lieftinck?
Is er in België protest gekomen met ontwaarding van grote coupures en het feit dat iedereen maar 1500 oude franken mocht inruilen tegen nieuwe en de rest in rook zag opgaan?
Elders?
Is er ooit al protest op straat gekomen omdat een munt werd gedevalueerd?
Zelfs Eric Geenen vecht een eenzame strijd voor de diefstal bij de NBB, met slechts 3 man een een paardenkop in steun.
Voor een crimineel met een ellenlang strafblad die omkomt omdat hij zich verzet bij een arrestatie bij zijn zoveelste misdrijf?? Als hij het juiste kleurtje heeft brandt gans de wereld en is het een passe-partout om overal te plunderen en alles af te breken.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Daar merk je als inwoner in principe toch weinig van ... ik had in de jaren '80 toch niet echt het gevoel dat we door de devaluaties plots veel minder hadden, je hebt hier het al of niet onterechte gevoel dat er niets is veranderd, de cijfers op je rekening wijzigen hierbij niet.Spruitekop schreef: ↑30 juni 2020, 17:30 Is er ooit al protest op straat gekomen omdat een munt werd gedevalueerd?
Ik denk dat dit zou kunnen te maken hebben dat mensen zich in die tijd moeilijker konden "organiseren" ... in social-media-tijden kan protest heel vlug georganiseerd worden en navolging krijgen ... kijk naar BLM-acties overal ter wereld.Spruitekop schreef: ↑30 juni 2020, 17:30 Is er in Frankrijk destijds protest gekomen toen de hoogste coupures ontwaard werden?
Is er in Nederland protest gekomen met Lieftinck?
Is er in België protest gekomen met ontwaarding van grote coupures en het feit dat iedereen maar 1500 oude franken mocht inruilen tegen nieuwe en de rest in rook zag opgaan?
Elders?
Die 1% moet heel goed opletten want er is soms maar een klein iets nodig om de boel in de fik te zetten, Ceaușescu waande zich ook ongenaakbaar in Roemenië, een paar dagen later stond hij samen met zijn vrouw voor het vuurpeleton. De massa komt trouwens ook niet altijd beter uit dergelijke protestacties maar dat is een ander verhaal.
Protesten zullen zeker hier niet plaats vinden, de meeste Vlamingen hebben nog teveel te verliezen om op straat te komen. Meestal zijn de protesten van mensen die het al heel moeilijk hebben en niets meer te verliezen.
Ik vermoed dat veel mensen die zelf hun geld op spaarrekeningen tot een minimum beperken zo denken
.
Ik denk ook dat veel mensen nu zoveel mogelijk geld in de beurs en elders onderbrengen, voor het geval dat de Lagardes van deze wereld toch nog op rare ideeën komen.

Ik denk ook dat veel mensen nu zoveel mogelijk geld in de beurs en elders onderbrengen, voor het geval dat de Lagardes van deze wereld toch nog op rare ideeën komen.