Koopwaardige aandelen
TIP
Re: Koopwaardige aandelen
Ik volg Elia niet van dichtbij. Lijkt me een te stabiel aandeel met een te klein dividend en past niet in mijn strategie. Met Fluxys daarentegen hebben ik de laatste maanden veel verdiend door het meerdere keren te kopen en snel terug te verkopen.
Nochtans, als je inhoudelijk discuteert met Chesini, dan krijg je waar voor je geld. Dus niet te veel neuten over clickbait en mijnenvelden en dopamine. Wat wil je zeggen? Zeg het mij in begrijpelijk Nederlands. I will hear you.Vuth schreef: ↑Vandaag 14:36 Die handvol mensen met te veel tijd die de drijfmotor zijn van dit forum, het zijn idd mensen die een discussiestijl hanteren die bedenkelijk is. ..we leven helaas in Trumpiaanse/clickbait tijden...een genuanceerde /ethisch doordachte/van twijfel doordrongen post wordt genegeerd...een aggresief 1-dimensionaal bericht, dat krijgt reacties...ik heb dit experiment zelf al uitgevoerd hier, het heeft mijn intuitie alleen maar bevestigd...sociale media is geevolueerd tot een toxisch mijnenveld, een sociologisch destructief iets...ik klink ms al te radicaal nu, maar dit is waar ik steeds meer van overtuigd geraak: het internet heeft ons niet gelukkiger gemaakt...het is technologische vooruitgang, maar door de incentives van een hyperkapitalistische cultuur is het geleidelijk aan in een monsterachtige dopamine-triggermachine omgetoverd...
Allez Bishop. Ik begrijp dat jij je elke dag kapotwerkt. Maar weet dat echt slimme mensen zich niet elke dag moeten kapotwerken. Maar dan moet je wel echt heel slim zijn. Speciaal voor u, from the early early morning till the early early night https://www.youtube.com/watch?v=lQ6akiGRcL8the_bishop schreef: ↑Vandaag 16:11Maar gij zijt er wel dus dat haalt alles weer onderuit.KleineSpaarder schreef: ↑Vandaag 15:09
Vandaag gaat het nochtans beter. VincentVega en al zijn nicknames zijn afwezig![]()
Heel de dag op een forum rondhangen… den deze zal dat allemaal wel betalen van zijn belastinggeld!
Als uwe computer ooit kapot is en ge kunt er niet op… stuur de rekening maar naar the_bishop die zal dat wel betalen door zijn eigen elke dag kapot te werken van ‘s morgens tot ‘s avonds.
Maak het uw levenslied. Met dank aan Chesini.
Laatst gewijzigd door chesini op 4 mei 2026, 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik zou u aanraden om eens in een discussie te gaan met Chesini, maar dan niet na 1 post de biezen te pakken...Vuth schreef: ↑Vandaag 18:01 Je geeft me nu wel bijval, maar ik zit vol ideeen die u zouden doen huiveren potentieel...ik ben geen status quo persioon...daarom juist stuur ik hier berichten...call me nuts, maar onze cultuur is in mijn ogen ziek en ik reageer daar op op mijn eigen individuele manier....zij die denken op een objectieve plaats te staan kunnen beter wat filosofie lezen... nietzche, schopenhauer,zizek, sloterdijk, etc...moedige waarheidsvertellers...
Vind ik ook.
En als de je de boodschap al meerdere keren gelezen hebt , dan lees je gewoon niet meer verder.
Het positieve is dat aan zijn bijdragen is dat deze meestal heel feitelijk zijn.
Dat die natuurlijk nooit leuk te horen zijn in het ‘USA Trump ideaalbeeld van sommigen zoals the Bischop, helaas voor hem. Waarom dan steeds zo opruiend en haatdragend tekeer gaan , dat verziekt idd de boel.