Kortingen internetproviders en consumentenmerken.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Kortingen internetproviders en consumentenmerken.
Bij een salarisvergelijker op Jobat las ik volgende functie.

Iemand weet welke internetproviders kortingen geven via de werkgevers? Of welke consumentenmerken er voordelen geven via de werkgevers? Alle info is welkom.Extralegale voordelen: fietsvergoeding, korting bij bepaalde internetproviders of consumentenmerken …
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
-
anonymous
Re: Kortingen internetproviders en consumentenmerken.
Telenet (https://www2.telenet.be/nl/business/pro ... tive-plan/)
Proximus heeft ook iets van een korting programma.
Alle bedrijven opsommen, zou een héle lange lijst worden. Quasi alle bedrijven/merken/winkels doen dit wel
Als je bij de grotere bedrijven werkt (die uiteraard vaak zelf ook van die kortingen geven), staan die kortingen ergens op een intranet.
De meest voorkomende zijn vaak:
* Korting op week- en maandbladen of kranten abo's
* 5 of 10% korting op aankoopvouchers van carrefour, bol.com, coolblue, colruyt etc
* Of x% bij aankoop van lenzen, sauna reservaties, anti-virus etc
Proximus heeft ook iets van een korting programma.
Alle bedrijven opsommen, zou een héle lange lijst worden. Quasi alle bedrijven/merken/winkels doen dit wel
Als je bij de grotere bedrijven werkt (die uiteraard vaak zelf ook van die kortingen geven), staan die kortingen ergens op een intranet.
De meest voorkomende zijn vaak:
* Korting op week- en maandbladen of kranten abo's
* 5 of 10% korting op aankoopvouchers van carrefour, bol.com, coolblue, colruyt etc
* Of x% bij aankoop van lenzen, sauna reservaties, anti-virus etc
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
anonymous
Die personeelsvoorwaarden bestaan al heel lang.
Maar tegenwoordig krijg je op veel plaatsen al klantvoordelen ook. Dus je bent klant bij X en krijgt hierdoor korting bij Y.
Bv Als je bijvoorbeeld bij Luminus zit, krijg je korting bij Gamma, Spaas en nog wat andere onbekende merken. https://www.luminus.be/nl/prive/extras/
Of bij ING bijv. krijg je ook korting als je bij bepaalde winkels iets koopt.
Het grote nadeel van al die kortingen en voorwaarden is, dat je er vaak niet aan denkt.
Als je iets wil aankopen, zou je eerst al die websites moeten aflopen (die van je werk, energieleverancier etc) om te kijken of je ergens een korting krijgt. Ergens een lijstje maken, is vaak niet mogelijk, want die voordelen durven al eens wijzigen (wijzigen voorwaarden of korting %, nieuwe bijkomen, andere vallen weg).
Maar tegenwoordig krijg je op veel plaatsen al klantvoordelen ook. Dus je bent klant bij X en krijgt hierdoor korting bij Y.
Bv Als je bijvoorbeeld bij Luminus zit, krijg je korting bij Gamma, Spaas en nog wat andere onbekende merken. https://www.luminus.be/nl/prive/extras/
Of bij ING bijv. krijg je ook korting als je bij bepaalde winkels iets koopt.
Het grote nadeel van al die kortingen en voorwaarden is, dat je er vaak niet aan denkt.
Als je iets wil aankopen, zou je eerst al die websites moeten aflopen (die van je werk, energieleverancier etc) om te kijken of je ergens een korting krijgt. Ergens een lijstje maken, is vaak niet mogelijk, want die voordelen durven al eens wijzigen (wijzigen voorwaarden of korting %, nieuwe bijkomen, andere vallen weg).
Wij hebben dat een tijdje gehad, kortingen op verschillende aanbieders via het werk. Was weinig populair en is dus weer vertrokken.
Er was wel dit jaar ook nog wel ergens een aanbod voor goedkoop ergonomische toetsenborden te kopen. Weet niet hoeveel mensen bij ons hierop zijn ingegaan (ze bleven nog steeds duur naar mijn mening).
Er was wel dit jaar ook nog wel ergens een aanbod voor goedkoop ergonomische toetsenborden te kopen. Weet niet hoeveel mensen bij ons hierop zijn ingegaan (ze bleven nog steeds duur naar mijn mening).
Ziekenfondsen geven die kortingen aan hun klanten ook wel eens..
Bij mijn vorige werkgever, kreeg je 50 euro korting op je abonnement bij Telenet/Proximus. Bij mijn huidige werkgever heb ik dit specifieke voordeel niet maar heb ik wel een hogere onkostenvergoeding waardoor ik zelf kan kiezen wat ik met dit geld doe. Naar mijn gevoel geven alle Belgische banken of verzekeraars dit voordeel.
De lerarenkaart geeft recht op flink wat kortingen. Telecom, kranten, software, ...
Mijn werkgever betaalt ons ook de kosten van onze internetverbinding terug, dat is elke maand 55€. Je kan ook kiezen voor een multimediapremie, maar die is slechts 250€/jaar.
En wij mogen gebruik maken van de site van mijnkorting.be, waar we dan korting krijgen op heel veel zaken. Al vaak aankoopbonnen gekocht van torfs met 10% korting en dan ook nog eens de korting van Mobile Vikings erbovenop.
En wij mogen gebruik maken van de site van mijnkorting.be, waar we dan korting krijgen op heel veel zaken. Al vaak aankoopbonnen gekocht van torfs met 10% korting en dan ook nog eens de korting van Mobile Vikings erbovenop.
Bij ons is het nu €150 netto / maand voor allerhande dingen (alle kleine kosten < €10 zoals busticket of parking), dat mensen niet vragen naar internet voor thuis of de stroomfactuur van hun laptop doorsturen en de kosten voor met klanten af te spreken (een koffie, fatsoenlijke kledij ofzo).
Kosten in het buitenland mogen wel nog doorgegeven worden.
Op zich een prima regeling. Het meeste ervan stop ik gewoon in eigen zak want openbaar vervoer neem ik amper, parkeren doe ik nooit betalend voor het werk en ik zou geen duurder internet nemen dan wat ik privé zou nemen. Je bent ook vrij zelf te bepalen bij welke winkel je shopt (want het is vaak niet de goedkoopste aanbieder die zulke kortingen aanbiedt).
Sales mensen (die typisch hogere kosten maken) houden weliswaar een pak minder over (parkeren in Brugge of Brussel zal dat budget al rap opsouperen).
Kosten in het buitenland mogen wel nog doorgegeven worden.
Op zich een prima regeling. Het meeste ervan stop ik gewoon in eigen zak want openbaar vervoer neem ik amper, parkeren doe ik nooit betalend voor het werk en ik zou geen duurder internet nemen dan wat ik privé zou nemen. Je bent ook vrij zelf te bepalen bij welke winkel je shopt (want het is vaak niet de goedkoopste aanbieder die zulke kortingen aanbiedt).
Sales mensen (die typisch hogere kosten maken) houden weliswaar een pak minder over (parkeren in Brugge of Brussel zal dat budget al rap opsouperen).
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Dat moet je aan de potentiële werkgever vragen... het zijn nl. zij die aan jou die korting aanbieden als werknemer.Spruitekop schreef: ↑18 januari 2021, 01:10 Bij een salarisvergelijker op Jobat las ik volgende functie.
Iemand weet welke internetproviders kortingen geven via de werkgevers? Of welke consumentenmerken er voordelen geven via de werkgevers? Alle info is welkom.Extralegale voordelen: fietsvergoeding, korting bij bepaalde internetproviders of consumentenmerken …![]()
Dit zijn gewoon dingen waar bedrijven zich mee bezighouden om aantrekkelijk te zijn voor potentiële werknemers, alsook voor het behouden van huidige werknemers.
Ik zeg niet dat het geen rol speelt, maar laat u daar niet teveel door leiden, er zijn volgens mij belangrijkere dingen om te kiezen voor een bepaalde job en/of werkgever.
Waar het eigenlijk op neerkomt:
- een werkgever wil zo aantrekkelijk mogelijk zijn voor werknemers, zodat er zoveel mogelijk keuze is
- een werknemer wil zo aantrekkelijk mogelijk zijn voor werkgevers, zodat er zoveel mogelijk keuze is
Welke moeite je wil doen om jezelf aantrekkelijk te maken, is een persoonlijke keuze.