Kosten cash binnenbrengen?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Ik bankier al jaren exclusief online en electronish (record, ing lion & keytrade). Ik gebruik enkel nog cash 2-3 keer per jaar, bij bijvoorbeeld de docter.
Mijn grootmoeder gaf voor mijn verjaardag 600 euro cash in een enveloppe. Mooi, bedankt, maar wat moet ik daar nu mee? Ik heb de indruk terug in de middelleeuwen te belanden met die cash!
Weet iemand of ik cash kan binnen brengen in een ING of Recordbank kantoor? Zo ja, zijn daar kosten aan verbonden? Alvast bedankt!
Mijn grootmoeder gaf voor mijn verjaardag 600 euro cash in een enveloppe. Mooi, bedankt, maar wat moet ik daar nu mee? Ik heb de indruk terug in de middelleeuwen te belanden met die cash!
Weet iemand of ik cash kan binnen brengen in een ING of Recordbank kantoor? Zo ja, zijn daar kosten aan verbonden? Alvast bedankt!
Re: Kosten cash binnenbrengen?
Dat zal helaas niet lukken, vrees ik. Verbranden is een optie, geeft je nog een beetje warmte in deze koude dagen ... 
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
In bepaalde ing kantoren kan je toch cash geld storten aan de automaten.
Ja, maar ik weet niet of dat met een ING Lion Account mogelijk is. Ik heb een andere tip: betaal vanaf nu je boodschappen in de supermarkt cash in plaats van met de kaart tot die 600 euro uitgegeven zijn.
yaris
Dit is mogelijk want ik heb reeds stortingen cah gedaan op ee ING Lion Account
Dit is mogelijk want ik heb reeds stortingen cah gedaan op ee ING Lion Account
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Cash, beih. Zo vies. Iedereen heeft dat in z'n handen gehad. En waren die mensen allemaal wel proper, hebben ze hun handen gewassen na het toiletbezoek. Ik zou het niet willenpukkie007 schreef:Verbranden is een optie, geeft je nog een beetje warmte in deze koude dagen ...
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Er was ooit eens een soort minister die ook geld wou verbranden, hij wist niet dat men staatseigendom niet mag verbranden. Je kan er nog de bak voor invliegenpukkie007 schreef:Dat zal helaas niet lukken, vrees ik. Verbranden is een optie, geeft je nog een beetje warmte in deze koude dagen ...
Wat is nu het probleem van cash geld? Het gaat toch niet om 10 duizenden Euro's of zo? . Overal kunt ge nog zonder problemen met Cash betalen hoor. Als je een paar keer er mee gaat boodschappen doen is het zo op.
Je kan en mag zoveel cash geld binnenbrengen in één enkele storting via kantoor of de geldautomaat...
Als het méér dan 10.000 euro is dat je in één keer stort kan/mag/moet de bank je vragen waarvan je dat geld hebt.. ni meer ni minder.
Wanneer zij oordelen dat het verdacht geld is, zijn ze verplicht dit te melden.. Vinden ze het niet verdacht, melden ze niets...
Je kan dus ook twee keer 5000 euro storten, op hetzelfde moment en dan worden geen vragen gesteld en is er niets verdacht aan...
of één keer 9000 en dan nog is 1000, niets verdachts aan de hand....
Als het méér dan 10.000 euro is dat je in één keer stort kan/mag/moet de bank je vragen waarvan je dat geld hebt.. ni meer ni minder.
Wanneer zij oordelen dat het verdacht geld is, zijn ze verplicht dit te melden.. Vinden ze het niet verdacht, melden ze niets...
Je kan dus ook twee keer 5000 euro storten, op hetzelfde moment en dan worden geen vragen gesteld en is er niets verdacht aan...
of één keer 9000 en dan nog is 1000, niets verdachts aan de hand....
Laatst gewijzigd door ludo op 3 december 2014, 23:30, 2 keer totaal gewijzigd.
men moet niet overal spoken zien met cashgeld
Tenzij men maanden lang, elke week of dag 500 euro stort via bancontact, zal men niet teveel last krijgen
iemand die veel kleine stortingen doet is meer verdacht dan een grote storting
Tenzij men maanden lang, elke week of dag 500 euro stort via bancontact, zal men niet teveel last krijgen
iemand die veel kleine stortingen doet is meer verdacht dan een grote storting
Ik moet je spijtig genoeg een illusie armer maken: de moderne data mining technieken die door de banken gebruikt worden om frauduleuze transacties op te sporen zullen dat quasi onmiddellijk ontdekken. Je maakt je alleen maar nog meer verdacht.ludo schreef:...Je kan dus ook twee keer 5000 euro storten, op hetzelfde moment en dan worden geen vragen gesteld en is er niets verdacht aan...of één keer 9000 en dan nog is 1000, niets verdachts aan de hand....
Met 600 € cash zou ik wel weten wat doen.
Vanaf 3 januari beginnen de solden, en in afwachting daarvan bieden ze in veel winkels tijdens de zogenaamde 'sperperiode' koppelverkoop aan zeer hoge kortingen aan.
Anderzijds kun je toch ook altijd cash betalen in cafés en restaurants? Een extra reden om je eens goed te laten gaan tijdens deze eindejaarsperiode. (En dan nog wel in een volledig nieuwe outfit...!)
Vanaf 3 januari beginnen de solden, en in afwachting daarvan bieden ze in veel winkels tijdens de zogenaamde 'sperperiode' koppelverkoop aan zeer hoge kortingen aan.
Anderzijds kun je toch ook altijd cash betalen in cafés en restaurants? Een extra reden om je eens goed te laten gaan tijdens deze eindejaarsperiode. (En dan nog wel in een volledig nieuwe outfit...!)
Bedankt voor de reacties, ik ga dus naar ING eens proberen of dat met die machines lukt.
Cash betalen? Neen, daar win ik geen miles of punten mee ...
Cash betalen? Neen, daar win ik geen miles of punten mee ...
ik heb oa een lion account en kan (op voorwaarde dat de automaat werkt, want al 2x voorgehad dat stortingen niet werkten) zonder problemen cash storten
klopt het dat er een onderscheid gemaakt wordt tussen cash stortingen vanaf 10k en meer waar dat de bank verplicht is navraag te doen en anderzijds cash stortingen beneden de 1k waar er geen logging van bijgehouden wordt?
klopt het dat er een onderscheid gemaakt wordt tussen cash stortingen vanaf 10k en meer waar dat de bank verplicht is navraag te doen en anderzijds cash stortingen beneden de 1k waar er geen logging van bijgehouden wordt?
Bij Recordbank kan je probleemloos en gratis cash geld op je Record rekening plaatsen