Kosten DB Personal onregelmatig afgetrokken
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Kosten DB Personal onregelmatig afgetrokken
Dag allemaal,
ik ben klant van Deustche Bank met een DB personal rekening met kost van 75€/kwartaal. Integendeel met bvb ING, worden de kosten niet afgetrokken op een voorspelbaar datum of regel. Soms betaal ik de 8 van een kwartaal soms de 22 van een ander. Geen verklaring van DB, niets te vinden in de reglement. Resultaat : het bedrag blijft op de zichtrekening tot het afgetrokken is zonder interesten en vooral om debetkosten te vermijden. Beleeft U ook dit bij DB?
ik ben klant van Deustche Bank met een DB personal rekening met kost van 75€/kwartaal. Integendeel met bvb ING, worden de kosten niet afgetrokken op een voorspelbaar datum of regel. Soms betaal ik de 8 van een kwartaal soms de 22 van een ander. Geen verklaring van DB, niets te vinden in de reglement. Resultaat : het bedrag blijft op de zichtrekening tot het afgetrokken is zonder interesten en vooral om debetkosten te vermijden. Beleeft U ook dit bij DB?
- voorheenCP1234
- VIP member
- Contacteer:
Re: Kosten DB Personal onregelmatig afgetrokken
Uw Nederlands is alvast een hele belevenis ...Barakaboma schreef: ↑26 juli 2024, 16:55 Dag allemaal,

Make Spaargids " Great Again ! "
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Interest op 75 Euro?
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Sorry voor mijn nederlands, maar mijn moedertaal is frans, ik doe mijn best, niemand spreekt nederlands in mijn omgeving hier in wallonïe, dus niet gemakkelijk om bevorderingen te maken...voorheenCP1234 schreef: ↑26 juli 2024, 19:28Uw Nederlands is alvast een hele belevenis ...Barakaboma schreef: ↑26 juli 2024, 16:55 Dag allemaal,
ik ben klant van Deustche Bank met een DB personal rekening met kost van 75€/kwartaal. Integendeel met bvb ING, worden de kosten niet afgetrokken op een voorspelbaar datum of regel. Soms betaal ik de 8 van een kwartaal soms de 22 van een ander. Geen verklaring van DB, niets te vinden in de reglement. Resultaat : het bedrag blijft op de zichtrekening tot het afgetrokken is zonder interesten en vooral om debetkosten te vermijden. Beleeft U ook dit bij DB?![]()
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Ongeveer 6 cents, maar het is niet de punt.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Wat is dan het punt ?
Ik heb het even nagekeken. Ook hier wordt die 75 euro niet op een vaste dag gedebiteerd. So what?