kosten renovatie boerderij?
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: kosten renovatie boerderij?
Ik zou de mensen niet willen tellen die in een gerenoveerde boerderij wonen. Zij wonen dan meestal heel mooi en rustig maar zonevreemd, maar dat is op zich geen probleem als ze dan achteraf zelf niet gaan klagen dat ze last hebben van de geur van dieren of van boeren die hun veld bemesten en bewerken.paul schreef:Overigens mag niet iedereen in een boederij wonen
Als je veel zelf doet kan het mogelijk onder 100k. Als je niet veel zelf kan zou ik er niet aan beginnen. Wat betreft electriciteit meer dan 8 punten op circuit verbaast het mij toch dat een electricien zegt dat dit niet mag, verleden week voor naar btv gebeld om te vragen, antwoord: geen probleem indien art 271 = renovatie.
Hij/zij heeft geschreven dat méér dan 8 op een kring wel mag als de wonig van voor 1981 dateert
Ja, maar mij is gezegd ook na 1981 voor meer dan 8 punten per circuit. Indien installatie van voor 1981 zijn er goedkope oplossingen voor alles wat betreft het conformiteitsattest maar veiligheid is iets anders.
een draadloze lichtschakelaar kan ook al helpen om niet boven die 8 te raken
Het gaat niet om de schakelaar maar om de lamp, draadloze electriciteit?
is het niet zo dat alles wat met 1 schakelaar bediend wordt telt als 1 punt?ronnie schreef:Het gaat niet om de schakelaar maar om de lamp, draadloze electriciteit?
dus als je 3 lampen hebt die apart bediend worden maar wel op dezelfde kring zitten zou je met draadloze schakelaars die kunnen koppelen tot 1 verlichtingspunt.
Lijkt me eerder een tijdelijke oplossing.
Dit artikel geeft je een goed overzicht welke premies bij renovaties allemaal mogelijk zijn: https://www.renoffice.be/nl/renovatie-n ... remie-2016