kruidvat foute promotie op gillette fusion scheermesjes
Re: kruidvat foute promotie op gillette fusion scheermesjes
Enige tip die ik je nog uit ervaring kan meegeven is als vandaag een artikel uitverkocht blijkt online kijk nog eens na middernacht want dan kan het plots wel weer in stock staanvoodoo schreef:Interessante tip zilvervos!Silverfox schreef:Winkels in de grotere steden zullen natuurlijk sneller uitverkocht zijn tijdens acties. Misschien ook even de online shop in de gaten houden daar kan je perfect online bestellen en dan gratis afhalen in de kruidvat winkel van jouw keuze. Zo heb ik het ook al gedaan toen in de lokale winkel de gratis producten niet meer voorradig waren gewoon online besteld en enkele dagen later gaan afhalen.
Ga de site eens bekijken

En dan blijken die ook 'op', maar je hebt wel al online betaald... Bye bye 100% gratis, en zit je daar met 'n duur merkproduct dat je anders mss niet zou gekocht hebben.Silverfox schreef:De formulieren neem je vervolgens gewoon mij uit de kruidvat winkel waar je je bestelling gaat afhalen.Fakkel schreef:OK, maar dan moeten ze wel nog de bijhorende formulieren hebben, anders kan je het niet opsturen naar highco.
De formulieren voor 100% gratis, krijg je in onze plaatselijke Kruidvat alleen maar mee aan de kassa, als je het product in kwestie aankoopt.Silverfox schreef:De formulieren neem je vervolgens gewoon mij uit de kruidvat winkel waar je je bestelling gaat afhalen.Fakkel schreef:OK, maar dan moeten ze wel nog de bijhorende formulieren hebben, anders kan je het niet opsturen naar highco.
En ze hebben groot gelijk, want anders wordt er misbruik van gemaakt door mensen die ze massaal meenemen zonder er iets te kopen.
Dat is toch geen probleem doe je gewoon je doos ter plaatse open en toon je jouw product maken ze echt geen problemen van hoor 

Fakkel nu zit je gewoon zaken uit je duim te zuigen! Als je online een bestelling plaatst en er is een gratis product aan verbonden moet je het in je winkelmandje plaatsen en zal het vervolgens als de juiste artikels & hoevelheden in je winkelmandje zitten het totale bedrag van dat product als korting komen te staan. Online zie je altijd perfect of de gratis producten op voorraad zijn want je kan ze niet in je winkelmandje plaatsen als ze op zijn. Een beetje objectief blijven mag wel hoor.Fakkel schreef:En dan blijken die ook 'op', maar je hebt wel al online betaald... Bye bye 100% gratis, en zit je daar met 'n duur merkproduct dat je anders mss niet zou gekocht hebben.Silverfox schreef:De formulieren neem je vervolgens gewoon mij uit de kruidvat winkel waar je je bestelling gaat afhalen.
De koopavond prijzen staan ondertussen al aangepast op de kruidvat website. Dus de mesjes van 39,99 nu 30 euro zie foto

Grappig, ik krijg de folder van Kruidvat met de koopavond-bon hier om 15u30 in mijn brievenbus.
Je ziet of de PRODUCTEN beschikbaar zijn, maar je ziet NIET of er in de winkel nog FLYERS zijn voor 100% gratis.Silverfox schreef: Online zie je altijd perfect of de gratis producten op voorraad zijn want je kan ze niet in je winkelmandje plaatsen als ze op zijn. Een beetje objectief blijven mag wel hoor.
En zonder ORIGINELE flyer betaalt Highco data u NIET terug, dat heb ik tot m'n eigen schade en schande ondervonden.
M'n reply was dus dat je wel online een aankoop kan doen en betalen, vervolgens gaat afhalen in de winkel, maar daar dan moet vaststellen dat je NIET aan de flyer geraakt om terugbetaling te bekomen. Tenzij jij mij garandeert dat ze die in het geval van een online bestelling, bij in de doos stoppen bij het product.
EDIT: Ik denk dat jij het hebt over acties 2 + 1 gratis etc. Daar zal die korting idd wel verrekend worden. Ik heb het zuiver over producten die je eerst aan de kassa de volle pot betaalt, maar vervolgens een bon + uw kassaticket opstuurt naar Highco Data om terugbetaling te krijgen. Daarvan is dus mijn vraag: Levert men die bon automatisch en GEGARANDEERD mee met uw bestelling, of moet je bestellen en dan naar de winkel gaan, en hopen dat je daar nog ergens een bon vindt...?
Fakkel ik heb het over gratis producten bij aankoop van actie producten. Zoals gratis Wasverzachter bij 2 actieproducten naar keuze of gratis waspoeder bij 3 actieproducten naar keuze. Niet over producten die je moet betalen en met een bon een terugbetaling kan vragen. 100% terugbetaald is niet hetzelfde als een gratis artikel. Die 100% terugbetaald doe ik niet aan mee want dan betaal je eigenlijk met uw data.
Voor de mensen die nog extra voordeel willen doen.
Gillette Fusion ProShield Chill Scheermes met Flexball Technologie van €13,99 voor €4,99 vanavond
Gillette Fusion ProShield Scheermes met Flexball Technologie van €13,99 voor €4,99 vanavond
neem je mee naar huis met de 20% kortingsbon voor de prijs van €2,20 euro want de 20% korting berekenen ze op de originele prijs en daar gaat €9 vaste korting vanaf
Opgelet online betaal je dus €4,99 de 20% korting voor de koopavond is niet online geldig!

Doe uw extra voordeel zou ik zeggen
Voor de mensen die nog extra voordeel willen doen.
Gillette Fusion ProShield Chill Scheermes met Flexball Technologie van €13,99 voor €4,99 vanavond
Gillette Fusion ProShield Scheermes met Flexball Technologie van €13,99 voor €4,99 vanavond
neem je mee naar huis met de 20% kortingsbon voor de prijs van €2,20 euro want de 20% korting berekenen ze op de originele prijs en daar gaat €9 vaste korting vanaf

Opgelet online betaal je dus €4,99 de 20% korting voor de koopavond is niet online geldig!

Doe uw extra voordeel zou ik zeggen

ik koop ze nog iets goedkoper en geleverd in de bus

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
bij kruidvat was nog goedkoper: met de koopavond korting kwam het op 24 euro of 2 euro het stuk
-> dus ik vanavond naar de koopavond van kruidvat en lap, t was te denken, de mesjes waren uitverkocht
maar nu nog straffer: de verkoper vertelde dat de mesjes al enkele dagen uitverkocht waren!! dus in die winkel heeft niemand van de superactie kunnen profiteren
ik kan alleen maar het volgende concluderen: kruidvat foefelt met promoties: ze zorgen dat alles uitverkocht is nog voor de promotie start, maken dan veel lawaai met hun promotie waar in de praktijk toch niemand kan van genieten
dit zou echt moeten verboden worden. foei kruidvat
-> dus ik vanavond naar de koopavond van kruidvat en lap, t was te denken, de mesjes waren uitverkocht
maar nu nog straffer: de verkoper vertelde dat de mesjes al enkele dagen uitverkocht waren!! dus in die winkel heeft niemand van de superactie kunnen profiteren
ik kan alleen maar het volgende concluderen: kruidvat foefelt met promoties: ze zorgen dat alles uitverkocht is nog voor de promotie start, maken dan veel lawaai met hun promotie waar in de praktijk toch niemand kan van genieten
Je kan daarvan melding maken bij de economische inspektie.. Lidl en misschien nog andere bezondigen zich ook aan deze praktijken. Is enkel bedoeld om volk naar hun winkel te krijgen, en uiteraard,gezien ze er dan toch zijn, nemen ze andere produkten mee.gerd schreef:bij kruidvat was nog goedkoper: met de koopavond korting kwam het op 24 euro of 2 euro het stuk
Told you so.gerd schreef:.... kruidvat foefelt met promoties: ze zorgen dat alles uitverkocht is ...
Heb ik ih verleden vaak gehad. Daarom kom ik daar nog zelden.
Ik heb toch in 2 kruidvat winkels veel klanten op dat moment met gillette mesjes naar huis zien gaan waaronder ik zelf. Ik zelf heb wel de nieuwe fusion proshield + mesjes gekocht en meer korting gekregen dan ik verwachte zoal ik al gepost had. En in de 2de kruidvat ben ik dan nog eens een extra aparaat gaan halen met de bedoeling nog een set mesjes maar daar waren deze mesjes uitverkocht echter de mach 3, Mach3 Turbo en gewone fusion mesjes waren wel nog op voorraad.Dat jouw kruidvat reeds uitverkocht was kan je alleen maar spijtig noemen maar het veralgemenen dat kruidvat dit met opzet doet en niemand van deze promotie kan gebruik maken klopt toch ook niet.gerd schreef:bij kruidvat was nog goedkoper: met de koopavond korting kwam het op 24 euro of 2 euro het stuk

@davido72: waar heb je dit gevonden?
gerd schreef:@davido72: waar heb je dit gevonden?
Amazon.de
ik koop er wel 2 van 12st, dan betaal je geen verzendkosten
https://www.amazon.de/Gillette-Fusion-K ... rds=fusion