Laatste aktie
Re: Laatste aktie
OK, bedankt voor de info!
Nu afwachten tot de brief van Medirect in de bus valt :-)
Nu afwachten tot de brief van Medirect in de bus valt :-)
Weet de voorwaarden niet meer van de vorige aktie.
Werd die premie al uitbetaald?
Werd die premie al uitbetaald?
Ok, bedankt.
Trackers zullen niet meetellen vermoed ik, in huidige aktie is ook sprake van beleggingsfondsen...
Trackers zullen niet meetellen vermoed ik, in huidige aktie is ook sprake van beleggingsfondsen...
Ik evenmin, en vind het zeer triestig dat de nieuwe actie enkel telt voor nieuwe klanten...ik hou dit dan ook in mn achterhoofd.
Acties die bedrijven doen zijn gewoonlijk om nieuwe klanten te werven. Aan bestaande klanten verdienen ze al dus waarom zouden ze daar sinterklaas voor spelen?
Dan is Me Direct waarschijnlijk de witte raaf.
De actie die 30/6 gestopt is , was onder meer voor bestaande klanten.
De huidige actie enkel voor nieuwe klanten.
Estate Guru believer.
Tja, anderzijds een goedkope kans (zonder transferkosten voor MD!) om RB portefeuilles van MD klanten over te nemen, terwijl KT 100 EUR biedt. Een latere actie voor bestaande klanten (die ze niet uitsluiten) zal wel transferkosten met zich meebrengen ... dus toch vreemd dat MD hier niet op de kar springt.
In het verleden al kansen geweest om zijn Rb portefeuille over te brengen naar Me dit zonder kosten.kikkertje schreef: ↑7 augustus 2017, 00:06
Tja, anderzijds een goedkope kans (zonder transferkosten voor MD!) om RB portefeuilles van MD klanten over te nemen, terwijl KT 100 EUR biedt. Een latere actie voor bestaande klanten (die ze niet uitsluiten) zal wel transferkosten met zich meebrengen ... dus toch vreemd dat MD hier niet op de kar springt.
Zo is mijn eigen Rb overgezet naar Me in het verleden.
Kosten op psp bij Rb was voor mij het sein.
Daarvoor dank aan Me.
Estate Guru believer.
da's correct (geen kosten voor de klant) maar MD betaalde bij die acties in het verleden nog steeds behoorlijk wat kosten aan de de bank van oorsprong (75 EUR per lijn als ik het goed heb bij transfer vanuit RB). Nu rekent RB echter uitzonderlijk geen transferkosten aan ... leek me een ideale kans voor MD om ook transfer van portefeuilles van bestaande klanten te belonen .... (win-win voor klant en MD), vreemd, want bij een toekomstige actie zal MD wel transferkosten moeten betalen, er is geen bank (behalve RB nu uitzonderlijk) die geen transferkosten aanrekent voor uitgaande transfers.platin schreef: ↑7 augustus 2017, 10:15In het verleden al kansen geweest om zijn Rb portefeuille over te brengen naar Me dit zonder kosten.kikkertje schreef: ↑7 augustus 2017, 00:06
Daarvoor dank aan Me.
Heb je ook uw psp naar MeDirect overgezet?platin schreef: ↑7 augustus 2017, 10:15In het verleden al kansen geweest om zijn Rb portefeuille over te brengen naar Me dit zonder kosten.kikkertje schreef: ↑7 augustus 2017, 00:06
Daarvoor dank aan Me.
Er komen mensen speciaal uit vakantie om orde op zaken te stellen.
Heb nooit aan psp gedaan bij Rabo.
Is zoals het Arco verhaal , op bepaald moment statuten gaan wijzigen.
Niemand die het leest , het gevolg is al jaren aan de gang.
Och ja mijn kon bij Arco uitstap beperken als problemen. ( die wijziging)
Dus ben toen rap naar dexia gegaan om alles op te doeken.
Signalen he.
Estate Guru believer.