lampiris beloont trouwe klanten (+3 jaar) met extra 5%
Re: lampiris beloont trouwe klanten (+3 jaar) met extra 5%
Zoals verwacht hebben ze mij dus ook niet gecontacteerd.
Hun klantendienst bestaat uit een bende klutsers.
Ik zal eens een mail zenden.
Hun klantendienst bestaat uit een bende klutsers.
Ik zal eens een mail zenden.
heb ik ook gedaan, maar ben nog geen 3 jaar klant, op het einde van het jaar kan ik de korting krijgen
heb mijn maandelijkse afrekening gekregen en met geen woord rept men over fidelity korting (ben al meer dan drie jaar klant). heb nog andere kortingen lopen. Hoe ben ik nu zekers dat men mij het voordeligste geeft.
Ik zou hun een mail sturen.
Een week of twee geleden had ik een vraag gestuurd ivm de belfiuskorting, waarop vrijwel meteen duidelijk op werd geantwoord. Ook als ik in het verleden naar de klantendienst belde, werd ik geholpen. Van de klachten die anderen hier ervaren, ondervind ik niets...
Een week of twee geleden had ik een vraag gestuurd ivm de belfiuskorting, waarop vrijwel meteen duidelijk op werd geantwoord. Ook als ik in het verleden naar de klantendienst belde, werd ik geholpen. Van de klachten die anderen hier ervaren, ondervind ik niets...
Ik heb hen een mail gezonden over de fidelity korting en het antwoord was dat de Belfius promo die ik momenteel geniet voordeliger.
Is de Belfiuspromo goedkoper of gelijk aan de power4you ?
Volgens http://www.energiewegwijzer.be/acties/lampiris-actie en http://www.energiewegwijzer.be/acties/power4you-actie zijn ze op het eerste zicht identiek.
heb de voordeligste formule gekregen. gas korting fidelity en elec scoop korting. heb gevraagd of ze de berekening konden maken. alles op mail; kwestie van bewijsstukken te hebben
http://netto.tijd.be/budget_en_vrije_ti ... 3-2214.art" onclick="window.open(this.href);return false;
allee hup. wederom bijbetalen. voor het transport. dacht dat transportmateriaal in tijd werd afgeschreven zodat het eigenlijk niks meer waard is. belleke doen naar den basketter van oostende?
allee hup. wederom bijbetalen. voor het transport. dacht dat transportmateriaal in tijd werd afgeschreven zodat het eigenlijk niks meer waard is. belleke doen naar den basketter van oostende?
-
gast9876
Carmen, heb dit ook gelezen, maar is wel off-topic 
-
gast9876
Zonet mail ontvangen
Dag mijnheer *******
Hartelijk dank voor uw e-mail over het Lampiris Fidelity-tarief.
Wij horen graag dat u op de hoogte bent van ons Lampiris Fidelity-tarief. Dit is echter niet cumuleerbaar met de permanente voordelen van het Test-Aankoop-tarief.
Tegenwoordig krijgt u €20 korting op uw abonnementskosten en 2,5% korting op het energiedeel van uw factuur. Als u dat vergelijkt met het Lampiris Fidelity-tarief dat wordt toegekend aan klanten die al 3 jaar klant zijn bij Lampiris en hun factuur elektronisch ontvangen, dan komt dat ongeveer op hetzelfde neer.
Dankzij Test-Aankoop hebt u van bij het begin al kunnen genieten van dit voordeeltarief.
Onze klantendienst staat altijd voor u klaar.
Met Lampirisiaanse groeten,
S*******
Uw Lampiris medewerkster - Klantendienst
Dag mijnheer *******
Hartelijk dank voor uw e-mail over het Lampiris Fidelity-tarief.
Wij horen graag dat u op de hoogte bent van ons Lampiris Fidelity-tarief. Dit is echter niet cumuleerbaar met de permanente voordelen van het Test-Aankoop-tarief.
Tegenwoordig krijgt u €20 korting op uw abonnementskosten en 2,5% korting op het energiedeel van uw factuur. Als u dat vergelijkt met het Lampiris Fidelity-tarief dat wordt toegekend aan klanten die al 3 jaar klant zijn bij Lampiris en hun factuur elektronisch ontvangen, dan komt dat ongeveer op hetzelfde neer.
Dankzij Test-Aankoop hebt u van bij het begin al kunnen genieten van dit voordeeltarief.
Onze klantendienst staat altijd voor u klaar.
S*******
Uw Lampiris medewerkster - Klantendienst
wat ik kreeg van antwoord:
Hartelijk dank voor uw e-mail van XX april 2013 in verband met het fidelity tarief.
Na analyse van uw dossier is gebleken dat u reeds geniet van de korting via Belfius. Deze korting is voordeliger voor u omdat hierin een vast korting op het abbonement is inbegrepen.
Daar kortingen bij Lampiris niet cumuleerbaar zijn gaan we deze korting via Belfius actief laten staan in uw dossier.
Indien u nog vragen heeft, aarzel niet om ons te contacteren op het telefoonnummer 078/790.790 of via http://www.lampiris.be/faq/" onclick="window.open(this.href);return false;.
Uiteindelijk is die Fidelity dus dikke zever want iedereen kan korting genieten
Hartelijk dank voor uw e-mail van XX april 2013 in verband met het fidelity tarief.
Na analyse van uw dossier is gebleken dat u reeds geniet van de korting via Belfius. Deze korting is voordeliger voor u omdat hierin een vast korting op het abbonement is inbegrepen.
Daar kortingen bij Lampiris niet cumuleerbaar zijn gaan we deze korting via Belfius actief laten staan in uw dossier.
Indien u nog vragen heeft, aarzel niet om ons te contacteren op het telefoonnummer 078/790.790 of via http://www.lampiris.be/faq/" onclick="window.open(this.href);return false;.
Uiteindelijk is die Fidelity dus dikke zever want iedereen kan korting genieten
"iedereen" kan korting hebben ?
Ik heb nochtans geen korting hoor. Ik moet nog paar maanden wachten volgens hen, tot september. 3 jaar geleden was ik inderdaad verhuist in september, maar ik nam wel al vroeger stroom af bij hen...
Ik heb nochtans geen korting hoor. Ik moet nog paar maanden wachten volgens hen, tot september. 3 jaar geleden was ik inderdaad verhuist in september, maar ik nam wel al vroeger stroom af bij hen...
Wat als je een P4Y korting zou hebben? Is Fidelity dan wel interessanter? (misschien dat ik in de toekomst mijn gas ook bij hun ga onderbrengen)
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Ze kan altijd de belfiuspromo hebben: geef de code door en je hebt er recht op, zelfs al zit je niet bij Belfius.