Lampiris stelt klanten voor in productie te investeren
TIP
Re: Lampiris stelt klanten voor in productie te investeren
Enkel voor klanten jammer genoeg.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik ben ook klant bij lampiris maar heb hierover nog geen briefwisseling ontvangen. Iemand enig idee hoe deze investering eruit ziet, rendementen ?
Wil ik ook wel eens weten. Ben ook klant bij Lampiris en niets van gehoord/gezien.
-
gast9876
@Pietcent...
Mocht je de moeite genomen hebben om het artikel (link) te lezen dan zou je gezien hebben dat ze in eerste instantie zich richten tot de inwoners van Couvin.
Ik zal het U nu inlepelen:
"Lampiris wil 1000 aandelen tegen 250 euro aan de man brengen en richt zich daarbij in eerste instantie tot de inwoners van Couvin. Elke aandeelhouder wordt voor een stukje eigenaar van Lampiris Wind I en zijn windmolenpark in Couvin"
Dus dit ligt vermoedelijk aan de basis dat er nog niet gecommuniceerd is naar ALLE klanten
Mocht je de moeite genomen hebben om het artikel (link) te lezen dan zou je gezien hebben dat ze in eerste instantie zich richten tot de inwoners van Couvin.
Ik zal het U nu inlepelen:
"Lampiris wil 1000 aandelen tegen 250 euro aan de man brengen en richt zich daarbij in eerste instantie tot de inwoners van Couvin. Elke aandeelhouder wordt voor een stukje eigenaar van Lampiris Wind I en zijn windmolenpark in Couvin"
Dus dit ligt vermoedelijk aan de basis dat er nog niet gecommuniceerd is naar ALLE klanten
Bovendien: "Lampiris heeft net een verzoek ingediend bij de FSMA"
M.a.w. ze gaan volgens mij pas communiceren wanneer het verzoek goedgekeurd is.
M.a.w. ze gaan volgens mij pas communiceren wanneer het verzoek goedgekeurd is.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
@satsurfer,
bedankt voor het inlepelen.
a/ kon slechts een stukje van het artikel lezen via de link. ben niet van plan om te registeren op de tijd
b/ als dit enkel geldt voor de inwoners van couvin dan zie ik het nut ervan niet in om dit op spaargids te posten.
bedankt voor het inlepelen.
a/ kon slechts een stukje van het artikel lezen via de link. ben niet van plan om te registeren op de tijd
b/ als dit enkel geldt voor de inwoners van couvin dan zie ik het nut ervan niet in om dit op spaargids te posten.
-
gast9876
@ Pietcent: U hoefde niet te registreren, is vanaf elke pc raadpleegbaar. Dus uw argument is een non-argument. (m.a.w. niet gelezen)
Het is een project die pas start, begrijpelijk dat ze ook niet nationaal gaan...
Het is een project die pas start, begrijpelijk dat ze ook niet nationaal gaan...
@satsurfer,
Ik zit dagelijks op de site van de tijd en je kan maar een beperkt aantal artikels volledig lezen. Ik zit aan de limiet en als ik meer wil zien moet ik registreren. Dat doe ik dus niet. Zoals ik al zei, alleen interessant voor de vele spaargidsers die in Couvin wonen. Case closed wat mij betreft.
Ik zit dagelijks op de site van de tijd en je kan maar een beperkt aantal artikels volledig lezen. Ik zit aan de limiet en als ik meer wil zien moet ik registreren. Dat doe ik dus niet. Zoals ik al zei, alleen interessant voor de vele spaargidsers die in Couvin wonen. Case closed wat mij betreft.
Om op de hoogte te blijven van hun initiatief: http://nl.lampiriscoop.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kun je toch gemakkelijk omzeilen door bvb als je met Google Chrome werkt met de rechtermuisknop op een link te kiezen voor openen in een 'incognitovenster", doe ik altijd en geen limiet meer. Voor andere browsers wellicht een gelijkaardige oplossing en dat kost Piet geen cent meer.Pietcent schreef:@satsurfer,
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---