Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Maandelijks sparen Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Maandelijks sparen
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Lenen Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Registreer
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Langer sparen of sneller kopen in de toekomst?

Gesloten
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
17 berichten
  • 1
  • 2
  • Volgende
TIP
Gebruik de spaargids tools rentevoeten vergelijken - Lening simuleren - Lening delen
leen87
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer leen87
Verstuur privébericht

Langer sparen of sneller kopen in de toekomst?

• Citeer

Bericht door leen87 » 20 januari 2013, 18:11

Dag mensen,

Ik wou jullie de volgende situatie voorleggen, ben benieuwd naar advies:

Stel: mijn vriend en ik hebben een gezamenlijk inkomen van +/- 2900 netto, huren aan 600 euro, en willen op termijn een appartement of huis kopen. Spaargeld ligt rond de 35000 momenteel (samen) en de ouders zouden zeker bijdragen in geval van het kopen van een woning.

Wat zouden jullie financieel adviseren? Zo lang mogelijk sparen en afwachten (en hoe lang?), of eerder snel een appartement/klein huis kopen zodra dat haalbaar is? Ik heb ook al eens naar sociale leningen gekeken, met dit inkomen zouden we daar normaal nog voor in aanmerking komen (in Brussel).
We denken nog niet aan kinderen en de mogelijkheid bestaat dat we beslissen om tijdelijk naar het buitenland te verhuizen, voor werk.

Als je een huis koopt, is het dan uberhaupt mogelijk om bv. voor 1 of 2 jaar door te verhuren zonder problemen of financiële gevolgen?

bedankt!

anonymous6

Re: Langer sparen of sneller kopen in de toekomst?

• Citeer

Bericht door anonymous6 » 20 januari 2013, 18:54

Als je in aanmerking komt voor een sociale lening, dan zou ik niet aarzelen. Binnen een paar jaar zal dat niet meer het geval zijn (of niet meer bestaan), en dan ga je een pak duurder moeten lenen. Dat effect, maal het aantal jaar dat je moet afbetalen, zal een gigantisch bedrag zijn.

(Goed voor jullie dat je ervan kan profiteren, maar ik snap niet dat mensen met 2.900 EUR netto inkomsten daarvoor in aanmerking komen. Dat is dan geen "sociale lening" meer.

Mis geen enkele kans om te besparen.

Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox

Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
leen87
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer leen87
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door leen87 » 20 januari 2013, 19:00

Dankjewel. Nu ja, sociale lening, ik heb het hierover: http://www.boosterlening.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
Voor -35 jarigen is de inkomensgrens 52 783 euro. Dan moet je al goed verdienen met twee om daar boven te zitten lijkt mij.
Overigens verwachten we beiden niet veel loonsverhogingen gezien de sector waarin we werken.

Waarom denk je dat een sociale lening binnen een paar jaar niet meer zou bestaan?

Spruitekop
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Spruitekop
Verstuur privébericht Website

• Citeer

Bericht door Spruitekop » 20 januari 2013, 19:09

leen87 schreef:Dankjewel. Nu ja, sociale lening, ik heb het hierover: http://www.boosterlening.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
Voor -35 jarigen is de inkomensgrens 52 783 euro. Dan moet je al goed verdienen met twee om daar boven te zitten lijkt mij.
Wie met 2 werkt en een normaal loon heeft komt daar zeker boven, want volgens mij is die 52.783€ belastbaar inkomen, Dat is GEEN nettoloon zoals jij hebt vermeld. ::)
Als uw gezamenlijk belastbaar inkomen(1) van het jaar 2011 niet hoger is dan, € 52.783 komt u in aanmerking voor een krediet van het Woningfonds.

VOOR MEER INFORMATIE
(1) Raadpleeg uw aanslagbiljet voor de inkomsten van 2011 (belastingen 2012).
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!

leen87
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer leen87
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door leen87 » 20 januari 2013, 19:15

Spruitekop schreef:
leen87 schreef:Dankjewel. Nu ja, sociale lening, ik heb het hierover: http://www.boosterlening.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
Wie met 2 werkt en een normaal loon heeft komt daar zeker boven, want volgens mij is die 52.783€ belastbaar inkomen, Dat is GEEN nettoloon zoals jij hebt vermeld. ::)
Als uw gezamenlijk belastbaar inkomen(1) van het jaar 2011 niet hoger is dan, € 52.783 komt u in aanmerking voor een krediet van het Woningfonds.

VOOR MEER INFORMATIE
(1) Raadpleeg uw aanslagbiljet voor de inkomsten van 2011 (belastingen 2012).
Ok. Ik ben er nog maar net aan het rondkijken, sorry als ik ergens over lees... Dat lijkt me nog geen reden om 'rolleye' smileys te plaatsen eerlijk gezegd...

En verder: : mijn belastbaar inkomen viel in 2011 onder de helft van dat bedrag (21000), dus zouden we nog steeds in aanmerking kunnen komen; afhankelijk van het belastbaar inkomen van mijn vriend natuurlijk.
Laatst gewijzigd door leen87 op 20 januari 2013, 19:23, 1 keer totaal gewijzigd.

anonymous6

• Citeer

Bericht door anonymous6 » 20 januari 2013, 19:16

Ik ben even naar de site gegaan. Gezien ik 2 kinderen ten laste heb, mag ik een bruto belastbaar inkomen hebben van 63.339 EUR.
Let wel, dat is BRUTO en TOTAAL voor het gezin.
Ik woon niet in Brussel, maar sowieso, pech voor mij, ik zit er op m'n eentje al boven.

(ps: ik denk niet dat het zal afgeschaft worden, dat is zuiver speculatie van mijn kant: dit is één van de zaken die zouden kunnen sneuvelen of afgebouwd worden wanneer men nog eens geld zoekt.)

Nu even terug naar uw situatie.
U zegt dat u samen 2900 EUR netto hebt.
Dat is, om makkelijk te rekenen, 2x 1450.
Dan gebruik ik de bruto - netto calculator van SD Worx. (In dit geval moet ik wel "werknemer in het Vlaams gewest" aanklikken). Ik ga uit van voltijds regime, 38u/week.
Dan kom ik op dit=
1450 EUR netto = 2058 EUR bruto / maand = 28.647 EUR per jaar.
Maal 2 personen = 57.295 EUR per jaar.

Dan zit je dus net boven de gestelde grens. (Je zal beter dan ikzelf weten wat je inkomen is, maar best eens te dubbelchecken. Ik ben uitgegaan van vakantiegeld en eindejaarspremie, dus 13.92 maanden per jaar).

leen87
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer leen87
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door leen87 » 20 januari 2013, 19:21

djtw: ik heb het idd net gemerkt, en heb daarom mijn belastingsbrief nagekeken (zie hierboven).

Mijn belangrijkste vraag is echter wat jullie zouden adviseren: zo snel mogelijk kopen (als we alleen naar de financiële kant van de zaak kijken, niet de persoonlijke) of toch sparen en wachten?
Ik ben ook benieuwd naar hoe het zit met doorverhuren nadat je een huis/appartement hebt gekocht?

Spruitekop
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Spruitekop

• Citeer

Bericht door Spruitekop » 20 januari 2013, 19:25

djtw schreef:Nu even terug naar uw situatie.
U zegt dat u samen 2900 EUR netto hebt.
Dat is, om makkelijk te rekenen, 2x 1450.
Dan gebruik ik de bruto - netto calculator van SD Worx. (In dit geval moet ik wel "werknemer in het Vlaams gewest" aanklikken). Ik ga uit van voltijds regime, 38u/week.
Dan kom ik op dit=
1450 EUR netto = 2058 EUR bruto / maand = 28.647 EUR per jaar.
Maal 2 personen = 57.295 EUR per jaar.

Dan zit je dus net boven de gestelde grens. (Je zal beter dan ikzelf weten wat je inkomen is, maar best eens te dubbelchecken. Ik ben uitgegaan van vakantiegeld en eindejaarspremie, dus 13.92 maanden per jaar).
En dan mag ik geen "rolleyes" plaatsen omdat ik opmerk dat er vergeleken wordt met de verkeerde cijfers.

Ik merk op dat we kort van stof zijn en voor het minste raad willen (lees: zelf geen beslissingen durven nemen) ook voor zaken die strikt persoonlijk zijn en waarvan niemand het resultaat van weet wat de toekomst zal geven.
Ik zou hier ook graag weten hoe het mij in de toekomst zal vergaan en wat me te wachten staan, echter zijn er zoveel parameters (zowel persoonlijke als economische) die niemand in rekening kan brengen bij het verlenen van advies. Soms moet men springen.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.

anonymous6

• Citeer

Bericht door anonymous6 » 20 januari 2013, 19:32

leen87 schreef:djtw: ik heb het idd net gemerkt, en heb daarom mijn belastingsbrief nagekeken (zie hierboven).

Mijn belangrijkste vraag is echter wat jullie zouden adviseren: zo snel mogelijk kopen (als we alleen naar de financiële kant van de zaak kijken, niet de persoonlijke) of toch sparen en wachten?
Ik ben ook benieuwd naar hoe het zit met doorverhuren nadat je een huis/appartement hebt gekocht?
Vanuit persoonlijke kant vind ik een "starterswoning" (appartement) een goede zaak. Ik kan alleen zeggen dat ik destijds de mijne met ruim 40% winst verkocht heb, na dik 3 jaar. Maar ik heb natuurlijk geen idee hoe de woningprijzen gaan evolueren de komende jaren.

Wat verhuren betreft, dat hoeft geen probleem te zijn als je zelf in het buitenland zit. Al is de opvolging van je huurders natuurlijk moeilijker. En de vraag is ook of je nog in B gaat wonen qua belastingen, je kan er ook voor kiezen alles over te zetten naar het buitenland. Daar ken ik persoonlijk niks van - daar moet ik m'n joker op inzetten.

Op korte termijn, en enkel naar uw huidige situatie in België kijkend, zou ik kopen en lenen aan sociaal tarief als je die optie hebt. Maar wat zou uw rentevoet zijn bij die boosterlening? Want ik vind enkel een formule terug op "woningfonds.be"

leen87
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer leen87
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door leen87 » 20 januari 2013, 19:40

Merci voor het antwoord. Uiteraard is het altijd een risico en kan niemand voorspellen hoe de prijzen gaan evolueren, dat begrijp ik. Het is sowieso een goede investering, al is het maar het uitsparen van de huur.

Ik heb gelezen dat je de lening niet fiscaal meer kan aftrekken als je er zelf in woont. Enig idee of dat ook van toepassing is als het tijdelijk onderverhuren is (desnoods aan vrienden) doordat je in het buitenland woont? Dat zou namelijk wel een serieuze financiële impact hebben.

De boosterlening is de gewone lening van het woningfonds, maar dan met een hoger maximuminkomen voor -35 jarigen. De referentie-interestvoet is 5%/jaar, verminderd volgens hoe lager je belastbaar inkomen is. Ik zie daar ook staan dat het maximum 3,50% is voor -35 jarigen. (http://www.fondsdulogement.be/nl/hypoth ... /rentevoet" onclick="window.open(this.href);return false;) Wat dus nog redelijk hoog is als ik dat vergelijk met andere interestvoeten in een van de andere topics hier..

paul
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer paul
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door paul » 20 januari 2013, 19:49

Met doorverhuren dan ben je je verhoogde aftrek kwijt en ook je verminderde % waaran je leent enz

pattataolivia
Sr. Member
Sr. Member

• Citeer

Bericht door pattataolivia » 20 januari 2013, 19:52

Eigenlijk zijn er nog ontelbaar veel zaken van belang bij beantwoorden van de vraag:

- Vast werk, is er kans op inkomensgroei?
- Hoe groot is de inbreng van de ouders?
- In welke prijscategorie/type woning zoekt men?
- Langetermijndoelstellingen: woning om lang aan te houden, snel door te verkopen?

Als ik 'algemeen' mag antwoorden, los van de specifieke omstandigheden: rustig rondkijken, zoveel mogelijk woningen bekijken. En kritisch blijven. Het is immers crisis. De laatste maanden geraakten woningen met totaal onrealistische vraagprijzen nooit verkocht (zie media).
'United in diversity' - E.U.

leen87
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer leen87
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door leen87 » 20 januari 2013, 19:58

pattataolivia schreef:Eigenlijk zijn er nog ontelbaar veel zaken van belang bij beantwoorden van de vraag:

- Vast werk, is er kans op inkomensgroei?
- Hoe groot is de inbreng van de ouders?
- In welke prijscategorie/type woning zoekt men?
- Langetermijndoelstellingen: woning om lang aan te houden, snel door te verkopen?

Als ik 'algemeen' mag antwoorden, los van de specifieke omstandigheden: rustig rondkijken, zoveel mogelijk woningen bekijken. En kritisch blijven. Het is immers crisis. De laatste maanden geraakten woningen met totaal onrealistische vraagprijzen nooit verkocht (zie media).
- Vast werk, is er kans op inkomensgroei? -> we hebben beide een contract van bepaalde duur en gaan niet erg veel loonsverhoging mogen verwachten denk ik. We hebben beide wel een universitair diploma.
- Hoe groot is de inbreng van de ouders? -> nog niet besproken. Laten we zeggen 50 000.
- In welke prijscategorie/type woning zoekt men? -> vooral wat er mogelijk is. Een appartement of klein huisje lijkt mij op dit moment zeker voldoende. Natuurlijk is Brussel wel een dure stad.
- Langetermijndoelstellingen: woning om lang aan te houden, snel door te verkopen? -> moeilijk te zeggen.. afhankelijk van buitenlandplannen, eventueel verhuizen, kinderen later.

Ik ben nog niet van plan om al echt naar huizen te gaan kijken, probeer gewoon na te denken wat het beste is gezien de situatie. Verder sparen of toch binnen afzienbare tijd gaan rondkijken en desnoods in iets kleins investeren.

Spruitekop
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Spruitekop

• Citeer

Bericht door Spruitekop » 20 januari 2013, 20:27

Tja, er zijn echt veel parameters aanwezig, en dan nog veel parameters die -gezien de moeilijke economische periode waarin we nu zitten- sterk kunnen (en waarschijnlijk ZULLEN) veranderen. (zet hier opzettelijk geen rolleyes)
Waar je op termijn het beste gaat mee vanaf komen is nu moeilijk te zeggen, 't is koffiedik kijken. :-\

leen87
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer leen87
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door leen87 » 20 januari 2013, 20:31

Spruitekop schreef:Tja, er zijn echt veel parameters aanwezig, en dan nog veel parameters die -gezien de moeilijke economische periode waarin we nu zitten- sterk kunnen (en waarschijnlijk ZULLEN) veranderen. (zet hier opzettelijk geen rolleyes)
Waar je op termijn het beste gaat mee vanaf komen is nu moeilijk te zeggen, 't is koffiedik kijken. :-\
Ja het hangt inderdaad van zoveel dingen af.. We zullen het nog eens deftig bespreken

Alle opmerkingen of adviezen blijven natuurlijk welkom!

Gesloten
  • Afdrukweergave

17 berichten
  • 1
  • 2
  • Volgende

Terug naar “Woonleningen / Hypothecaire leningen”

Ga naar
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Berekeningen rentes/premies
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan ABN AMRO
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan BKCP
  • ↳   Vraag het aan Credimo
  • ↳   Vraag het aan Delta Lloyd Bank
  • ↳   Vraag het aan DHB Bank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan Fortuneo Bank
  • ↳   Vraag het aan Goffin bank
  • ↳   Vraag het aan KBC Bank & Verzekering
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Onesto-woonkrediet
  • ↳   Vraag het aan Optima Bank
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • ↳   Beleggers nieuws
  • ↳   Spaargids RSS feed nieuws
  • ↳   Algemeen nieuws
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy