Laptop en internet vanaf 349 euro
Re: Laptop en internet voor 349 euro
op het eerste zicht zijn het gewoon de laagste abonnementen van telenet en belgacom: 20euro per maandlouise schreef:
En dat is juist mijn vraag : hoe kom ik te weten of hij na het 1ste jaar gratis abonnement, nadien niet teveel moet betalen?
let wel die zijn beperkt tot 1GB per maand, extra volume is behoorlijk duur
30MB per dag is echt niet veel, dus geen internet radio of filmpjes
Ik heb eigenlijk geen idee of dat voldoende zou zijn voor mijn stiefzoon.zeverare schreef:op het eerste zicht zijn het gewoon de laagste abonnementen van telenet en belgacom: 20euro per maandlouise schreef: En dat is juist mijn vraag : hoe kom ik te weten of hij na het 1ste jaar gratis abonnement, nadien niet teveel moet betalen?
Hij is, zoals reeds vermeld, een "persoon met beperkingen": volwassen in leeftijd maar met het geestelijk niveau van een puber, en er is geen hoop op beterschap.
Dus heeft het geen zin om te kiezen voor latere uitbreidingsmogelijkheden voor een PC.
In zijn geval houden wij het best zo simpel mogelijk.
Internet radio zal niet nodig zijn. Hij heeft een radio-CD-speler.
Die filmpjes : bedoel je daarmee zoïets als You Tube ?
1- koop dan direct een deftig instapmodel als je later geen uitbreidingsproblemen wilt, bij Dell bvind je er rond de 500 euro, das nu ook geen geldlouise schreef:Ik heb eigenlijk geen idee of dat voldoende zou zijn voor mijn stiefzoon.zeverare schreef:
op het eerste zicht zijn het gewoon de laagste abonnementen van telenet en belgacom: 20euro per maand
Hij is, zoals reeds vermeld, een "persoon met beperkingen": volwassen in leeftijd maar met het geestelijk niveau van een puber, en er is geen hoop op beterschap.
Dus heeft het geen zin om te kiezen voor latere uitbreidingsmogelijkheden voor een PC.In zijn geval houden wij het best zo simpel mogelijk.
Internet radio zal niet nodig zijn. Hij heeft een radio-CD-speler.
Die filmpjes : bedoel je daarmee zoïets als You Tube ?
2- You Tube zijn filmpjes die je on-line kan bezien, met 30mb/ dag zal je er niet ver mee komen, een abonnement van 30 euro/ maand echter moet wel zeker volstaan
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Je bent wel niet gebonden om dat goedkoopste internetabo van 20 eur/per maand te nemen wat gratis is. Je mag ook voor een duurder telenet- of belgacom-abo kiezen en dan krijg je daarop gewoon 20 eur korting. je kon bij telenet zelfs een shake nemen die al beter geprijsd was dan afzonderlijke abo's voor internet en tv of telefonie en dan kreeg je nog die 20 eur korting hierop gedurende 1 jaar.
zie: http://www.start2surf.com/Nog_meer_Telenet.html
zie: http://www.start2surf.com/Nog_meer_Telenet.html
Laatst gewijzigd door Yvekes op 25 november 2009, 18:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Bedankt voor de goedbedoelde info.
Maar dit topic staat wél onder de rubriek "besparingstips".
Het is mij dus niet te doen om een duurder instapmodel of internetabonnement te kiezen.
Zoals ik probeerde uit te leggen : in dit specifiek geval is de eventuele aankoop van dit pakket, bedoeld voor een persoon met beperkte verstandelijke mogelijkheden, die "onder begeleiding" leeft.
De laptop zou dus alleen voor zéér beperkt gebruik moeten dienen.
Bovendien moeten de kosten van aankoop en (later) abonnement kunnen betaald worden van zijn vervangingsinkomen, én kunnen verantwoord worden tegenover zijn financiële begeleiding.
Maar dit wijkt af van het topic.
Ik heb hier alvast een paar ideeën opgedaan en denk dat ik tóch ga gebruik maken van het goedkope aanbod van "start2surf@home".
Maar dit topic staat wél onder de rubriek "besparingstips".
Het is mij dus niet te doen om een duurder instapmodel of internetabonnement te kiezen.
Zoals ik probeerde uit te leggen : in dit specifiek geval is de eventuele aankoop van dit pakket, bedoeld voor een persoon met beperkte verstandelijke mogelijkheden, die "onder begeleiding" leeft.
De laptop zou dus alleen voor zéér beperkt gebruik moeten dienen.
Bovendien moeten de kosten van aankoop en (later) abonnement kunnen betaald worden van zijn vervangingsinkomen, én kunnen verantwoord worden tegenover zijn financiële begeleiding.
Maar dit wijkt af van het topic.
Ik heb hier alvast een paar ideeën opgedaan en denk dat ik tóch ga gebruik maken van het goedkope aanbod van "start2surf@home".
Je kan hier meer info vinden over die paketten: http://www.iedereenonline.be/download/brochure_nl.pdf
Blijkbaar zit alles reeds in de prijs van het pakket inbegrepen en kan je na een jaar beslissen of je het internetabonnement verderzet of stopzet...
Blijkbaar zit alles reeds in de prijs van het pakket inbegrepen en kan je na een jaar beslissen of je het internetabonnement verderzet of stopzet...
Gisteren een brief in de bus gekregen "Belangrijk bericht van de overheid" :
Info + foldertje over de 4 basispakketten van Start2surf@home van "Quickonomie.be".
Info + foldertje over de 4 basispakketten van Start2surf@home van "Quickonomie.be".
Ik denk dat iedereen die gisteren in zijn bus gekregen heeft.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Spijtig genoeg wel, weer geld verspild voor niets.Vaganzza schreef: Ik denk dat iedereen die gisteren in zijn bus gekregen heeft.
Heb met mijn vriendin die pc's ( laptops ) die meedoen aan de actie met de gewone laptops van dell vergeleken. Geen enkele actie pc kon de prijs/ kwaliteit vergelijking met die van dell doorstaan.
Veel gezever voor niets die actie, maar zo kennen we joinke wel.
Geld verdienen doe je door te werken.
Als je er eens goed over nadenkt dan lijken dergelijke acties meer op een showcase voor mensen als Van Quickenborne dan op iets anders.
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Het is altijd leuk om met andermans geld sinterklaas te spelen.Wook schreef: Als je er eens goed over nadenkt dan lijken dergelijke acties meer op een showcase voor mensen als Van Quickenborne dan op iets anders.
Misschien wilt hij een bevriende ondernemer helpen met de verkoop?relativity schreef:Het is altijd leuk om met andermans geld sinterklaas te spelen.Wook schreef: Als je er eens goed over nadenkt dan lijken dergelijke acties meer op een showcase voor mensen als Van Quickenborne dan op iets anders.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Als je bij telenet bent voor telefoon krijg je d'er gratis Freesurf bij, dat is gratis internet (0€+ 'n éénmalige 50 € installatiekost) maar dan zit je wel op ietsje sneller als inbelverbinding. Ik werk op die manier. Dat is iets van 'n kleine 22€ voor 24/24 en 7/7 gratis bellen naar alle VASTE lijnen en je krijgt d'er zo'n gratis internetverbinding bij. Voor 'n mail te versturen of eens de diverse fora af te schuimen is dat goed te doen (Ik ben dan ook geen nerveus type waarbij het "snel-snel" moet gaan, maw de ideale minnaarlouise schreef: In zijn geval houden wij het best zo simpel mogelijk.

Ik werk daar al 'n jaar of 3 mee, geen problemen, filmpjes is dan wel 'n probleem natuurlijk. En...gratis... en simpel.

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Welke bevriende ondernemer ?Vaganzza schreef:Misschien wilt hij een bevriende ondernemer helpen met de verkoop?relativity schreef:
Het is altijd leuk om met andermans geld sinterklaas te spelen.
[b][i]Wat telt is de totale rente die je op het einde van het jaar op je spaarboekje aantreft.[/i][/b]
Weet ik veel, als je eens wist wat er allemaal achter de politieke beslissingen kunnen liggen, dan verschiet ik van niets meer.Stier schreef:Welke bevriende ondernemer ?Vaganzza schreef:
Misschien wilt hij een bevriende ondernemer helpen met de verkoop?