late antwoorden...
late antwoorden...
Met alle respect voor dit forum... doch de antwoorden (laatste in april) en de website van fortuneo bank doen mij aan een vzw denken die met enkele vrijwilligers werkt.... die af en toe eens komen kijken....
- Fortuneo Bank
- Woordvoerder

- Contacteer:
Re: late antwoorden...
Beste Luc,
Het spijt ons dat we niet vaak aanwezig zijn op dit forum. Voortaan zullen we zo snel mogelijk antwoorden.
We zullen ook onze website in de komende maanden verbeteren.
Met vriendelijke groeten,
Fortuneo
Het spijt ons dat we niet vaak aanwezig zijn op dit forum. Voortaan zullen we zo snel mogelijk antwoorden.
We zullen ook onze website in de komende maanden verbeteren.
Met vriendelijke groeten,
Fortuneo
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Hartelijk dank voor de reactie...
Als internetbank dient je website toch oerdegelijk, correct en up to date te zijn. Indien iemand twijfelt aan bepaalde zaken kies je een andere bank of mag je gewoonweg bellen.. doch dan mogen jullie een vaste help-desk voorzien.
Zodra duidelijkheid op jullie website te zien is, aarzel ik niet om klant te worden.
met hartelijke groeten,
Luc
Als internetbank dient je website toch oerdegelijk, correct en up to date te zijn. Indien iemand twijfelt aan bepaalde zaken kies je een andere bank of mag je gewoonweg bellen.. doch dan mogen jullie een vaste help-desk voorzien.
Zodra duidelijkheid op jullie website te zien is, aarzel ik niet om klant te worden.
met hartelijke groeten,
Luc
Misschien kunnen we het hier ook eens hebben over late reacties op antwoorden van Fortuneo Bank. 
Ik had het voornamelijk over een vraag die ik hieronder in de site stelde in april, en waar ik pas in september een antwoord kreeg.
Nu had ik helemaal geen antwoord meer verwacht, vandaar ook 10 dagen te laat..... forgive me yaris, ik pleit schuldig....
Nu had ik helemaal geen antwoord meer verwacht, vandaar ook 10 dagen te laat..... forgive me yaris, ik pleit schuldig....
Nog altijd geen verbetering, pfff...
De laatste reaktie van die bank is van 18-04-2012, ik denk dat die bankmoderator de pijp aan Maarten heeft gegeven of dat die met de noorderzon ( en hopelijk niet met de centjes ) is verdwenen, zoals enkele illustere andere bankmoderators.
KBC heeft het record, na 2 dagen gaf die het al op.
KBC heeft het record, na 2 dagen gaf die het al op.