Leleux - ervaringen
TIP
-
quixoticme81
- Full Member

- Contacteer:
Leleux - ervaringen
Ik heb op dit ogenblik een effectenrekening bij binck, maar ben op zoek naar een tweede broker.
Als ik kijk naar welke brokers er zijn, dan zie ik soms ook Leleux in google opduiken. Ze zijn blijkbaar iets duurder, maar bieden meer ondersteuning. Nu zou ik echter willen weten of er mensen zijn die klant zijn bij Leleux, en of de extra service de extra kost waard is?
Als ik kijk naar welke brokers er zijn, dan zie ik soms ook Leleux in google opduiken. Ze zijn blijkbaar iets duurder, maar bieden meer ondersteuning. Nu zou ik echter willen weten of er mensen zijn die klant zijn bij Leleux, en of de extra service de extra kost waard is?
http://dinnovatievebeurs.weebly.com
Re: Leleux - ervaringen
Amay ! Ik viel van mijne stoel !quixoticme81 schreef: ↑1 december 2017, 11:33 Ik heb op dit ogenblik een effectenrekening bij binck, maar ben op zoek naar een tweede broker.
Als ik kijk naar welke brokers er zijn, dan zie ik soms ook Leleux in google opduiken of de extra service de extra kost waard is?
![]()
7,50 EUR per borderel
1,00 % op het bruto bedrag van de transactie
2,00 % op het bruto bedrag van de transactie
Geen haar op mijn hoofd dat er aan zou denken en ja ik ken Leleux vanwege andere gebruikers.
En niemand heeft een glazen bol , dus zal die extra service niet al te veel inhouden , bovendien
wat betekend °extra service° in werkelijkheid ! vandaag een werknemer die 100% gemotiveerd is , morgen
ziek of personeelsinkrimping en weg is °extra service°
Het woord °extra service° kan je bij elke bank terugvinden.
QUIXOTICME81 jou beslissing om een tweede broker te nemen - > absoluut doen.
Ik heb er meerdere - de belangrijkste 5 punten zijn (in volgorde)
1 - Het platform dat ze gebruiken.
2 - De kosten
3 - Stock exchanges ter beschikking
4 - Overzicht van alle rekeningen
5 - Valuta mogelijkheden (Rekeningen in)
Mijn Top 5 Brokers (Effectieve ervaring)
1 - iDealing
2 - Lynx /en/ TradersOnly (Beiden gebruiken Interactive Brokers)
3 - Bolero
4 - De Giro - Op 4/i.p.v./3 reden Veel fouten allerlei o.a.in de koersen.(Meestal na 1 nacht correct)
5 - MeDirect - Indien overwegend Fondsen mag MeDirect naar 1 of 2
Tja en Binck , och ja met hun laatste nieuw platform ergens een 1 waardig , alhoewel te veel
bellen en toeters ook een minwaarde kan betekenen , echter de voornaamste reden dat
ze niet bij mijn top 5 horen °Te duur°
Hopelijk daarmee een voldoening voor jou
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Leleux - ervaringen
Visueel bij deze
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.