Lenen als alleenstaande
TIP
Lenen als alleenstaande
Ik ben alleenstaande , 2 kinderen ten laste.
Ik heb een huis op het oog van 412500 euro.
Welke banken zijn interessant als alleenstaande met inkomen uit invaliditeit (wel tot de pensioenleeftijd)
netto inkomen 2578 euro
eigen inbreng 210 000 euro
meeneembaarheid registratie
alvast bedankt voor tips en info
Ik heb een huis op het oog van 412500 euro.
Welke banken zijn interessant als alleenstaande met inkomen uit invaliditeit (wel tot de pensioenleeftijd)
netto inkomen 2578 euro
eigen inbreng 210 000 euro
meeneembaarheid registratie
alvast bedankt voor tips en info
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Lenen als alleenstaande
Doe een simulatie op https://keytradebank.be . Dat zou vermoedelijk nipt haalbaar moeten zijn, mits:
- nog voldoende tijd tot aan het pensioen. Je bent dus <40jaar.
- geen andere leningen
- effectief investeren van het grootste deel van je spaargeld
- aankoop onder voordelige registratierechten
Het wordt zowiezo wel nipt. Ik zou me de vraag stellen of ik de druk van zo'n bedrag wel wil. Waarom niet iets goedkopers zoeken? Ook in de duurste centrumstad van Vlaanderen kan je voor minder geld iets geschikts vinden...
- nog voldoende tijd tot aan het pensioen. Je bent dus <40jaar.
- geen andere leningen
- effectief investeren van het grootste deel van je spaargeld
- aankoop onder voordelige registratierechten
Het wordt zowiezo wel nipt. Ik zou me de vraag stellen of ik de druk van zo'n bedrag wel wil. Waarom niet iets goedkopers zoeken? Ook in de duurste centrumstad van Vlaanderen kan je voor minder geld iets geschikts vinden...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Lenen als alleenstaande
Dankjewel , Keytrade bank aanvaardt geen inkomen uit invaliditeit.
Daarom ben ik op zoek naar banken die dat wel aanvaarden, zoals bvb Argenta waar ik al een kredietaanbod heb gekregen jaarrente 1,66 procent.
Terugbetaling 936 euro per maand, op zich vind ik dat zeker geen nipte, aangezien ik momenteel na mijn scheiding huur aan 1115 euro en dat zeer vlotjes gaat. Ik heb een spaarcapaciteit nog van 750 euro / maand.
Daarom ben ik op zoek naar banken die dat wel aanvaarden, zoals bvb Argenta waar ik al een kredietaanbod heb gekregen jaarrente 1,66 procent.
Terugbetaling 936 euro per maand, op zich vind ik dat zeker geen nipte, aangezien ik momenteel na mijn scheiding huur aan 1115 euro en dat zeer vlotjes gaat. Ik heb een spaarcapaciteit nog van 750 euro / maand.