Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Lenen Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

lenen voor appartement (werkende + student)

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
58 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Volgende
TIP
Gebruik de spaargids tools rentevoeten vergelijken - Lening simuleren - Lening delen
moppie
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer moppie
Verstuur privébericht

Re: lenen voor appartement (werkende + student)

• Citeer

Bericht door moppie » 13 januari 2012, 11:08

Letsnow schreef:
moppie schreef:De werken starten pas volgende week en de oplevering zal najaar 2013 zijn.
Ik zou geen ingewikkelde constructies beginnen maken, het gaat je alleen maar meer geld kosten. Het gebouw wordt pas opgeleverd eind 2013, zijn er boeteclausules voor vertragingen? Anders mag je daar nog een paar maand extra bij rekenen.
Hier zijn idd boeteclausules bij ingerekend voor als de werken langer duren...
Letsnow schreef:Pas ook op met leningen die je in schijven opneemt, zolang het totale bedrag niet ontleend is betaal je enkel interesten en geen kapitaal terug. Je zult dus al vanaf het begin beginnen terugbetalen maar de echte looptijd van je lening start pas eens je het totale bedrag hebt opgenomen en dus waarschijnlijk op het moment van de oplevering. Indien je na een bepaalde tijd (1 jaar bij mijn bank) het bedrag nog niet hebt opgenomen betaal je ook nog een klein % op het niet opgenomen kapitaal.

Ik heb onlangs een nieuwbouw appartement gekocht en na oplevering zijn er nog altijd 2 a 3 van de appartementen (van de 28) niet verkocht, dus misschien kan je nog wat wachten met het kopen tot je zelf een job hebt. De vastgoed makelaar zal je natuurlijk zo snel mogelijk proberen binden maar laat je niet opjagen. Mijn buren hebben hun appartement heel laat gekocht en hebben gezegd dat ze het enkel wouden kopen indien ze nog binnenmuren mochten verplaatsen die al geplaatst waren. Dit is goedgekeurd geweest en ze hebben het tegen een minime meerkost (120 euro voor de bouwmaterialen dacht ik) gekocht.
jij hebt duidelijk ervaring met de aankoop van nieuwbouwappartementen, en als ik je uitleg zo lees, zou je het afraden. klopt dit?

ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ludo » 13 januari 2012, 11:47

jou uitleg lijkt mij idd vrij logisch en realistisch.
wat bedoel je met: investeer je mee persoonlijk geld in de woning, kan je dit telkens met een lening/schuldbekentenis doen? is dit laten beschrijven bij de notaris?[/quote]

Dit hoeft niet noodzakelijk bij de notaris te gebeuren, dit kan met een onderhands geschrift op te maken tussen jou en je vriend.

patrick1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer patrick1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door patrick1 » 13 januari 2012, 11:54

Onderschat niet wat het zal betekenen om de eerste 10 jaar met weinig geld toe te komen.

Ik bedoel, je hebt maandelijks vaste kosten waar je niet onderuit kunt, afbetaling lening, EGW, verzekeringen, afbetaling auto, enz.

Onderschat ook niet dat wonen in een appartementsgebouw duur is, je hebt de kosten voor de lift, algemene verlichting en onderhoud gebouw, kosten syndicus.

Er zal een reservefonds opgestart worden, om de toekomstige kosten aan het appartementsgebouw te financieren,

Om je enig idee te geven, wij wonen in een klein appartementsgebouw, 15 appartemten, 6 verdiepingen,

Maandelijkse kosten syndicus + algemene eletriciteit + onderhoud gebouw, poetsen algemene gedeelten + onderhoud lift + kleine herstellingen gebouw =100 € per maand, per appartement

Jaarlijkse bijdrage reservefonds 500 € per jaar, per appartement.

Uiteraard is je eigen EGW in deze niet inbegrepen.

Reken dus eerst of je het financieel wel aan kan, en bereid je voor op de eerste 10 jaar erg sober leven, rond de kerktoren, en het eten van witte producten !
Laatst gewijzigd door patrick1 op 13 januari 2012, 12:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Letsnow
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Letsnow
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Letsnow » 13 januari 2012, 12:02

Ik heb vorig jaar een nieuwbouw appartement gekocht dus ik heb wel wat ervaring. Ik zou het momenteel afraden om 2 redenen.

1) Je speelt met het gegeven dat je in de toekomst geld gaat verdienen, wat indien de crisis keihard toeslaat en je geen job kunt vinden en dat daarbij je vriend een stuk minder zal verdienen? Dit is waarschijnlijk worst case, maar indien jij niet direct een job vindt zullen jullie toch moeilijk rondkomen met hetgeen overschiet na de lening af te betalen. Er zijn zoveel "verborgen" kosten aan niet meer thuis wonen: verzekeringen, eten, TV en internet, EWG, etc... Wij leggen 700 euro op de huishoud rekening om al deze kosten te betalen naast de 1080 euro die we leggen voor onze lening. Wij zijn tweeverdieners dus er blijft nog een comfortabel deel (iets minder dan de helft) over om te sparen en tegenslagen op te vangen.
Je schrijft ook dat je geen hulp van thuis uit zal krijgen dus misschien dat ze jou ook niet gaan kunnen helpen in geval van onverwachte gebeurtenissen. Van mijn ouders heb ik niets gekregen en moest ik ook niet veel verwachten in geval van tegenslag, de ouders van mijn vriendin hebben wat meer en kunnen ons indien echt nodig wel tijdelijk depanneren. Dit geeft een gevoel van zekerheid mocht er echt iets verkeerd gaan.

2) Het gebouw is pas over een kleine 2 jaar klaar. Jullie gaan dus 2 jaar interesten betalen zonder kapitaal af te lossen en zonder er in te wonen. Wacht een tijdje om het te kopen. Wij hebben in April compromis getekend, in Juli beginnen betalen en pas in December oplevering. Dit vonden we al lang en konden niet meer wachten, 2 jaar is nog een stuk langer!

1) in combinatie met 2) zegt mij dat je best wat wacht indien je dat appartement wilt, er zijn altijd risico's dat het dan al verkocht zal zijn maar is dit echt jullie droom appartement? Er zullen wel andere mooie opportuniteiten komen en eerlijk gezegd op jouw leeftijd zou ik toch niet kiezen voor iets dat pas binnen 2 jaar klaar is. 2 jaar is heel lang voor een jong koppel.

Letsnow
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Letsnow
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Letsnow » 13 januari 2012, 12:08

patrick1 schreef:Maandelijkse kosten syndicus + algemene eletriciteit + onderhoud gebouw, poetsen algemene gedeelten + onderhoud lift + kleine herstellingen gebouw =100 € per maand, per appartement

Voor nieuwbouw valt dit nog goed mee, wij zitten aan ongeveer 75 euro per maand en er wordt nog geen reservefonds aangelegd omdat het nieuwbouw is en er de eerste 10 jaar geen zware kosten kunnen zijn. Als die er al zijn is er de aannemersgarantie of de verzekering die zal moeten inspringen. Maar binnen een jaar of 3 zal daar wel misschien aan gedacht worden.

Maar je moet dat inderdaad ook in rekening brengen. Vooral dat er een voorschot zal gevraagd worden om een werkingskapitaal te hebben.

voiddude

• Citeer

Bericht door voiddude » 13 januari 2012, 12:12

Een nog veel groter risico is dat je aannemer kan failliet gaan de komende 2 jaar. Wat dan ? Da's echt een scenario dat je niet wil meemaken...

moppie
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer moppie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door moppie » 13 januari 2012, 12:13

patrick1 schreef:Onderschat niet wat het zal betekenen om de eerste 10 jaar met weinig geld toe te komen.

Ik bedoel, je hebt maandelijks vaste kosten waar je niet onderuit kunt, afbetaling lening, EGW, verzekeringen, afbetaling auto, enz.

Onderschat ook niet dat wonen in een appartementsgebouw duur is, je hebt de kosten voor de lift, algemene verlichting en onderhoud gebouw, kosten syndicus.

Er zal een reservefonds opgestart worden, om de toekomstige kosten aan het appartementsgebouw te financieren,

Om je enig idee te geven, wij wonen in een klein appartementsgebouw, 15 appartemten, 6 verdiepingen,

Maandelijkse kosten syndicus + algemene eletriciteit + onderhoud gebouw, poetsen algemene gedeelten + onderhoud lift + kleine herstellingen gebouw =100 € per maand, per appartement

Uiteraard is je eigen EGW in deze niet inbegrepen.

Reken dus eerst of je het financieel wel aan kan, en bereid je voor op de eerste 10 jaar erg sober leven, rond de kerktoren, en het eten van witte producten !
raad je dan eerder aan van een klein huisje te kopen?

Letsnow
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Letsnow
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Letsnow » 13 januari 2012, 12:15

Normaal mag dat geen probleem vormen als het via de Breyner (misschien niet juist geschreven) wetgeving verloopt. Er is dan een soort garantiefonds dat het gebouw afwerkt.

Vergeet ook niet dat als je verhuist je nog een hele uitzet nodig hebt en dat kan ook snel oplopen in de kosten.

anonymous

• Citeer

Bericht door anonymous » 13 januari 2012, 12:16

voiddude schreef:Een nog veel groter risico is dat je aannemer kan failliet gaan de komende 2 jaar. Wat dan ? Da's echt een scenario dat je niet wil meemaken...
Daarvoor is de Wet Breyne uitgevonden.
Wel opletten: Je bouwheer is niet verplicht om via deze procedure te werken. Dus goed je contract nalezen of er van deze wet gebruik gemaakt wordt.

moppie
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer moppie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door moppie » 13 januari 2012, 12:16

Letsnow schreef:Ik heb vorig jaar een nieuwbouw appartement gekocht dus ik heb wel wat ervaring. Ik zou het momenteel afraden om 2 redenen.

1) Je speelt met het gegeven dat je in de toekomst geld gaat verdienen, wat indien de crisis keihard toeslaat en je geen job kunt vinden en dat daarbij je vriend een stuk minder zal verdienen? Dit is waarschijnlijk worst case, maar indien jij niet direct een job vindt zullen jullie toch moeilijk rondkomen met hetgeen overschiet na de lening af te betalen. Er zijn zoveel "verborgen" kosten aan niet meer thuis wonen: verzekeringen, eten, TV en internet, EWG, etc... Wij leggen 700 euro op de huishoud rekening om al deze kosten te betalen naast de 1080 euro die we leggen voor onze lening. Wij zijn tweeverdieners dus er blijft nog een comfortabel deel (iets minder dan de helft) over om te sparen en tegenslagen op te vangen.
Je schrijft ook dat je geen hulp van thuis uit zal krijgen dus misschien dat ze jou ook niet gaan kunnen helpen in geval van onverwachte gebeurtenissen. Van mijn ouders heb ik niets gekregen en moest ik ook niet veel verwachten in geval van tegenslag, de ouders van mijn vriendin hebben wat meer en kunnen ons indien echt nodig wel tijdelijk depanneren. Dit geeft een gevoel van zekerheid mocht er echt iets verkeerd gaan.

2) Het gebouw is pas over een kleine 2 jaar klaar. Jullie gaan dus 2 jaar interesten betalen zonder kapitaal af te lossen en zonder er in te wonen. Wacht een tijdje om het te kopen. Wij hebben in April compromis getekend, in Juli beginnen betalen en pas in December oplevering. Dit vonden we al lang en konden niet meer wachten, 2 jaar is nog een stuk langer!

1) in combinatie met 2) zegt mij dat je best wat wacht indien je dat appartement wilt, er zijn altijd risico's dat het dan al verkocht zal zijn maar is dit echt jullie droom appartement? Er zullen wel andere mooie opportuniteiten komen en eerlijk gezegd op jouw leeftijd zou ik toch niet kiezen voor iets dat pas binnen 2 jaar klaar is. 2 jaar is heel lang voor een jong koppel.
Ik denk in geval van nood, dat onze ouders ons wel steun zullen bieden. maar ik ben nogal onafhankelijk opgesteld en wil dit eigenlijk niet. als het nodig is, zal ik blij zijn dat ze het doen, maar ik wil er toch liever 'zeker' van zijn dat het niet nodig is. allé, ik wil er niet op rekenen, snap je?

Bij 2) geef ik je ook volledig gelijk, 2 jaar is lang.. maar is dat niet zo bij elke nieuwbouw? het beste zou uiteraard zijn om te wachten met lenen enzo tot ik werk. maar dan maak ik weer de rekensom: halfjaar wachten, tijdje zoeken, weer jaren wachten tot het af is.. en de tijd loopt maar

moppie
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer moppie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door moppie » 13 januari 2012, 12:18

Letsnow schreef:Normaal mag dat geen probleem vormen als het via de Breyner (misschien niet juist geschreven) wetgeving verloopt. Er is dan een soort garantiefonds dat het gebouw afwerkt.

Vergeet ook niet dat als je verhuist je nog een hele uitzet nodig hebt en dat kan ook snel oplopen in de kosten.
het zou idd verlopen volgens de wet van Breyne.. en die bestaat er om de koper veiligheid te bieden, dus ik dacht dat we wel goed zaten.
en uitzet is bij ons minder een probleem, ik verzamel al jaren uitzet en meubeltjes en daarvoor kan ik wel op steun van ouders en dergelijke rekenen (bv voor een wasmachine of salon)

patrick1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer patrick1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door patrick1 » 13 januari 2012, 12:20

Letsnow schreef:
patrick1 schreef:Maandelijkse kosten syndicus + algemene eletriciteit + onderhoud gebouw, poetsen algemene gedeelten + onderhoud lift + kleine herstellingen gebouw =100 € per maand, per appartement

Voor nieuwbouw valt dit nog goed mee, wij zitten aan ongeveer 75 euro per maand en er wordt nog geen reservefonds aangelegd omdat het nieuwbouw is en er de eerste 10 jaar geen zware kosten kunnen zijn.

Algemeen wordt aangeraden onmiddellijk bij oplevering van het appartementsgebouw met een reservefonds te starten, immers hoe later je start hoe groter de jaarlijkse bijdrage zal zijn.

Bij ons, is het de bedoeling dat er na 20 jaar, 5 % van de waarde van het appartementsgebouw in het reservefonds zit.

Om je enig idee te geven, is een lift na 25 jaar a 35 jaar versleten, en aan vervanging toe, een nieuwe lift voor 6 personen, reken op 100.000 €, te verdelen door xx appartementen !

Vele mensen die een appartement kopen, denken dat "de engeltjes" de algemene kosten zullen betalen, en als je spreekt van een reservefonds, horen ze het in Keulen donderen !

moppie
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer moppie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door moppie » 13 januari 2012, 12:35

Letsnow schreef:

Voor nieuwbouw valt dit nog goed mee, wij zitten aan ongeveer 75 euro per maand en er wordt nog geen reservefonds aangelegd omdat het nieuwbouw is en er de eerste 10 jaar geen zware kosten kunnen zijn.

Algemeen wordt aangeraden onmiddellijk bij oplevering van het appartementsgebouw met een reservefonds te starten, immers hoe later je start hoe groter de jaarlijkse bijdrage zal zijn.

Bij ons, is het de bedoeling dat er na 20 jaar, 5 % van de waarde van het appartementsgebouw in het reservefonds zit.

Om je enig idee te geven, is een lift na 25 jaar a 35 jaar versleten, en aan vervanging toe, een nieuwe lift voor 6 personen, reken op 100.000 €, te verdelen door xx appartementen !

Vele mensen die een appartement kopen, denken dat "de engeltjes" de algemene kosten zullen betalen, en als je spreekt van een reservefonds, horen ze het in Keulen donderen ![/quote]

dan maar zoeken naar een appartement zonder lift :) heb dit nog al aangeraden gekregen, jongen mensen als wij hebben immers geen lift nodig, maar betalen er wel mee voor.. bij mijn nonkel in het appartement is ook een hele 'ruzie' ontstaan, mensen van gelijkvloers wilde niet meebetalen voor lift. maar uiteindelijk moeten ze toch, omdat de lift ook naar de ondergrondse garage gaat..

anonymous

• Citeer

Bericht door anonymous » 13 januari 2012, 12:38

Over reservefondsen heb je zowel voor- als tegenstanders.
Als alle eigenaars van een appartementsblok er voor lange tijd blijven wonen, is dit eventueel goed. Alhoewel ik persoonlijk liever zelf beslis hoe ik spaar, dan via een (meestal) low-rendements spaarboekje, waar dat reservefonds op terecht komt.
Voor mensen die een appartementsgebouw kopen met de bedoeling het binnen enkele jaren terug te verkopen, is het zeker een nadeel.
Het probleem met reservefonds is dat het aan het appartement hangt. Als je uw appartement verkoopt, ben je die som geld kwijt. Je kan er geen aanspraak meer op maken.

moppie
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer moppie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door moppie » 13 januari 2012, 13:11

roadrunner schreef:Ga ervan uit dat U met uw huidig dossier gewoon geen lening krijgt van de bank.
€225.000 op 25 jaar aan 4% = +/- €1.180 per maand af te betalen.
tenzij iemand borg zou staan.. maar dat willen we eigenlijk ook niet. zou zonde zijn dat andere moeten opdraaien voor onze 'foute' keuzes

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

58 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Volgende

Terug naar “Woonleningen / Hypothecaire leningen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy