Lening nu laten herzien?
TIP
-
- Newbie
- Contacteer:
Lening nu laten herzien?
Hallo;
wij leenden 5 jaar geleden over een periode van 20 jaar opgesplits in hypothecair en mandaat bij belfius aan een vaste voet van 3.91. Zou het voor ons voordelig kunnen zijn om onze lening te laten herzien of niet?
Ik denk dat de splitsing hypotheek en mandaat 120.000 / 60.000 was. met een volledige schuldsaldo genomen en betaald.
Indien een herziening nu al interessant zou zijn, wat dienen we te doen en welke documenten nemen we mee naar de bank.
wij leenden 5 jaar geleden over een periode van 20 jaar opgesplits in hypothecair en mandaat bij belfius aan een vaste voet van 3.91. Zou het voor ons voordelig kunnen zijn om onze lening te laten herzien of niet?
Ik denk dat de splitsing hypotheek en mandaat 120.000 / 60.000 was. met een volledige schuldsaldo genomen en betaald.
Indien een herziening nu al interessant zou zijn, wat dienen we te doen en welke documenten nemen we mee naar de bank.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Lening nu laten herzien?
Beste,
wacht nog een beetje tot Batibouw er is
Tarieven zijn nog in dalende lijn, er is geen haast bij
wacht nog een beetje tot Batibouw er is

Tarieven zijn nog in dalende lijn, er is geen haast bij
-
- Newbie
- Contacteer:
ik heb eens proberen de simulator te laten lopen, maar moet ik ergens iets invullen als ons totaal bedrag bestaat uit een deel hypotheek en een deel mandaat ?
Er komen waarschijnlijk ook nog een groot deel kosten bij? Wanneer weet ik dan zeker of het wel interessant is om te veranderen? Na aftrek van alle kosten, vanaf welk bedrag zou ik de overstap durven maken?
Ik wil de stap wel wagen en nu dus al de nodige kennis beginnen opdoen voor als de batibouw promo's er zijn en we het kunnen proberen.
Iedereen wil immers iets kunnen besparen op een lening correct?
Er komen waarschijnlijk ook nog een groot deel kosten bij? Wanneer weet ik dan zeker of het wel interessant is om te veranderen? Na aftrek van alle kosten, vanaf welk bedrag zou ik de overstap durven maken?
Ik wil de stap wel wagen en nu dus al de nodige kennis beginnen opdoen voor als de batibouw promo's er zijn en we het kunnen proberen.
je kan beide leningen apart simulerendaywalker_be schreef:ik heb eens proberen de simulator te laten lopen, maar moet ik ergens iets invullen als ons totaal bedrag bestaat uit een deel hypotheek en een deel mandaat ?
alle kosten zitten verrekend in onze simulator