lening verbouwing
TIP
lening verbouwing
Hallo,
Ik overweeg een lening via het gemeentebestuur Oostende, zie Oostende.be
Ik veronderstel dat deze lening (aan 2 %) voor mij voordeliger is dan een lening bij de bank voor verbouwingswerken (plaatsen van nieuwe ramen met hoogrendementsglas), aangezien er nu toch geen fiscale aftrek meer is...
groeten,
Dirkoo
Ik overweeg een lening via het gemeentebestuur Oostende, zie Oostende.be
Ik veronderstel dat deze lening (aan 2 %) voor mij voordeliger is dan een lening bij de bank voor verbouwingswerken (plaatsen van nieuwe ramen met hoogrendementsglas), aangezien er nu toch geen fiscale aftrek meer is...
groeten,
Dirkoo
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Re: lening verbouwing
En wat is concreet nu de vraag?
Wil je weten of je d'er voordeel bij doet (kostprijs lening, fiscale inbreng lening, besparing energie, ...) ?
Als het gaat om enkel het plaatsen van nieuwe ramen (info: nog openstaande hypotheek?) ga je misschien met 'n erg lage quotiteit een soortgelijke rentevoet kunnen versieren bij een gewone bank. (Zie link hier op Spaargids)
Wil je weten of je d'er voordeel bij doet (kostprijs lening, fiscale inbreng lening, besparing energie, ...) ?
Als het gaat om enkel het plaatsen van nieuwe ramen (info: nog openstaande hypotheek?) ga je misschien met 'n erg lage quotiteit een soortgelijke rentevoet kunnen versieren bij een gewone bank. (Zie link hier op Spaargids)
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: lening verbouwing
Mijn vraag is inderdaad de volgende :
is 2% zonder bijkomende kosten voor een bedrag van 5000 euro op 5 jaar een interessante intrestvoet,
of zijn er banken die goedkoper zijn, (dus met kosten inbegrepen).
is 2% zonder bijkomende kosten voor een bedrag van 5000 euro op 5 jaar een interessante intrestvoet,
of zijn er banken die goedkoper zijn, (dus met kosten inbegrepen).