Lening woning gemiddeld bedrag.
TIP
Lening woning gemiddeld bedrag.
Citaat website VRT vandaag.
Febelfin:-"Het gemiddelde bedrag dat wordt geleend in Belgie voor de aankoop van een huis steeg van 122.000 euro in 2008 tot net geen 126.000 euro eind 2009."
Waar wonen die mensen dan?
Waar ik woon heb je er net een bouwgrond voor !!!
Febelfin:-"Het gemiddelde bedrag dat wordt geleend in Belgie voor de aankoop van een huis steeg van 122.000 euro in 2008 tot net geen 126.000 euro eind 2009."
Re: Lening woning gemiddeld bedrag.
die mensen SPAREN eerst!pol schreef:Citaat website VRT vandaag.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
thelpt natuurlijk als je de bouwgrond krijgt...
wij hebben een huis gekocht voor 100.000eur
volledig op te knappen. maar dat gaat ook natuurlijk
anders blijft het onbetaalbaar , ik ken dan ook niemand die zonder hulp bouwt op een gekochte bouwgrond
wij hebben een huis gekocht voor 100.000eur
volledig op te knappen. maar dat gaat ook natuurlijk
anders blijft het onbetaalbaar , ik ken dan ook niemand die zonder hulp bouwt op een gekochte bouwgrond
-
vrek
Daar zitten ook alle huizen bij van mensen die verhuizen en hun oude huis kunnen verkopen.zeverare schreef:die mensen SPAREN eerst!pol schreef:Citaat website VRT vandaag.
-
vrek
Dat kan als je klein bouwt. Zelf bouwen wij in Gent centrum een kleine woning (120m²). Inclusief grond komt dat uit op zo'n 250.000 euro, waarvan we 200k moeten lenen (rest gespaard).Aflossing is 1200 euro op 20 jaar, in ons geval minder dan een derde van het loon.sopkip schreef: ik ken dan ook niemand die zonder hulp bouwt op een gekochte bouwgrond