Limburgers kunnen investeren in klimaatfonds
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Limburgers kunnen investeren in klimaatfonds
Je kan nog niet echt instappen denk ik. Op 9 mei heb ik me ingeschreven en toen volgende standaardmail gekregen:
Sindsdien niets meer van gehoordBedankt voor uw interesse in het Limburgs Klimaatfonds.
Wij hebben uw kandidaatstelling tot aandeelhouder goed ontvangen.
We contacteren u zodra het kapitaal van Limburgs Klimaatfonds officieel wordt opengesteld.
Met vriendelijke groeten,
Het Limburgs Klimaatfonds
Re: Limburgers kunnen investeren in klimaatfonds
Kheb op 5 juli de vraag gesteld naar aanleiding van bericht hier of er al nieuws was en heb vandaag het volgende antwoord gekregen:
Geachte,
Enige tijd geleden stelde u zich kandidaat als A-aandeelhouder van het Limburgs Klimaatfonds om via deze coöperatieve vennootschap bij te dragen tot een beter klimaat én een dividend te ontvangen.
Momenteel is het Klimaatfonds volop bezig met het evalueren van projecten en investeringsopportuniteiten. Zodra voldoende solide projecten geselecteerd zijn, zal de Raad van Bestuur het kapitaal openstellen. We streven naar dit najaar.
Vanaf dat ogenblik heeft u de mogelijkheid om het gewenste bedrag te volstorten en aandeelhouder te worden van het Limburgs Klimaatfonds. Wij zullen u tijdig per mail verwittigen met verdere toelichtingen.
Heeft u nog vragen, neem een kijkje op de FAQ van onze website http://www.limburgsklimaatfonds.be" onclick="window.open(this.href);return false; of contacteer ons via limburgsklimaatfonds@hefboom.be.
Uiteraard veel dank voor uw vertrouwen en uw toekomstige deelname als aandeelhouder.