limiet betaling?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
limiet betaling?
Hoe groot kan het bedrag zijn dat je betaald met je argenta bankkaart. Maestro dus? Wat te doen als dit het bedrag overschrijd? Met 2 verschillende bankrekeningen betalen?
Mvg
Mvg
Port: 48% IWDA /8% CEMU /16% ZPRS/ 8% EMIM / 20% cash
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: limiet betaling?
Voor zover ik weet kan je bij KBC je limiet laten verhogen naar €10,000 per betaling.
Zoals Belca al zei, 2500 voor de bankkaart.
De app op je telefoon, internetbankieren, overschrijvingen plus andere betaalmogelijkheden hebben allemaal andere limieten die dan ook nog vaak aanpasbaar zijn.
Kijk op de website van je bank, in dit geval Argenta. Daar vind je de informatie die je zoekt.
https://www.argenta.be/portalserver/arg ... en/kaarten
De app op je telefoon, internetbankieren, overschrijvingen plus andere betaalmogelijkheden hebben allemaal andere limieten die dan ook nog vaak aanpasbaar zijn.
Kijk op de website van je bank, in dit geval Argenta. Daar vind je de informatie die je zoekt.
https://www.argenta.be/portalserver/arg ... en/kaarten
Laatst gewijzigd door haelewyn op 25 juni 2018, 15:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Als ik een zware kost heb, bv. toen ik nieuwe ramen liet plaatsen of een nieuw salon kocht, dan vulde ik een papieren overschrijving in (1x) of vroeg of zij het konden overschrijven (1x) voor mij.
En dat is probleemloos gebeurd terwijl ik erbij stond.
En dat is probleemloos gebeurd terwijl ik erbij stond.
Je kan je limiet tijdelijk verhogen voor " paar dagen - week - en of meer weken via tel.naar je bank of kantoor.
Na die periode val je automatisch terug op je standaard limiet.
Na die periode val je automatisch terug op je standaard limiet.
Bij rabobank.be is de overschrijvingslimiet 500 000,00 euro ( vijfhonderduizend ) per dag standaard
Jullie zijn de limieten van een betaling per bankkaart en via overschrijving dooreen aan het slaan.