Limieten ING Lion account wijzigbaar?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
-
wrpint
Limieten ING Lion account wijzigbaar?
Aangezien Deutsche Bank de limieten verbonden aan mijn e-account niet kan/ wil wijzigen, ben ik op zoek naar een bankkaart (gratis) voor dagelijks gebruik; waar ik de cash-afhaallimieten/dag zo laag mogelijk kan houden (max. 100 EUR) zodat je bij een overval aan een bankautomaat onder bedreiging van een wapen niet volledig gepluimd wordt. Daarom mijn vraag: alvorens ik een Lion Account zou openen, wil ik weten of je de limieten via online banking of in een ING-kantoor kunt wijzigen naar een zelfgekozen limiet. Met mijn Deutsche Bank-kaart kan ik blijkbaar 1000 EUR afhalen en dat vind ik er echt over wanneer je dan plots overvallen wordt.
Re: Limieten ING Lion account wijzigbaar?
Ik weet dat het niet echt het antwoord is die je verlangt maar toch, die overvaller met zijn wapen waar jij zo bang van bent staat niet te kijken hoeveel je afhaalt. Een wijziging van je cash-afhaallimieten beschermt je niet tegen een overval. En als je overvallen wordt aan een bankautomaat ( er zijn heel wat meer lottowinnaars in rang 1 dan overvallen aan een bankautomaat ) dan zou de overvaller wel eens heel ontevreden kunnen zijn wanneer hij maar 100 euro krijgt waarbij jij eventueel wel heel blij zou kunnen zijn hem iets meer te kunnen geven.wrpint schreef:Aangezien Deutsche Bank de limieten verbonden aan mijn e-account niet kan/ wil wijzigen, ben ik op zoek naar een bankkaart (gratis) voor dagelijks gebruik; waar ik de cash-afhaallimieten/dag zo laag mogelijk kan houden (max. 100 EUR) zodat je bij een overval aan een bankautomaat onder bedreiging van een wapen niet volledig gepluimd wordt. Daarom mijn vraag: alvorens ik een Lion Account zou openen, wil ik weten of je de limieten via online banking of in een ING-kantoor kunt wijzigen naar een zelfgekozen limiet. Met mijn Deutsche Bank-kaart kan ik blijkbaar 1000 EUR afhalen en dat vind ik er echt over wanneer je dan plots overvallen wordt.
Een lage cash-afhaallimiet is wel interressant bij verlies of diefstal van je kaart, vooral als je zorgvuldig je pincode hebt genoteerd...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
Guest
Ik snap het ook niet, ik veronderstel dat de topicstarter ook met een versterkte wagen rijdt zoals er misschien 3 in België rondrijden voor het geval er een aanslag of hij/zij een accident heeft.
ik denk ook dat een overvaller het niet echt gaat geloven dat je maar 100 euro kan afhalen en dat hem dat niet echt tevreden gaat stellenDarts schreef:En als je overvallen wordt aan een bankautomaat ( er zijn heel wat meer lottowinnaars in rang 1 dan overvallen aan een bankautomaat ) dan zou de overvaller wel eens heel ontevreden kunnen zijn wanneer hij maar 100 euro krijgt waarbij jij eventueel wel heel blij zou kunnen zijn hem iets meer te kunnen geven.