Liquidatie BNPP B Control Bskt Asian Bds Cap
TIP
Liquidatie BNPP B Control Bskt Asian Bds Cap
Iemand enig idee waarom BNP Paribas dit fonds na iets langer dan 2 maanden liquideert?
ISIN-code BE6242419818 (klasse ’Classic-Capitalisation’ uitgedrukt in USD)
ISIN-code BE6242417796 (klasse ’Classic H EUR-Capitalisation’ uitgedrukt in EUR)
Eindvervaldag was normaal 31 oktober 2017, of een looptijd van 5 jaar.
ISIN-code BE6242419818 (klasse ’Classic-Capitalisation’ uitgedrukt in USD)
ISIN-code BE6242417796 (klasse ’Classic H EUR-Capitalisation’ uitgedrukt in EUR)
Eindvervaldag was normaal 31 oktober 2017, of een looptijd van 5 jaar.
Re: Liquidatie BNPP B Control Bskt Asian Bds Cap
Ik had dit fonds ook in mijn portefeuille en ik heb geinformeerd bij mijn adviseur bij BNP
omdat het niet langer mogelijk is om een gediversifieerde portefeuille samen te stellen die overeenkomt met de origineel vooropgestelde indicatieve rendementsvork en het dynamisch profiel van die belegging werd dit fonds geliquideerd . Dit ten gevolge van de recente evolutie v/d markt v/d Aziatische bedrijfsobligaties. Daarom heeft de raad van bestuur aanvaard om BNPP B Control Basket of Asian Bonds te liquideren .
De instapkosten + 80 dagen gelopen intresten aan 0,90% zullen nog terug gestort worden is mij gemeld... ik heb deze wel nog niet gestort gehad....
omdat het niet langer mogelijk is om een gediversifieerde portefeuille samen te stellen die overeenkomt met de origineel vooropgestelde indicatieve rendementsvork en het dynamisch profiel van die belegging werd dit fonds geliquideerd . Dit ten gevolge van de recente evolutie v/d markt v/d Aziatische bedrijfsobligaties. Daarom heeft de raad van bestuur aanvaard om BNPP B Control Basket of Asian Bonds te liquideren .
De instapkosten + 80 dagen gelopen intresten aan 0,90% zullen nog terug gestort worden is mij gemeld... ik heb deze wel nog niet gestort gehad....
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Liquidatie BNPP B Control Bskt Asian Bds Cap
Bedankt voor de info.