loon storten
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
loon storten
Kan je als rekeningnummer voor je loon op te storten ook een spaarrekening geven of moet dit een zichtrekening zijn?
Re: loon storten
Dat is gaat perfect op een spaarrekening, weet ik uit ondervindingMaarten schreef:Kan je als rekeningnummer voor je loon op te storten ook een spaarrekening geven of moet dit een zichtrekening zijn?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Normaal moet dat lukken.Maar of elke bank dit toelaat betwijfel ik.De algemene voorwaarden er eens op nalezen.
- relativity
- Hero Member

- Contacteer:
Mijn grootvader heeft eens een geval gehad waar men vroeg of ze op zijn spaarrekening mochten storten.
Hij zag dat niet zitten mbt mogelijke fraude.
Mijn vraag: heeft hij daar een punt of is dit onmogelijk? Met zichtrekeningen zijn toch ook gevallen van fraude gekend...
Hij zag dat niet zitten mbt mogelijke fraude.
Mijn vraag: heeft hij daar een punt of is dit onmogelijk? Met zichtrekeningen zijn toch ook gevallen van fraude gekend...
Je loon kan je perfect op een spaarrekening laten storten. Ik zou zelfs denken dat er minder fraude mogelijk is als je het op een spaarrekening laat storten. Op een spaarrekening zijn veel minder verrichtingen mogelijk, dus is er ook minder misbruik mogelijk.
Een oud topic hierover dat nog steeds actueel is:
viewtopic.php?f=1&t=154&p=1766&hilit=loon" onclick="window.open(this.href);return false; op spaarrekening zichtrekening#p1739
Ook voor terugstortingen van de ziekenkas geef ik altijd een spaarrekening op.
Een oud topic hierover dat nog steeds actueel is:
viewtopic.php?f=1&t=154&p=1766&hilit=loon" onclick="window.open(this.href);return false; op spaarrekening zichtrekening#p1739
Ook voor terugstortingen van de ziekenkas geef ik altijd een spaarrekening op.