LT sparen rentedalingen
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
- Renteshopper
- Jr. Member

- Contacteer:
LT sparen rentedalingen
We (m'n echtgenoot en ik) doen beiden aan LT sparen, nu de lening al enkele jaren afbetaald is
De rente bij storting is levenslang/8 jaar gegarandeerd.
nu er overal rentedalingen zijn lijkt het niet uitgesloten dat de rentes ook daar zullen dalen, is het misschien interessant om nu al de volle som voor 2013 te storen ?
graag jullie mening spaargidsers
De rente bij storting is levenslang/8 jaar gegarandeerd.
nu er overal rentedalingen zijn lijkt het niet uitgesloten dat de rentes ook daar zullen dalen, is het misschien interessant om nu al de volle som voor 2013 te storen ?
graag jullie mening spaargidsers
Re: LT sparen rentedalingen
Als jullie het geld nu al kunnen missen, lijkt het me een goed idee, immers, rentestijgingen zijn er de eerstvolgende tijd niet te verwachten, eerder integendeel !
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: LT sparen rentedalingen
Een rentestijging zal niet voor 2013 zijn. Een verdere daling lijkt meer dan waarschijnlijk.
Je storting nu al in zijn geheel doen om de huidige rentevoet "vast te klikken" is dus zeker een interessante optie.
Hou ook in je achterhoofd: wat is de impact op je maandelijkse financiën? Je moet in deze hypothese immers meteen één grote brok betalen en niet in kleinere bedragen gespreid. Kan je deze eenmalige storting aan zonder in de problemen te komen, zeker doen lijkt me.
Je storting nu al in zijn geheel doen om de huidige rentevoet "vast te klikken" is dus zeker een interessante optie.
Hou ook in je achterhoofd: wat is de impact op je maandelijkse financiën? Je moet in deze hypothese immers meteen één grote brok betalen en niet in kleinere bedragen gespreid. Kan je deze eenmalige storting aan zonder in de problemen te komen, zeker doen lijkt me.