lumia 800
lumia 800
op dit toestel wordt momenteel 100 euro cashback aangeboden ...
iemand ervaring met dit type toestel?
zou dit verband houden met de mindere cijfers van nokia?
iemand ervaring met dit type toestel?
zou dit verband houden met de mindere cijfers van nokia?
Re: lumia 800
Nokia doet het voorlopig slecht, en Windows Phone doet het ook slecht.
Het lijkt mij dus niet meer dan normaal dat ze hun dingen, desnoods met tijdelijk verlies, een populariteitsboost willen geven.
Met de Lumia heb ik zelf geen ervaring,
maar wel met WindowsPhone:
De conclusies:
* De vorige versie bevatte veel zaken nog niet, die men standaard op een smartphone verwacht(tethering, eigen ringtone,...), maar sinds de 7.5 zou dit grotendeels opgelost moeten zijn.
* Veel minder ondersteunen door softwarewareontwikkelaars in vgl met iPhone & android.
* De Nokia versie zou wel een eigen navigatiesysteem hebben.
Of het de moeite waard is voor jou, hangt volledig van je gebruiksprofiel af(wil je veel spelletjes kunnen spelen, tetheren op je laptop,wil je hem als gps gebruiken,...)
Het lijkt mij dus niet meer dan normaal dat ze hun dingen, desnoods met tijdelijk verlies, een populariteitsboost willen geven.
Met de Lumia heb ik zelf geen ervaring,
maar wel met WindowsPhone:
De conclusies:
* De vorige versie bevatte veel zaken nog niet, die men standaard op een smartphone verwacht(tethering, eigen ringtone,...), maar sinds de 7.5 zou dit grotendeels opgelost moeten zijn.
* Veel minder ondersteunen door softwarewareontwikkelaars in vgl met iPhone & android.
* De Nokia versie zou wel een eigen navigatiesysteem hebben.
Of het de moeite waard is voor jou, hangt volledig van je gebruiksprofiel af(wil je veel spelletjes kunnen spelen, tetheren op je laptop,wil je hem als gps gebruiken,...)
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Een review van Zdnet. Lijkt 'n leuk toestel.
lijkt me ook een mooi toestel. Als er nog eens 100 euro van de prijs afgaat, is het volgens mij ook veel waar voor zijn geld. Wie goed zoekt kan hem in Belgie (online) vinden aan 369. Doe daar nog eens de 100 euro cashback vanaf, en je hebt volgens mij veel telefoon voor relatief weinig geld.
kan je me zeggen waar hij online voor 369 staat?
Ik heb in een winkel eens met dit toestel wat gespeeld.
Veel mooie en vloeiende animaties, maar dat maakt het toestel ook vrij traag. Vb mail app opstarten duurt +- 3 seconden, ondertussen draaien er wat lettertjes over en weer. Op android (zelfs de tragere versies) of iOS is dit <1 seconden.
De hardware is ook niet echt meer van deze tijd (de meeste low tot mid-end androids hebben sterkere hardware).
Wel een mooi design (maar gelijkaardig aan de al oudere Nokia N9).
Veel mooie en vloeiende animaties, maar dat maakt het toestel ook vrij traag. Vb mail app opstarten duurt +- 3 seconden, ondertussen draaien er wat lettertjes over en weer. Op android (zelfs de tragere versies) of iOS is dit <1 seconden.
De hardware is ook niet echt meer van deze tijd (de meeste low tot mid-end androids hebben sterkere hardware).
Wel een mooi design (maar gelijkaardig aan de al oudere Nokia N9).
f mobile 
edit: de aap komt uit de mouw. Het is alleen geldig bij de deelnemende winkels en een bepaalde lijst met internetshops. Ik heb het nagekeken en die prijzen het toestel steeds aan 499 euro. Met cashback zou dat dus nog steeds duurder zijn dan f mobile.
Juristen zouden hier trouwens wel een kluifje aan hebben.
edit: de aap komt uit de mouw. Het is alleen geldig bij de deelnemende winkels en een bepaalde lijst met internetshops. Ik heb het nagekeken en die prijzen het toestel steeds aan 499 euro. Met cashback zou dat dus nog steeds duurder zijn dan f mobile.
Juristen zouden hier trouwens wel een kluifje aan hebben.
De vraag is een beetje hoe lang Nokia nog het hoofd boven wqater kan houden op de markt van de smartphones. Door zo'n toestel te kopen koop je je immers in in een systeem. Van zodra de ondersteuning voor dit systeem wegvalt zul je op een zeker moment verplicht zijn van platform om te schakelen.
Ik denk dat je best kiest tussen Apple of Android. Windows heeft de markt van de smartphones compleet gemist. Nu gaan ze proberen met Windows 8 een soort all-in-one systeem lanceren, de vraag is maar of dat iets zal uithalen... Als het dan al iets uithaalt, dan zal het toch werk van lange adem zijn. In die tussentijd kan je beter voor een andere kiezen, lijkt mij.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
-
freetotax2005
- Sr. Member

- Contacteer:
De nokia lumia 800 is echt wel een leuk toestel, dacht er ook aan om het te kopen. In sommige winkels kan je het testen en de interface is wel best leuk. In een review van clickx werd hij door clickx ( een computerweekblad en onderdeel van het zdnet huis ) eruit gekozen als toestel onder de smartphones, een beetje beste prijs / kwaliteitsverhouding. Nadeel was wel dat de batterij rap leeg was, maar dit kan ondertussen door een softwareupdate misschien al verholpen zijn. Een ander nadeel is wel dat je verplicht een zune account moet aanmaken om je aankopen te maken op de windowsmarketplace ( apps ) en zijn er wel merkelijk minder apps beschikbaar dan voor android en IOS. Als je een degelijk en leuk toestel wilt, kan je gerust voor de lumia gaan.
Mag ik je één raad geven, als je voor f-mobile gaat, moet je eens even 'ervaringen met f-mobile' intypen in google. Dan ga je naar een item op 9lives, het gebruikersforum van telenet en ga je naar de laatste pagina op dat forum. Heb er ook eens een gsm gekocht, maar nooit meer bij f-mobile
Als je iets wil weten moet je maar een pb sturen
Je betaalt misschien wel weinig, maar als er iets voorvalt ben je ook gezien achteraf, de aftersales is echt niet om over naar huis te schrijven om het zacht uit te drukken
Mag ik je één raad geven, als je voor f-mobile gaat, moet je eens even 'ervaringen met f-mobile' intypen in google. Dan ga je naar een item op 9lives, het gebruikersforum van telenet en ga je naar de laatste pagina op dat forum. Heb er ook eens een gsm gekocht, maar nooit meer bij f-mobile
Je betaalt misschien wel weinig, maar als er iets voorvalt ben je ook gezien achteraf, de aftersales is echt niet om over naar huis te schrijven om het zacht uit te drukken
-
gast9876
er komen mooie android phones op de markt binnenkort....
Vb. Motorola Razzr Maxx
specs: max
batterijduur: onklopbaar!
http://userbase.be/nieuws/2-technologie ... aar-europa
Of de samsung Galaxy SIII
Vb. Motorola Razzr Maxx
specs: max
batterijduur: onklopbaar!
http://userbase.be/nieuws/2-technologie ... aar-europa
Of de samsung Galaxy SIII