luxemburg
TIP
Re: luxemburg
Ik denk dat je dan de gelukkige bezitter bent van een buitenlandse rekening ... die je vervolgens verplicht onderaan je belastingaangifte moet aangeven.
Wat de consequenties daar nu precies van zijn weet ik niet, maar je zal alvast de nodige aandacht van de fiscus trekken.
Wat de consequenties daar nu precies van zijn weet ik niet, maar je zal alvast de nodige aandacht van de fiscus trekken.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Als ik me goed herinner, dan wordt er een hogere RV ingehouden. Dus niet zo interessant.
robokat schreef:Ik denk dat je dan de gelukkige bezitter bent van een buitenlandse rekening ... die je vervolgens verplicht onderaan je belastingaangifte moet aangeven.
Het zou Belgie niet zijn, moest die vraag over die buitenlandse rekening niet onwettig zijn.
Als de fiscus een aanslag na 30-06 vestigt dan heb je de 'lotto' gewonen, volgens dit arrest.
http://ccff02.minfin.fgov.be/KMWeb/docu ... ighlighted" onclick="window.open(this.href);return false;
"Door van de verweerster te eisen dat zij een verklaring zou afleggen dat er geen buitenlandse rekeningen zijn, nl. door de vermelding "nihil" aan te brengen, gaat de Koning buiten de hem door de wetgever uitdrukkelijk gegeven opdracht in het formulier een rubriek te voorzien waarin de verweerster in cassatie het bestaan van dergelijke rekeningen moet vermelden. Het formulier voorziet aldus de verplichting om ook het niet-bestaan van dergelijke rekening te vermelden, wat door de wetgever niet opgedragen werd. De verplichting "nihil" te vermelden in de aangifte is dan ook onwettig. De administratie kan het niet naleven van deze onwettige verplichting niet in haar voordeel inroepen."