M&G Optimal Income Fund Eur Class A-H
TIP
M&G Optimal Income Fund Eur Class A-H
Weet er iemand waar eventueel dit mixfonds zou kunnen aangekocht worden: M&G Optimal Income Fund Eur Class A-H Gross Shares Hdg (isin: GB00B1VMCY93).
Ik heb de vraag aan BinckBank gesteld, doch daar kan het niet (ook niet in vrije dienstverlening). Ik hoop dat iemand een aanbieder weet...
Ik heb de vraag aan BinckBank gesteld, doch daar kan het niet (ook niet in vrije dienstverlening). Ik hoop dat iemand een aanbieder weet...
- JulusCesar
- VIP member

- Contacteer:
Re: M&G Optimal Income Fund Eur Class A-H
M&G werd door mij per mail gecontacteerd....dus effe geduld.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ok, bedankt alvast. We wachten graag in de hoop van een aankooppunt te vinden...
Geen informatie, dus ook geen koersen, beschikbaar via Morningstar.be.
Kan deze dus niet laten berekenen door m'n jukebox (heb enkel koppeling met de .be site van Morningstar).
Kan deze dus niet laten berekenen door m'n jukebox (heb enkel koppeling met de .be site van Morningstar).
Ik heb de koersen kunnen inladen via een Duitse site.
Laatst gewijzigd door Al Fonds op 22 juli 2012, 11:01, 1 keer totaal gewijzigd.
- JulusCesar
- VIP member

- Contacteer:
bericht met spoed verwijderd door webmaster wegens foutieve info
hierbij wat uitleg over de foutieve info;
per mail van m&g kreeg ik eerst te horen dat het fonds toegelaten was in Belgie
Hieronder kunt u echter een recentere mail vinden van de een verantwoordelijke M&G die dit ontkent.
hierbij wat uitleg over de foutieve info;
per mail van m&g kreeg ik eerst te horen dat het fonds toegelaten was in Belgie
Hieronder kunt u echter een recentere mail vinden van de een verantwoordelijke M&G die dit ontkent.
Laatst gewijzigd door JulusCesar op 25 juli 2012, 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Ah, schitterend. We leven in blijde verwachting...
Bedankt JulusCesar.
Bedankt JulusCesar.
@JulusCesar Alvast bedankt voor de moeite.
Bertrand Russell once said: "First, they fascinate the fools. Then, they muzzle the intelligent."
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.
It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.
It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.
Morningstar- gegevens van dit fonds kan je via de Nederlandse site van Morningstar bekijken:
http://www.morningstar.nl/nl/funds/snap ... F0000007LD
Dit fonds koop ik probleemloos aan via Alex in Nederland, dit zonder instapkosten, noch bewaarloon.
Kan daar per 1 eenheid aangekocht worden. Dus geen minimale instapdrempel vereist.
http://www.morningstar.nl/nl/funds/snap ... F0000007LD
Dit fonds koop ik probleemloos aan via Alex in Nederland, dit zonder instapkosten, noch bewaarloon.
Kan daar per 1 eenheid aangekocht worden. Dus geen minimale instapdrempel vereist.
- JulusCesar
- VIP member

- Contacteer:
Spijtig we zullen dus moeten werken via bovenstaande vermelde landen.Beste ***********,
Hartelijk dank voor uw aanvraag en uw interesse aan M&G investments funds.
Please note, that M&G investments funds are not registered for offer, sale and distribution in Belgium. However, they are registered in a number of other European jurisdictions including Germany, Luxembourg, The Netherlands and France.
With kind regards / Met vriendelijke groet,
Helen Oeij
Wat is er zo speciaal aan dat fonds dat jullie dat absoluut willen hebben? Een rendement van 9,59% per jaar is goed maar er zijn veel fondsen die gewoon bij ons verkrijgbaar zijn die even goed of nog beter presteren.
Normaal nag ik niet verwijzen naar een vorig bericht.Yaris schreef:Wat is er zo speciaal aan dat fonds dat jullie dat absoluut willen hebben? Een rendement van 9,59% per jaar is goed maar er zijn veel fondsen die gewoon bij ons verkrijgbaar zijn die even goed of nog beter presteren.
Maar wie is Yaris.
Trouwens steeds aanwezig op dit forum, en zeker niet bij de gepensioneerden, van dit forum.
Maakt trouwens een bocht van 180% over de staatsobligaties.
Manipulatie via spaargids?
Ik denk het wel.
Vreemde reactie op mijn vraag, lowietje.
Welke vraag had u gesteld?
Yaris schreef:Wat is er zo speciaal aan dat fonds dat jullie dat absoluut willen hebben?