M12 Spaarrekening
-
- Newbie
Re: M12 Spaarrekening
Ok. Bedankt.
Een spionageserie is er niets tegen.
Een spionageserie is er niets tegen.

- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
En dag op dag brengen ze een nieuwe hoogrentende rekening op de markt.Hyakari schreef: ↑17 december 2018, 10:55 Rentewijziging ME12 Spaarrekening
Op 18 december 2019 zullen we de rente verlagen van 1,00% naar 0,86% (1,23% bruto – 30% roerende voorheffing). Elke rentewijziging voor de ME12 rekening wordt u twaalf maanden op voorhand aangekondigd. U blijft dus nog een jaar genieten van de hogere nettorente van 1,00%. Indien u geld zou willen opvragen, dient u wel rekening te houden met de 12 maanden opzegperiode.
MeDirect Maandsparen Max (een basisrente van 0,05% en een getrouwheidspremie van 0,65%). Wel maximum €500/maand)
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
't Moet toch plezant zijn voor directieleden om zo op vergaderingen, met hun benen op tafel, het glas in de handen, lachend, zo'n voorstellen te doen "allee mannekes wat gaan we dit jaar uitvinden om geld uit de zakken te kloppen, schol?"
0,05 + 0,65 = 0,70, dat is toch geen geld uit de zakken kloppen als je dit vergelijkt met de 0,11 die een steeds grotere groep Belgische banken geeft op ongeveer 200 miljard euro op hun spaarrekeningen
Ik had enige tijd geleden genoteerd dat vanaf 24 09 2020 de rente naar 0,70% netto (1% bruto) zou gaan voor de nog bestaande ME 12 rekeningen.
Maar ik vind daar niets meer over op de Medirect website.
Fout genoteerd of ...
Maar ik vind daar niets meer over op de Medirect website.
Fout genoteerd of ...
Ja, dat is juist. Mail van medirect ontvangen op 25/09/2019:
De rente op de ME12 Spaarrekening zal op 25 september 2020 verder worden verlaagd naar 0,70% netto basisrente (1,00% bruto). Elke rentewijziging voor de ME12 rekening wordt u twaalf maanden op voorhand aangekondigd. Vorig jaar kondigden we ook al een renteverlaging aan van 1,00% naar 0,86% (1,23% bruto – 30% roerende voorheffing), die ingaat op 18 december 2019