maand spaarrekening
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
maand spaarrekening
Beste Forumleden,
Ik heb vorig jaar een rekening geopend in Oktober waar max € 500 /maand gestort kan worden.
Mijn vraag: kan ik vanaf Oktober 2016 maandelijks € 500 afhalen om 100 % van de getrouwheidspremie te genieten ?
Dank bij voorbaat.
Met vriendelijke groeten,
Pol06
Ik heb vorig jaar een rekening geopend in Oktober waar max € 500 /maand gestort kan worden.
Mijn vraag: kan ik vanaf Oktober 2016 maandelijks € 500 afhalen om 100 % van de getrouwheidspremie te genieten ?
Dank bij voorbaat.
Pol06
Re: maand spaarrekening
Ja. De wet voorziet dat bij een afhaling de storting in aanmerking genomen moet worden waarop je het minst getrouwheidspremie verliest. Dus als je in oktober 2016 geld afhaalt is dat de storting die je in oktober 2015 gedaan hebt. Want daarop verwerf je in oktober getrouwheidspremie en dan begint er weer een nieuwe periode voor de getrouwheidspremie te lopen. Dus alle latere stortingen van na oktober 2015 die al meerdere maanden getrouwheidspremie aan het opbouwen waren blijven intact en blijven getrouwheidspremie opbouwen.
Misschien een beetje moeilijk uitgelegd.
Misschien een beetje moeilijk uitgelegd.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- miljonairtje
- Full Member
- Contacteer:
Kijk wel zeker naar de valutadatum van de gedane stortingen en tel daar dan een dag of 2 bij voor je het geld afhaalt. Zo ben je zeker!
Stel dat je de storting deed op 15 oktober 2015 en jij haalt het geld al af op 7 oktober 2016 heb je de getrouwheidspremie niet binnen.

Beste,
Hartelijke dank voor de verkregen informatie.
U heeft me enorm geholpen.
pol06
Hartelijke dank voor de verkregen informatie.
U heeft me enorm geholpen.
pol06