maandelijkes of jaarlijkse storting in een pensioenspaarfonds
TIP
Gebruik onze vergelijkers pensioensparen via verzekering
- pensioensparen via fonds
Re: maandelijkes of jaarlijkse storting in een pensioenspaarfonds
Minder kosten lijkt me nog steeds teveel kosten, zou in Uw plaats toch eens nagaan of veranderen geen betere optie is.TimV79 schreef: In mijn geval is jaarlijks storten voordeliger, aangezien ik dan minder kosten moet betalen tov het maandelijks.
Mvg,
Tim
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
oelala, een eigen beursgoeroe ?nepster schreef: Mij argenta kantoorhouder denkt dat januari de maand is voor een storting
Mijn vader en ook mijn beursgoeroe denken anders....
En bij welke maatschappij is dat ? Gewoon om te weten zodat iedereen die kan vermijden.TimV79 schreef: In mijn geval is jaarlijks storten voordeliger, aangezien ik dan minder kosten moet betalen tov het maandelijks.
(ik heb zo een voorgevoel)
Laatst gewijzigd door robokat op 26 december 2009, 11:52, 1 keer totaal gewijzigd.
-
TimV79
Vermoeden is correct ;) HM ... ben nog alles aan het uitpluizen om de (eventuele) switch te makenrobokat schreef: En bij welke maatschappij is dat ? Gewoon om te weten zodat iedereen die kan vermijden.
Weet dat dit zeeeeeeeeeeeeer veel geld zal kosten.TimV79 schreef:Vermoeden is correct ;) HM ... ben nog alles aan het uitpluizen om de (eventuele) switch te makenrobokat schreef: En bij welke maatschappij is dat ? Gewoon om te weten zodat iedereen die kan vermijden.
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven