Maandelijkse rente termijnrekening.
TIP
Maandelijkse rente termijnrekening.
Bij Credit Europe kan je maandelijks een rente uitkering krijgen (vanaf 7 jaar). Welke andere instellingen hebben dit ook ?
vg, Pol
vg, Pol
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Maandelijkse rente termijnrekening.
Er zijn, mijns inziens, rendabeler oplossingen, zo doe ik het, maar ieder zijn mening.
Ik heb al meer dan acht jaar een tak 21 rekening.
Ieder jaar, begin januari, als de rente gestort is, haal ik een stuk(je) af, en plaats dit op een spaarboekje met een rente van 1.50 % basis
Iedere maand haal ik van dit spaarboekje af wat ik nodig heb, die maand.
Zo betaal ik geen roerende voorheffing + heb ik ieder jaar kans op een bonus/winstdeelname van mijn tak 21 fonds.
Met een kasbon, met maandelijkse rente, betaal je 15 % roerende voorheffing + heb je nooit kans op een winstdeelname zoals bij een tak 21 fonds.
Snap je,
Ik heb al meer dan acht jaar een tak 21 rekening.
Ieder jaar, begin januari, als de rente gestort is, haal ik een stuk(je) af, en plaats dit op een spaarboekje met een rente van 1.50 % basis
Iedere maand haal ik van dit spaarboekje af wat ik nodig heb, die maand.
Zo betaal ik geen roerende voorheffing + heb ik ieder jaar kans op een bonus/winstdeelname van mijn tak 21 fonds.
Met een kasbon, met maandelijkse rente, betaal je 15 % roerende voorheffing + heb je nooit kans op een winstdeelname zoals bij een tak 21 fonds.
Snap je,
Europabank
Recordbank
kan je per maand laten uitkeren en dacht dat je ook de termijn kon kiezen 'renteplan'
ouder familielid van mij doet het...krijgt elke maand aanvulling op pensioen
kan je per maand laten uitkeren en dacht dat je ook de termijn kon kiezen 'renteplan'
ouder familielid van mij doet het...krijgt elke maand aanvulling op pensioen